automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kirovets ja teised end. Nõuk. Liidu päritolu liigendraamiga suurtraktorid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Eespool oli juttu haagistest:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/6531981
Üks K-700(A?) on Kihnus, kasutatakse lennuvälja rullimiseks ja talvel lumelükkamiseks.
Üks K-700 Jõgevamaal, siin teemas varem mainimata: pilt 1, pilt 2.
K-701 baasil on ehitatud ka selline masin nagu K-701R (http://www.kolhoos.pri.ee/images/thumb_3...resize.JPG (parempoolne)). Küsimus siis selles, et mille poolest too "R" oma otstarbe või omaduste poolest algupärasest K-701-st erineb? Ja üldse, teadjamad inimesed võiksid välja tuua K-700 alusel hiljem loodud erinevate modifikatsioonide (mida siin veel käsitletud ei ole) erinevusi, täiendusi jne.
Kunagi ise sellise K-701R rooli hoidnud, minu meelest põhierinevus tava 701st on teine (uuem versioon)mootor,millel igal silindril silindripea eraldi pluss muud sellisest lahendusest tingitud erinevused toite ja jahutussüsteemis. Mootori marki ega tehnilisi andmeid kahjuks ei mäleta.
Tänapäeval 701Ri nähes võib kapoti all aga vastu vaadata aga hoopis vanem JAMZ-240,kuna päris tihti kipub millegipärast remondi käigus juhtuma sellist "tuuningut". Vanemad mehed räägivad ka vanema versiooni paremast kestvusest. Ise seda viimast fakti kinnitada ega ümber lükata ei julge.
Allan Kirjutas:..... Ja üldse, teadjamad inimesed võiksid välja tuua K-700 alusel hiljem loodud erinevate modifikatsioonide (mida siin veel käsitletud ei ole) erinevusi, täiendusi jne.
Äkki on abiks:
http://www.kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=61
Hallo,

wo habt ihr bloß diese ganzen Kirovets Fotos her?
Fährt jemand von euch einen Kirovet???
sers
Ich habe drived Kirovets K-700A, als ich sehr jung war. Es war sehr kühle Erfahrung zu mir. Solcher grosser Traktor. Es war mein Liebling. Es gibt Los Fotos über Kirovets Traktoren: http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=61
Nüüd ka paremad pildid AS Kemmehhi K-700A-st
[Pilt: picture504rg0.th.jpg]

[Pilt: picture505no6.th.jpg]

Ja üks hädine pildike ka Hiiu teede K-700A-st(vähemalt kui käima pandi siis vilises)

[Pilt: picture399jv4.th.jpg]
Leidsin, et siit teemast käis kunagi läbi midagi sellist: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=25294 , küsimus oleks, et mismoodi see üks mehhanisaator siis ikkagi neid kahte grupis töötavat traktoriagregaati täpsemalt juhtida saab?
Seda ei tea meie maal vist keegi päris täpselt...

Iseenesest oli jutu järgi tegemist lihtsa järgivajamiga: juhi liigutused kanti raadilingi kaudu järgivale seadmele üle, lisati vastav viive. Aga minuteada nad seda süsteemi tööle ei saanudki.
Olen näinud telekast sellise paaris K-700A katsetust. Kaks traktorit töötasid grupis, ja töötasid nad kõrvuti. Juht oli parempoolsel traktoril. Kaks traktorit olid omavahel ühendatud jäiga ühenduslüliga, esimesest poolraamist, umbes selle kohapealt kus aub radiaator. Selle ühenduslüli kaudu läksid ka kõikvajalikud voolikud ja kaablid teise traktori jälgivseadmetesse. Enamasti oli kasutusel elektromehaanilised jagajad ja klapid, nii hüdro kui ka õhu juhtimiseks(käiguvahetus, sidur, pidur, gaas, hüdrosüsteem)
Mõlema traktori kabiin oli täis igasugusid seadmeidja juhi jaoks oli vähe ruumi. Juhttraktoris andurseadmed ja teises traktoris jälgivseadmed. Kujutage ette kui mitu kangi ja pedaali on vaja vajutada, et traktor liikuma saada.
Aga minuteada tootmisesse see imekomplekt ei jõudnudki oma keerukuse ja töökindluse poolest.
Minus tekitab natuke õudu mõte "tehisintellektiga" K700 dest. Eriti kui nad võrku oleks ühendet ja võrgu nimi Skynet Smile
Miski 10 aastat tagasi oli uudis kus t150 olla "lahtipääsenud" ja hakanud isetahtsi platsil ringe tegema. Ei tea mis seda põhjustas?
Tegelane5 Kirjutas:Minus tekitab natuke õudu mõte "tehisintellektiga" K700 dest. Eriti kui nad võrku oleks ühendet ja võrgu nimi Skynet Smile
Miski 10 aastat tagasi oli uudis kus t150 olla "lahtipääsenud" ja  hakanud isetahtsi platsil ringe tegema. Ei tea mis seda põhjustas?

Ajalehe sees oli selline versioon, et juht oli käigu sisse unustanud ja käivitusmootoriga asunud traktorit tööle utsitama. Politsei oli vist nagu mootori pumppüssist läbi lasknud ja seejärel oli elukas seisma jäänud. Tänu sellele oli kõik hästi läinud, et rattad (raam) nurga all.
Google ruulibToungue
Eespool oli sellistest juttu:
http://www.btpl.ru/1.44.pzm-2.htm
_______________
Ja eks seal leidub veel teisigi põnevaid masinaid:
http://www.btpl.ru/konvers.htm
Ühest ida-saksa autoraamatust (motorjahr71) leidsin sellise toreda pildi, millel näha veel üks huvitav kiirokate kasutamisvõimalus - lennuki slepper.  K700 versus Tu-134:

[Pilt: k700.jpg]
Natuke vaheldust päris masinatele

http://www.youtube.com/watch?v=B_TrbTjkBA8
Ei no ma ei saa aru, kui palju Kemehhil Kirovetsi on, juba neljas mis minul pildile jäänud(peaks olema K-700A) :
[Pilt: 0154053178266b.jpg]
[Pilt: 0154053153b20c.jpg]
Minu teada peaks antud isend siiski erakätes olema. Mis sugugi ei tähenda et see Kemehhile tööd ei tee.
Kas t-150k ka põllumajanduses erinevaid mudeleid oli ja erinevaid mootori võimsusi. Kas esiosa uuendusega ka muid täiustusi tuli?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30