automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mure Lanciaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis on autoks Lancia dedra 1,6 i.e karpaga.
Mure selline, et täiesti külmalt ei taha käima minna. Vahel võidki ketrama jääda. Kui aga lased käik sees starteriga nõksu edasi või tagasi läheb päris kenasti käima. Ja tühikäigul jääb selline mulje nagu üks pütt töötab kahtlaselt, st. jätab vahele (töötava mootoriga piibu maha võttes ei muutu väga midagi)


Ehk oskab keegi targem öelda, mida vaadata, vahetada?

Tänades Lauri
Kas i.e mootor ei peaks ikkagi sissepritsega olema?
labe Kirjutas:Kui aga lased käik sees starteriga nõksu edasi või tagasi läheb päris kenasti käima.
see on ju imelik - käik sees starteri andmine erineb tavalisest ringiajamisest vaid selle poolest, et käigukastile järgnevat osa pööratakse kah. Isegi vändaanduriga moodsamatel pritsetel ei saa see aga käivitumist segada!

nüüd juba kadunud teemadest oli minul müstiline jama ühe halli anduriga (s.t. mitteelektroonse) süütega Vectraga. Aeg-ajalt ei läinud käima (starter ketras ilusalt), tõmmates aga käivitus kohe. Viga oli lihtne - rootori plekitükk oli süütepooli-\"kontaktilt\" auku kulunudSmile
kisu jagajakaas maha - ja kontrolli igaks-juhuks - sümptomid on ju ühtviisi veidrad!
Ja äkki mainid et kas see külmast peast ketramine on vaevaline? Endal oli selline lugu, et külmast peast ei tahtnud vötmest minna aga lükates läks kohe, soojast ka vötmest, viga oli kulund starteri puksides.
Kaan ja rootor on uued, starter krt seda teab, peab vist vaadata laskma. Soojemate ilmadega ketras kenasti nüüd külmadega kuidagi vaevalisemaks on asi küll läind, aga see võib tuleneda ka kehvast laadimisest (genekal üks diood kuidagi lahti- järgmine nädal läheb elektriku juurde) või õli paksenemisest - kraadi juures. Mul viga täpselt sama, tõmmates ja lükates läheb praktiliselt kohe, kuid imelik on see jah, et käik sees nõksutades läheb võtmest kah.