automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 350/638 käigukast palun abi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
hmm
tõime sõbraga ühe jawa ära kohapeal sõitis korralikult polnud vigagi panime kärupeale ja tulime 250 km Tartusse siin lükkasime maha ja järgmine päev kohe juppe kontrollima ( uued küünlad akule vett juurde voolusüsteemi ülekontrollimine jne ) , panime uued mahlad ka sisse ja siis see pull hakkas
1. Me ei pannud masinat käima proovisime kuidas käigud sisse lähevad . Imestusega leitsime et leiame vaid 2 käiku üles üleval ja all vahepeal on tühjus.
Targemad väidavad et asi võib olla selles et kahvlid vigased või katki.
Samas mida teha edasi kas kakkuda mootor lahti ja uurida asja.
Siinjuures ei ole me julgenud teda ka käima panna peale seda jama.

Kas kellegil on ideid või siis kust saab Tartust odavalt abi kes tunneb siin jaffi.

siinjuures tegu on jawa 350/638 aasta 1990 masinaga suht ok hoitud ei ole laste käes masin olnud.
Ennem sõitis ilusti ja kõik käigud töötasid??Ennem oli õli sees käigukastis??Kontrollisite??

Tavaliselt läheb jawa käigukast katki aint siis kui ei ole õli sees või ruunatakse pilli täiega, muidu asi jumala töökindel!!!

Proovi ikka käima panna,ja sõita ja käike vahetada!!Kui ei lähe 1 ja 2 käik sisse,siis ilmeslt kahvel puru!!Jawal on kaks käigukahvlit sul ilmselt siis 1 ja 2 käigu kahvel puru!!
Alguses küll ära hakka mootorit laiali kiskuma,proovi!!
Ma alles aitasin sõbral parandada 634 mootorit,tal oli kah kahvel puru!!
Muidu kui ise ei saa aru võin pilgu peale heita, ise asun tartus!!
jah enne oli käigukastis õli see nüüd kõikjal laiali terve käru seda täis oletan et mingi liitri jagu on maha voolanud suur õli laik on igatahes nii käru peal kui garaazi põrandal
Oiii jah siin võivad tihendid läbi olla,karterid puru kui nii palju juba lekib!!!
A kui ostu ajal proovisõitu tegid ,siis ei lekkind nii hullult??
einoh ta ei leki midagi eriti arvatavasti keti hammaka tagant on tihend läbi mootot oli parema küljega maas
proovisõidu ajal ei lekkinud üldse
Ja seistes kah mitte??
Siis jah too hammaka tihend läbi!!!See on suht levind viga,mul sõbral oli sama asi!!Pead tolle tihendi ära vahetama
hmm oletan et seistes on kuid 100% pole kindel panin alles õli sisse vaatan homme üle kuid to ei lahenda muret kuidas käigud tagasi saab ka on võimalik et lihtsalt kahvel on paigast ära ning töö käigus läheb asi ise paika
Kahtlen et seistes õli sees püsib,a võibolla püsib,kui väga hullult ei lekki.
Proovi homme uuesti käike,pane pill käima ja proovi esimest käiku sisse panna ja teist käiku kah!!

A kui kumbki sisse ei lähe,siis ilmselt kahvel puru,sest õli ei olnud kastis ja selle suhtes on jawa väga nõrk!!
einoh leian ma midagi üles käigukastis täitsa ülevalt st siis 1 käiku ning leian ma midagi püles alt täitsa alumine 4 siis väga uur vahe on vahel seega oletan et vahelt on puudu 2 ja 3 käik
Nii teeme selgeks jawa 638 käigud:käigukang all:1.käik,siis vaba ,siis ülespoole 2.käik ,siis 3.käik, siis vaba ja siis 4.käik

J vanadel jawadel oli vastupidi käigukang üleval 1.käik ja järjest allapoole lükates 2,3,4
õige sellel on ju nii pidi niimoodi juhtub kui ollakse liiga kaua auto roolis seal on käigukangi peal kirjas kuidas käigud käivad -- 5 aastat möödas kui viimasena jaffiga sõitsin jaffil võiks ka silt mootori kaane peal olla
mul on originaal kasutus juhend olemas ja arvutis on mul 640 manuaal piltidena,terve tsikkel eraldi jupp haaval lahti võetud!!!
nii olin täna jaffi juures jälle ja uurisin seistes ei leki üldse seega ikka hammaka tihend on läbi. samas tõesti vaid esimese käigu saan masinal sisse ülejäänud tühjus st all on migi ülevalt lülitab vaid välja käigu.
Lase õli välja ja võta vasakpoolne karterikaas maha ning üsna suure tõenäosusega näed, mis seal sees valesti/puruks on.
Palju õnne! Saite \"kiiksuga\" jawa. Võib juhtuda, et kiiksust lahti ei saagi. Endal oli 638, kahe aasta jooksul sain sellega sõita võib-olla 30 km kui jälle UUED käigukasti kahvlid lendasid. Õli võib tulla ka karteripoolte vahelt, eriti kui neid on kruvikeeraja abiga teineteisest eraldatud.
Ahjaa - kui osutub, et on kahvel katki, siis vaheta ära ka kahvli võll, mis ühest otsast kõveraks on läinud ja vaata üle kahvlivõlli pesad - need peavad olema korralikud.
see käigu mittelülitamine - kohapeal ei pruugigi käigud kergelt sisse minna. Prooviga töötava mootoriga või siis liiguta käigu lülitamise hetkel veits edasi-tagasi. See tuleb sellest, et hammakate nuudid ei pruugi kohakuti olla lülitamise ajal - lükates haakuvad paremini.
kiiksuga jah kuid suht norm, kahjuks ei ole kunagi võtnud mootorit laiali keskelt. hea isee lükkan selle saasta siis nädalavahetusel üks kord käima. samas jaff on ikka minule lõbumasin. tavaliselt ostetakse masin vaid sõitmiseks selleks on mu garaazis muid masinaid millega sõita, samas ei ole ühtegi masinat mida silitamas käia õhtuti jaff on selleks piisavalt hea tahab koguaeg midagi teha jne. samas soovin saada endale korraliku jaffi juurde mis oleks aastast 91 või 92

PRIITO

vootele Kirjutas:Palju õnne! Saite \"kiiksuga\" jawa.

Mina sain oma jawa \"kiiksust\" jagu. Aga jutt on täitsa õige. A samas, kui käigukast korda sai, hakkas muu minema.. Rolleyes
Lehti: 1 2