automoto.ee foorumid

Täisversioon: APPI.. lähen masinat regiteeroma (palun nõu)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mul selline probleem, et ma ei tea mis nõudmisi mulle ülevaatusel esitatakse, ja palun infot kelleltki kes on nendega tuttav...

Vaevavad mind probleemid:
-kui tugevad ja millised pidurid peavad olema?
-kas ka roolile kõivad mingid eri nõued?
-millised on nõuded amortidele (esiamordi suudan ma käsitsi seljas elades põhja cajutada)
-üldse mida te selle masina kohta soovitada oskaksite (pildid on all)
Ennem kui midagi hakkad ehitama peab ehitamis loa saama !!!!
Ja sellist jubedust nad teele ei lase ! JUMAL TÄNATUD !!! Kui sa elaksid Tallinnas siis laenaks sulle raamatu kus on kõik väljatoodud kuidas mis peab olema ...alates suunatule asetusest ...lõpetades sinu taguotsa asendist .
Nii ....esimene kysimus kus käib sul raami number ?
Kus on registreerimis numbri jaoks koht ja selle valgustus ?
Kus on peeglid ?
Kui mul mälu ei peta siis on nõu poritiivadele ka ....kus need siis on ?
Slickide eesti teedel sõita ei tohi !!!!!
Kui jällegi mälu ei peta siis esirehv pidi olema sama mis tsiklil .
Suunatuled on valedel kohtadel !!
Kas sul on paber olemas ,et raami keevitas atesteeritud keevitaja ...?


ja veel sada miljon asja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kus need kõik on ???? ..

Soovitus ?
jäta see tsikkel kusagil põllu peal kärutamiseks ...tore asi ju selleks Smile
Kergem oleks sul teha muideks uus masin mis vastaks nõuetele Wink
tänan muidugi masina hindamise eest Big Grin, aga tahaks veel küsida mis selle raamatu nimi ja kes selle autor on, et saaksin ise uurida...

rahu rahu sõbrake... ära nyyd ägestu, kui ei saa siis ei saa, mul nii kui nii plaan uus ehitada (aga need suunakad, porikad, peegel, numbrikoha kinnitus jne. pole ju mingi probla, sest need annab külge panna + rehvid vahetada, esikahvel ja ratas vahetada, ning ega ma ju homme registreerima ei lähe. Aga seda pean ma tunnistama, et raami numbrit ei ole
Selle raamatu autor on ARK ise Smile Sealt ma selle minema lohistasin Big Grin

MeanMachine Kirjutas:tänan muidugi masina hindamise eest Big Grin, aga tahaks veel küsida mis selle raamatu nimi ja kes selle autor on, et saaksin ise uurida...
Mainiks veel ära, et kõik tuled peavad olema E-tähisega. Aga eks see ka selline pisiasi teiste kriteeriumide kõrval. Läbima pead jah ekspertiisi. Kunagi oli ka mõte üks ratas ekspertiisi viia aga kui kuulsin, et ekspertiis võib maksma minna kuni 20000.- siis mõtlesin ümber. Nüüd mõtle, kas tasub ekspertiisile kulutada kuni 20000.-
millest see hind 20000.- tuleb siis
see on n.ö. ekspertiisi raha ...ega nad ei hakka tasuta su masinat testima ja uurima .

MeanMachine Kirjutas:millest see hind 20000.- tuleb siis
See on siiski max. hind võib juhtuda ,et saab ka odavamalt läbi ja võib juhtuda ,et kui dokumentatsioon on väga korras ja töö ka väga korralik ,siis ekspertiisi ei saadetagi.Mootoriga sõidukid siiski tavaliselt peavad ekspertiisi läbima, haagised pääsevad ilma.Väga paljus sõltub hind sellest ,milline ekspertiis ja kus kohas see tehakse, kas uuritakse ainult raami ,või ka mootorit jms.Lähim rahvusvahelistele nõuetele vastav ekspertiisikoda asub minuteada Soomes, kohalikud ei saa täismahulist ekspertiisi teha tehniliste vahendite puudulikkuse tõttu.
Kindlasti testitakse selliseid asju, nagu müratase ja heitgaasid.