automoto.ee foorumid

Täisversioon: delta 2 käik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

võrri mees

probleem selles et teine käik ei tööta sõiduajal esimeselt käigult teisele minnes ei sõida väike sumin ja jõud kaob ära ja tahab seisma jääda ta ei võtta ültse tuure üles kui panna esimesele tagasi sõidab ilusti.
Ja kohapealt minekuga on ka probleeme ei ole jõudu
Vaata üle süüde, karpa ning mõõda ära surve silindris.

Arctic

võta oma käru juppideks, nii või naa pead ju lahti võtma.
ega se jama niisama ei kao kuhugi...
löhnab mootori vea järele, 2. käigul pole viga miskit. Kasröngad on mölemad korras (mööda jah survet silindris, keera küünal maha ja pane sörm ette, kui vänta vaikselt annad, siis peaks parajalt läbi susisema, kinni sa seda hoida jaksata ei tohiks)?

võrri mees

overspeed Kirjutas:löhnab mootori vea järele, 2. käigul pole viga miskit. Kasröngad on mölemad korras (mööda jah survet silindris, keera küünal maha ja pane sörm ette, kui vänta vaikselt annad, siis peaks parajalt läbi susisema, kinni sa seda hoida jaksata ei tohiks)?
ja kuidas ma siis aru saan et kas on rõngad läbi või ei
võrri mees Kirjutas:ja kuidas ma siis aru saan et kas on rõngad läbi või ei

Loe, palun, foorumi kaaskasutaja Overspeed põhjalik kommentaar läbi. Juhuks, kui Sa aru ei saanud, seletan üle puust ja punaseks.

Kolvirõngaste (täpsemalt - surverõngaste -, aga kahetaktilisel muid rõngaid pole) eesmärk on tihendada kolvis liikuva silindri serva, et õhk ega muu ollus ei liiguks põlemiskambrist karterisse ega ka vastupidi. Kui rõngad on läbi, susiseb üles liikuva kolvi korral õhk põlemiskambrist alla karterisse ja mootor käib kergelt ringi. Kui rõngad on korras, siis õhk niisama naljalt kolvi ja silindri vahelisest praost läbi ei pääse ning mootor ei käi nii kergelt ringi - näiteks võrri käekõrval nügides kipub ratta loha tõmbama, mitte ei aja mootorit ringi (kui just poole peahaga peal ei ole).

Nn \"näpu\" meetod, mida lugupeetud kaasfoorumlane siin kirjeldas, võimaldab kontrollida sama. Ehk siis keera küünal maha ja pane küünlaaugu peale näpp. Korras rõngaste korral \"lükkab\" kolb ülemise asendi poole liikudes õhu põlemiskambrist näpu ja küünlaaugu vahelt välja, et Sa e ei jaksa seda kinni hoida. Kulunud kolvigrupi korral (kergemini kuluvad reeglina rõngad, kuigi lõpuks kulub ka silindri peegelpind) ei välju näpu vahelt midagi ja kogu surve susiseb alla karterisse.

võrri mees

Üks probleem veel et kui palju peavad olema need kaks kurvi vist (vabakäigukruvi ja segukruvi) kui palju neid on vaja keerata et mootor töötaks hästi
võrri mees Kirjutas:Üks probleem veel et kui palju peavad olema need kaks kurvi vist (vabakäigukruvi ja segukruvi) kui palju neid on vaja keerata et mootor töötaks hästi

Vabakäigukruvi? Hmm... ma ei tea, et ühelgi mootoriga ega mootorita isendil selline detail olemas oleks Wink Ehk Sa mõtlesid tühikäigukruvi (regulirovoshnoi vint holostogo hoda)?


Kruvidega asi lihtne. Kui süüde/kontaktivahe paika aetud tehase seadete järgi, siis segukruvi tuleb panna nii, et mootor käiks korralikult... st ei tõmbaks rikka segu tõttu end täis ega ei kaotaks vaese segu tõttu jõudu. Tühikäigukruvi ei tee muud, kui hoiab segusiibrit veidi praokil. Ehk siis see keerata järgneva tegevusena niipalju maha, et aparaadi käik tühikäigul veel stabiilseks jääb ilma vahelejättudeta ja väljasuremiseta.

võrri mees

see on ka et kohapeal tahab väga kergelt välja surra et mootor tööle ei jää et siis ma pean seda silindri poolsemat kruvi keerama jah

Arctic

jah, keera sissepoole
sõbral oli samamoodi ja tal oli 1 rõngas otsad andnud