24-11-2004, 17:37 PM
24-11-2004, 18:09 PM
Mis asja mõte oleks?
24-11-2004, 18:32 PM
[quote=pkuldsaar]
Mis asja mõte oleks?
*********************************************
Täitsa korrektne küsimus. KetaspidurI ehitamine õigustab end siis ära kui ka vatsus TÕSISELT offroadi sõitma hakata.Ketaspiduri + on see,et sinna vahele ei tüki muda nii raskelt jääma kui trumlisse. Sinna sobivad nagu ma mainisin kunagi ja kuskil Vene sõiduki Sobol esimesed kettad+sadulad.
Vene offroadiad kasutavad noid. Külge tuleb keevitada ainult sadula hoidja.Millega saab hakkama iga endast lugupidav \"pleku\".
Samas kordades odavam on remontida/korda teha UAZi orig pidurid.Mis on tegelikult üsna tõhusad ja kui sinna lisada Gaz2410 pidurivõim siis................... vöö peale muidu on peajäljed tuuleklaasis.
Mis asja mõte oleks?
*********************************************
Täitsa korrektne küsimus. KetaspidurI ehitamine õigustab end siis ära kui ka vatsus TÕSISELT offroadi sõitma hakata.Ketaspiduri + on see,et sinna vahele ei tüki muda nii raskelt jääma kui trumlisse. Sinna sobivad nagu ma mainisin kunagi ja kuskil Vene sõiduki Sobol esimesed kettad+sadulad.
Vene offroadiad kasutavad noid. Külge tuleb keevitada ainult sadula hoidja.Millega saab hakkama iga endast lugupidav \"pleku\".
Samas kordades odavam on remontida/korda teha UAZi orig pidurid.Mis on tegelikult üsna tõhusad ja kui sinna lisada Gaz2410 pidurivõim siis................... vöö peale muidu on peajäljed tuuleklaasis.
24-11-2004, 18:51 PM
Loll küsimus: kas mõnedel UAZ-idel mitte ei olnud küljes vaakumvõimendit?
Ilma võib tõesti nutune olla, sest kui 2 tonni rauda võimu ära kaotas, oli pidurdamine väga tõsine ettevõtmine.
Ilma võib tõesti nutune olla, sest kui 2 tonni rauda võimu ära kaotas, oli pidurdamine väga tõsine ettevõtmine.
25-11-2004, 10:26 AM
al Kirjutas:Loll küsimus: kas mõnedel UAZ-idel mitte ei olnud küljes vaakumvõimendit?
***********************************************************
Väga õige tähelepanek! Mõnedel tõesti ei ole.Mõnedel on. Siiski Gaz24 võimendi ei \"toida\" piduri süsteemi ära. Aga GAZ2410 oma on \"jõulisem\".
Siiski teema autor pole maininud millise UAZiga tegemist(buss,kastikas,\"willis\").\"Willisele on kõikse lihtsam ehitada.
Samas minu jutt kehtib esipidurite kohta.Tagumiste \"kettaks\" tegemine......njah.
Samas see ju metall.Järelikult saab kõike teha.
25-11-2004, 13:48 PM
al Kirjutas:Loll küsimus: kas mõnedel UAZ-idel mitte ei olnud küljes vaakumvõimendit?UAZ-i vaakumvõimendi on otse esivõre taga ja läbi võre näha. Viimasel ajal vastu tulnud Uaz-idel on enamikul peal olnud.
Ilma võib tõesti nutune olla, sest kui 2 tonni rauda võimu ära kaotas, oli pidurdamine väga tõsine ettevõtmine.
25-11-2004, 16:06 PM
Minul ei ole isegi oma 69 originaalpidurite (ja nende töö) kohta mitte kui ühte halba sõna ütelda, suisa vastupidi. Ainult
kintsus peab lihast olema - sellistel autodel vajutatakse pidurit mitte labajala, vaid KOGUjalaga.
kintsus peab lihast olema - sellistel autodel vajutatakse pidurit mitte labajala, vaid KOGUjalaga.
25-11-2004, 20:37 PM
smolin Kirjutas:Viimasel ajal vastu tulnud Uaz-idel on enamikul peal olnud.kusjuures furgoonidel (3741, mis on 452 järglane) pole. Olgugi, et tühimass on ca 1.8t...
teet,
kelle-parem-jalg-sai-kõva-trenni
05-01-2005, 23:55 PM
Kuskil lugesin ,et uutel UAZidel on juba tehasest ketaspidurid peale pandud.
06-01-2005, 13:10 PM
Uuematel on jah ees kettad,ning ka ees keerdvedrud.Kui Soboli kettad lähevad alla,siis \"kozliku\" omad ei pruugi minna,viimastel (nelikveoga variantidel) all 16-tollised papud.