automoto.ee foorumid

Täisversioon: säärekas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4

BlackJack

kas on võimalik säärekale kuidagi turbot teha :lol .Mul säärekaid 2 tykki ja varuosi ka palju.Üks asi veel,kui panna paaki shell v-power 99+ kas mootar lendab siis õhku?Sad
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: BlackJack
kas on võimalik säärekale kuidagi turbot teha :lol .Mul säärekaid 2 tykki ja varuosi ka palju.Üks asi veel,kui panna paaki shell v-power 99+ kas mootar lendab siis õhku?Sad

:lol turboga on küll näiteks mootorsaage jm., aga arvan, et püüa kaks sääreka mootorit kokku panna, sünkroonis töötama -> nii tehti jaba \"vanal hallil\" ajal. Kunagi nooruses panin säärekasse mingit aviobensiini, mis oli üle 100 oktaanarvuga, mingit erilist vahet ei olnud Smile

:duh turbo asemel annaks hankkida kasvõi mingi \"kangem\" sõiduvahend, ei tasu ära.

OT meenutan, et kunagi ammu Biekerniki ringrajal tsiklite võidusõitude vaheajal olevat säärekad rahva lõbuks võidu sõitnud. Kiirused ulatunud umbes 70+ km/h vahele.

BurnStreet

Säärekat saab ju ilma turbotagi forsseerida. Säärekafännist tuttav treis kolvi ja pani 3. kovirõnga, viilis silindripead ka natuke maha ja sai asfaldi peal 70 km/h sisse (1 käiguga). Ketihammasrattaid vahetades saab ka kiirenduse ja tippkiirusega mängida. Isiklikult arvan, et 100 km/h on reaalne. Proovi enne seda saavutada.

V-poweriga tunneb vahet vast siis alles, kui surveaste 11+ on, et siis ei detoneeri nii kergesti. Tavalise mootoriga pigem võimsus kahaneb kui kasvab.

Jugoslaavias tehti GP 50 jaoks sellised ägedad 50 ccm mopeedid, mis kaalusid 40-50 kg ja 18hp@16 000 p/min mootoriga saavutasid kiirusi 200 km/h ligi, ilma et tubot vaja oleks olnud.
Tuletan meelde, et säärekas ongi vaid ühe käiguga Smile

Peale mõningase teadusliku huvi pole võrri forseerimises küll midagu huvitavat. Pigem korraldage kestvussõit, 24 tundi võrriga kindlal ringrajal Smile Või võidusõit miskil nelja-viiesaja kilomeetrisel marsruudil.. kes lõpuni jõuab, on võitja Big Grin

Asp

Tsitaat:Originally posted by BurnStreet
Säärekat saab ju ilma turbotagi forsseerida. Säärekafännist tuttav treis kolvi ja pani 3. kovirõnga, viilis silindripead ka natuke maha ja sai asfaldi peal 70 km/h sisse (1 käiguga).
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Tuletan meelde, et säärekas ongi vaid ühe käiguga Smile

Peale mõningase teadusliku huvi pole võrri forseerimises küll midagu huvitavat. Pigem korraldage kestvussõit, 24 tundi võrriga kindlal ringrajal Smile Või võidusõit miskil nelja-viiesaja kilomeetrisel marsruudil.. kes lõpuni jõuab, on võitja Big Grin

Asp

Big Grin Ma kardan, et kestvussõidu puhul esimesed langeksid peale paari kolme kilomeetrit mootori kinnijooksmise tõttu rivist välja. Võiks mingi totalisaatori korraldada :smug

Mingile mopeedile lükkasin tsikli abiga küll 100 km/h sisse :rull ja ühele velomehele, kes palus mõned kilomeetrid transportida ca 40km/h kiirusega hoopis natuke üle 100 Km/h , velo hakkas nii julmalt vibrama, et päris kõhe oli, siis jäi mingi sõiduauto jalgu ja ma lasin velomehel omaette edasi veereda, loomulikult veeres kenasti autost mööda :keersilm.

Sääreka mootor läheks vist 100 km/h juures orbiidile, kui just päris kõva ülekanne pole..... Smile

BurnStreet

Selle \"1-käiguga\" panin, et keegi ei mõtleks et ma mopeedist räägin.

Võrri forsseerimisel on siis mõtet, kui motika lube pole, aga kahel rattal ringi liigelda ikka tahaks. Lisaks on hea lihtne ehitus sobiv algajale, et kahetaktilise hingeelu tundma õppida.

Originaalse raami ja kergelt ülekäidud mootoriga loomulikult 100 km/h sisse ei saa, säärekad ju nii madala kvaliteediga kaa.
Hakkajamad ehitavad selle uuele kergele raamile ja originaalse ebakindla süütemängu asemel on ka kindlasti miski parem süsteem. Asi siiski rohkem teoreetilisemat laadi, sest kes kõva ehitaja on, võtab ette juba tõsisemad masinad.

Sääreka peal juba 70 km/h juurea üsna kõhe olla, aga see sääreka võlu just ongi - rohkem adrenaliini Wink
Kui adrenaliini vaja, siis pane peale Druzba mootor, teadjamate sõnul saab sellega võrri kenasti jooksma. Üks selline oli kunagi ka osta.ee-s müügil.

Aspelund
Mul oleks hädasti ühte säärekat vaja, äkki keegi pakuks?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hundu
Mul oleks hädasti ühte säärekat vaja, äkki keegi pakuks?

Veits oled hiljaks jäänud. Suvel, kui nad ringi täristavad, on suht kerge mõnda \"rajalt maha võtta\"- otseses mõttes. Mul sõber hommas ühe sel meetodil suve alul- ütles sellile, et müü ära ja sell müüski. Hiljem ükskord jäime foori taga ühe minimopipapiga kõrvuti- see oli ka kohe nõus sotaga kaupa tegema, aga meie poolt oli sportlik huvi siiski vaid.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hundu
Mul oleks hädasti ühte säärekat vaja, äkki keegi pakuks?

Vabanda uudishimu pärast, aga mida Sa säärekaga pihta kavatsed hakata?

Arvatavasti kui \"KB\" -s kuulutada usinalt, võid mõnele odavamale eksemplarile peale sattuda, näiteks peale aastavahetust on kõigil rahad otsakorral ja müüakse midaiganes soodsalt maha...
Tsitaat:Vabanda uudishimu pärast, aga mida Sa säärekaga pihta kavatsed hakata?

Mul Laitses on sellisega hea külavalel laiamas käijaBig Grin

Loomulikult alles peale põhjaliku ennistamistöödWink
Peale mõningase teadusliku huvi pole võrri forseerimises küll midagi huvitavat
*****
sellele vaidleks küll vastu, minu arust on võrri modimine küll igatviisi arendav tegevus, kardan et kui mul nimetet riistapuu poleks esimene sõiduriist olnud poleks praegu autode siseelu vastu mingit huvi. siis lihtsalt vahetaks mingeid eXX-se uute vastu ise eriti aru saamata mis sääl kapoti all toimub ja küsiks sr-st, mix kets ringi ei käi (vabandan kui kedagi solvasin)

omal ajal sai d-8-st ikka maksimum välja pigistatud, kolme rõngaline kolb, põlemiskamber väiksemaks freesitud, mopi karbuss, mis tegemata jäi oli süütemomendi automaatika - forsitud ühekäigulise põhiviga ongi see, et suuremate kiiruste peal tahab varasemat süüdet, kui paned alguses varasemaks, siis ei saa alguses minema
maru hea oli küll kui mingid ülbed delta ja karpati mehed pettunud nägudega tagant vahtisid
see masin vedeleb praegugi tykkidena suvila pööningul
turboga võrri tahaks küll oma silmaga näha, kui keegi sellise asja valmis teeb
On keegi 2-taktilisele bensumootorile üldse kunagi turbot peale aretanud? Sai netis väheke otsitud - ainsad kahetaktilised turbomootorid, mida leida õnnestus, olid suured laeva- ja veduridiislid :???
Mootorsaage peaks vaatama, mõndadel on peal. Turbo.
eee.. midagi sellist mõtled?
http://www.se.jonsered.com/node77.asp?product_id=2095t

Millegipärast arvan, et turbo ise on üks kallimaid osi seal sae küljes, tõenäolisemalt kõige hellem ka.
No nende saagide puhul on juttu mingist Turbo Air Cleaning Systemist. See vist traditsioonilises mõttes ülelaadimiseks siiski ei kvalifitseeru?

p@uskmatuSmile
Teoreetiliselt natuke mõtlesin tavalise 2 - taktilise ülelaadimisse, sisuliselt peaks asi täitsa võimalik ja teostatav olema, esialgsel mõttevälgatusel tuleb lagedale 2 asja: väga madal surveaste peab olema, teiseks kütusekulu ikka matsakas, kuna rõhk jookseb väljalaskekanalist usinalt välja.

Ülelaadimisega Ural (4-takti) võib samas üsna raju välja kukkuda, ainult jahutuse probleemid - ilmselt vedeliku peale tuleks ümber teha.

Tsitaat:. Pigem korraldage kestvussõit, 24 tundi võrriga kindlal ringrajal Smile Või võidusõit miskil nelja-viiesaja kilomeetrisel marsruudil.. kes lõpuni jõuab, on võitja Big Grin

A see oleks ju iseenesest hea mõte?et foorumirahvale tehe mingi \"oma\" üritus.Nagu on tqhq-l OMC
Võrridega oleks ju päris fun võidu sõita.Näiteks võiks otsustada, et kevadel tuleb võistlus ja siis saaks talve jooksul kõik huvilised omale midagi orgunnida/tehnikat täiustada.

Või mis te arvateWink

BurnStreet

Siin on Yamaha RD350-le Garretti turbo ehitatud (Kui RD on ikka 2-taktiline :??? )

http://www.mtek.chalmers.se/~expe/Link/rdeng.html

Siin on hoopis ägedam ratas:

http://www.kawasakitriplesworldwide.com/...rcycle.htm

BurnStreet

Vene ratastel pole kuulda olnud, et oleks mõnele turbo ehitatud. Kuid igiammusel vene ajal olid 2-taktilistel sportstiklitel kompressorid:
Kolbkompressor nt. IZ-51-l karteris, mis lükkab koos mootorikolviga samaaegselt segu silindrisse.
Eksentrilise rootoriga kompressor, nagu ka M-35-l.
Järelikult peaks turbo või miski tsentrifugaalkompressor ka põhimõtteliselt üsna edukalt töötama. Ega suurt boosti ei kannataks, aga natuke ikka Smile
Lehti: 1 2 3 4