automoto.ee foorumid

Täisversioon: renault 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostsin siis endale sellise autu ja plaanis ta teha korda, kuid ei leia eriti kuskilt sellealast kirjandust. Oleks huvitatud igasugu elektri skeemidest, infost auto kohta jne.
Ja siis selline küsimus veel, et kas on mõtet seda jääraja autoks teha?
Päris mõnus konnasööjate auto. Naine käis mitu aastat sellega tööle. Kerge aga hästi seisis teel,kartis ainult lahtist kruusa.Kui väga tahad võin raamatu üles otsida.
NB! Starteri maha võtmiseks vajad ämmaemanda sõrmi!
Kas keegi on veel midagi avastanud, või oskab head nõu anda (kuda paremaks teha ja mille jaoks see hea on). Ega keegi midagi kaalujaotuse kohta midagi öelda ei oska? Ja kas see auto passib jäärajale, või jääb raja äärde jääd passima nagu ilmaimet?
oma 9 aastat tagasi leidus Tartu meestel R 5GT, pisike 1,6 (vist) turbomoootor, muudetud vedrustus jms. kapotialune triiki tehnikat täis.
Kui asi lõpuks hingusele läks ohkasid konkurendid kergendatult, sest Saadjärvel selle masina kõrvale teistel, ka 4wd-listel palju asja ei olnud.
Sain ise ka proovida, kole raju asi...
Väga hea! Sain jälle innustust juurde (ja ka mõtteid). =)
On kellegil veel häid soovitusi, mõtteid, lugusid jne? Nende järgi hakkavad mul juba vaikselt ideed tekkima.
Sammuti oleks ka veel huvitatud igasugustest viidetes, neti lehekülgedest, üldisest infost, käsiraamatutes jne.
Tänud to: al, jurka & Landy
päris hea lehekülg... Renault 5 Turbo kohta... http://www.turbozag.com/

Kui keegi teab siis ühes vanas Tehnika ja Tootmises (70ndate lõpp - 80ndate algus)oli kunagi üks Renault 5 Alpine artikkel (oma 2-3 lehekülge). Kahjuks minuT ja T-d 200 km eemal...
Renault 5 Turbo on 1.4 (110hp), mitte 1.6.

1.6 olid Fuego Turbo ja 18 Turbo.
Nii, nüid oleks mul selline küsimus, et kas neil oli mingi 1,3 liitrist mootorit ka peal? Mul endal 1,1 l ja kardan, et jääb lahjaks. Kui on olemas, siis äkki on ka kellelgi seda müüa (võin ka terve auto osta, kui on hea pakkumine). Peaks siis olema 80. aastate paiku tehtud autu.
PS. isegi kui on hea pakkumine mootori kohta, siis ilmselt ennem paari kuud osta ei saa (uurin hetkel lihtsalt maad). Pakkuge, eks ma siis mõtle vaikselt.
Asjalikku/kasulikku nõu ei oska kahjuks anda, küll aga soovin edu - minu arvates väga ilus aparaat! Mõned head aastad tagasi nägin Kilulinnas, Pikal tänaval sedasamust autot seismas (mäletamist mööda miskite välka-numbritega) ning aknast sisse piiludes märkasin automaatkasti (!). Sel pidi siis vast ikka midagi suuremat, kui 1.1 L kaane all olema...?
al Kirjutas:oma 9 aastat tagasi leidus Tartu meestel R 5GT, pisike 1,6 (vist) turbomoootor, muudetud vedrustus jms. kapotialune triiki tehnikat täis.
Kui asi lõpuks hingusele läks ohkasid konkurendid kergendatult, sest Saadjärvel selle masina kõrvale teistel, ka 4wd-listel palju asja ei olnud.
Sain ise ka proovida, kole raju asi...

Kui mõtled seda oranzi asja,siis minu mäletamist mööda oli see
mingi Renault Alpine eriseeria.Igaljuhul liikus ta hämmastava kiirusega.Kunagi oli raadil mingi igamehe rallisprindi laadne üritus kus toimus midagi vigursõidu moodi võistlus,sõideti slaalomit ja kaheksat.Vähemalt seal ei saanud ükski teine auto tollele R 5,le vastu.Ja kui hästi meenutada siis oli tal probleeme dokumentidega ja eestis teda arvele ei võetudki, ning hiljem müüdi ta vist varuosadeks.Pesitses see auto igatahes nõo alevikus.[i]