automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kirovets ja teised end. Nõuk. Liidu päritolu liigendraamiga suurtraktorid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
(10-05-2014, 13:57 PM)2141 Kirjutas: [ -> ]http://www.soov.ee/parnumaa/K701_2906338.htm?ca=1&w=3 päris huvitav traktor.

Viitsimust jännata et selliseks muuta masin Toungue
Täna Võru suunas liikudes sai pildile püütud üks korralik kollane KIROVETS.
[Pilt: SDC10041.jpg]
(10-05-2014, 15:26 PM)Matuu Kirjutas: [ -> ]
(10-05-2014, 13:57 PM)2141 Kirjutas: [ -> ]http://www.soov.ee/parnumaa/K701_2906338.htm?ca=1&w=3 päris huvitav traktor.

Viitsimust jännata et selliseks muuta masin Toungue
E303 Väga võimas töö ja kabiini sisu on ka ümber ehitatud moodsamaks.
Tabivere ja Lähte vahepeal nägin kuidas kirovets sõitis, järgi treiler, mille peal oli uuem joss.
Jääb silma pidevalt kõiksugust tehnikat, vahepeal on isegi aega neid jäädvustada...

[Pilt: DSC_0209.JPG]

[Pilt: DSC_0212.JPG]
Mingil ajal organiseeriti Kirovetside tootmist Pavlodaris.
[Pilt: K_701.png]
[attachment=49167]
Foto ATO pressikeskuse fb lehelt. Tõenäoliselt Ukraina sõjaväe T150k
Uuemat kirovetsi rauda näidatakse ka vahest messidel:

Tea palju siin Kirovetsi spetse on, kuid tuttav kaebas sellist jama, et kõik 4 käiku libisevad suurema jõu mootorist väljalaskmise korral.
2/3 süüst on ilmselt turbokomplektil aga ülejäänud süü vajab selgitamist.
Kastile on olemas uhiuued kettad ja mansetid, kuid esialgu prooviks rõhku tõsta.
Siit ka küsimus-kus asub reduktsiooniklapp ja kas kõigil käikudel on sama töörõhk?
Rõhk on kõigil käikudel üks.Seesama rõhk mida kast toodab, seda ka kõik käigud tarbivad.
Reduktsiooniklapi asukoht täpselt silme ette hetkel ei tule aga ta oli küllaltki avalikus kohas, ligipääsuga ei olnud probleeme.

Turbokomplekti süü se ei tohiks olla, kui kettad järgi annavad. Turbomootor oli vist mingi 215 hj, uue malli Dudajev arendas ca 350 kanti ja ka ei olnud libisemisega probleeme. Pigem vaja kasti sisse vaadata.
Kettad ei tohiks libiseda ka 500hj korral, reduktsiooniklapp asub filtri juures kasti peal. Palju see rõhk praegu siis on, rõhuga liialdamine ka hea ei ole, keerab kummitihendid soonest välja. Põhiline survekadu toimub tavaliselt siiski surveplaadi malmrõngaste vahelt ja see tähendab suurt kulumist ning suuremat remonti.
Objektil käidud ja töörõhk sõites oli 90-95 atmosfäri ja pööretest praktiliselt ei sõltu.
Libisema hakkab hetkest, kui turborõhk jõuab 0,9 bar ja jõudu hindaks olevat 450+hj.
Keerasime filtri juurest klapist peale 100 atmosfärini ja sai oluliselt parem.
Küsiks huvipärast, et mis mootoriga tegu on, mis 450+hj arendab?
Kas seal on mingi automaatkasti vanem vend, paljukettalised trumlid ja rõngastihendid võllide peal? Sellisel juhul on rõhu tõstmine agoonia pikendamine ja viib vast lõppkokkuvõttes ka suuremate väljaminekuteni.
Nii suur see surve siiski ei ole, tehas lubab 9 - 11atm, Pööretest ta ei tohigi sõltuda, selleks drosselklapp ongi. Soovitaks mehhaanilise manomeetriga üle mõõta, sest originaalmanomeeter paneb tavaliselt mööda. 11 peale võid küll keerata, libisev sidur on päris kiirelt omadega läbi.
(10-08-2014, 20:30 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Küsiks huvipärast, et mis mootoriga tegu on, mis 450+hj arendab?

Mootoriks ikka vana hea V12 diisel.
Manomeetri ühikud on loetamatud, kuid see kõlab uskumatult et 11 Bar suudab seal midagi korda saata aga peab võtma vastava kirjanduse raamatukogust kui on veel midagi ja eelkõige teada ühikutes mõõteriistaga mõõtma.
Mis rasket tööd tänapäeval kirovetsiga üldse tehakse, künd või vedu?
Silo tallamine, frontaallaaduriga laadimine, valga kärusse läheb 6-7 kulbitäit vilja, sitta...
Silo tallates võtab kütet ~200l päevas, samas 250 hj John deere võttis terve paagi päevaga, mis on vähe suurem, kui 200l. Samas K 700 peal kuum töötada, jääb aeglaseks ja silo raske ühtlase kihina laiali laotada, aga küttekulu ja pinnase erisurve on tase...
https://www.youtube.com/watch?v=AC9OjjtrmwE

Käigukasti manomeeter on see valge.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30