automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ehitame ise nitro syteemi....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tekkis siis idee paigaldada oma motikale nitro Rolleyes
Kuid kui lõpuks tegin tellimise kataloogi lahti siis jäi karp lahti ....kõige odavam mis oli myygis ...20 000 kr .

Aga kui ehitaks ise nitro systeemi motikale ?
Ma ei looda paari sajakrooniga hakkama saada !!!
Tahan head aga odavat systeemi .....eelarvega 10k .

Siuksed lahedad pisikesed võrri mehed võiksid siit teemast eemale hoiduda =) Muidu võin mina tee peal viga saada kui selle nitro nupu alla vajutan Big Grin
hmm sa katsu ratas ilma nitrota kinni hoida Big Grin siis vaata alles talle n2o komplekt
See soovitus ei aita mul ehitada Nitro süsteemi motikale Smile Eksju


Raigo Kirjutas:hmm sa katsu ratas ilma nitrota kinni hoida Big Grin siis vaata alles talle n2o komplekt
eetri pudel abiks Smile
Mis motikaga tegu?
Põhimõtteliselt miski Sinu poolt nimetatud summa eest annaks asjast rääkida küll.
Eeldusel muidugi, et masin ise on v. heas korras. Ja, v. hea oleks, kui mootor juba oleks sissepritsega, vastasel korral tuleks see süsteem ka ehitada....

Autodega olen siiani hakkama saanud.

Tegu on siis 800ccm, V4 , sissepritse , 4 klappi ja surveaste on 12,1(originaalis) .
Vat ...igaksjuhuks mainin ära ,et miks see systeem maksab 20k
Sest see nitro seal ei tööta nii ,et lykkab oma portsu gaasi õhufiltrisse ning minek ....ikka gaasirutskat keerates suurendab ta seda kogust Smile Ning on võimalus reguleerida asja ,et hakkata väiksest kogusest pihta ...näiteks algul 10 hp lisa ...jne Et saada oma tunnetus kätte =)
Ja lasta teha kellegil ma küll ei lase ...ikka kõik ise ...mis vähegi võimalik Smile

stihl Kirjutas:Mis motikaga tegu?
Põhimõtteliselt miski Sinu poolt nimetatud summa eest annaks asjast rääkida küll.
Eeldusel muidugi, et masin ise on v. heas korras. Ja, v. hea oleks, kui mootor juba oleks sissepritsega, vastasel korral tuleks see süsteem ka ehitada....

Autodega olen siiani hakkama saanud.
Hmm see teema läheb juba huvitavaks.Kuule korgits mingit lehekülge ei ole, kus selest rohkem räägib?Tahaks nagu rohkem asja kohta uurida ja targemaks saada.

Kui suured on üldse tsiklite nitro paagid ja kauaks ühest täiest jätkub?Kuidas on lahendatud see et gaasirutskat keerates suurendab nitro antavat kogust?
Nitro paaki jätkub nii palju kui seda ise kasutad Smile
Tsikli nitro paak võib olla ka 200 liitrine kanku mis on sul järelkäruga kaasas Wink Ise tead kui suure paned Smile


tsiklivend Kirjutas:Hmm see teema läheb juba huvitavaks.Kuule korgits mingit lehekülge ei ole, kus selest rohkem räägib?Tahaks nagu rohkem asja kohta uurida ja targemaks saada.

Kui suured on üldse tsiklite nitro paagid ja kauaks ühest täiest jätkub?Kuidas on lahendatud see et gaasirutskat keerates suurendab nitro antavat kogust?
Karbuga nitro süsteem
holley.com
Nendel lehtedel on muidu päris palju huvitavat juttu nos süsteemidest ja osadest.
korgits Kirjutas:Kuid kui lõpuks tegin tellimise kataloogi lahti siis jäi karp lahti ....kõige odavam mis oli myygis ...20 000 kr .

Kiti tootja ja täpse margi jätad muidugi targu mainimata...

Üldiselt tasub üht teatud vanasõna järgida selle nitrovärgi aretamisel. Et ei läheks nii, nagu Soomes...
Mina alustaks sellest leheküljest: http://www.dynopower.freeserve.co.uk/nitrous_oxide/
Vot see juba asjalik link suured tänud redeagle
Raigo Kirjutas:eetri pudel abiks Smile

Kunagi vaidlesime, et kas eetri lisandiga saaks võrri mootori kohviks lasta. Tahakski teada, et kas eeter annab midagi juurde? Iseenesest eetri aurud põlevad plahvatuslikult.

Vabandust, et teemast vähe mööda panen...
Viimasel võrrivõidusõidu etapil Raplas lasti paaki paras surts eetrit. Mootor jäi ellu ja väidetavalt tuli natuke jõudu juurde. iz350 siit oskaks, arvan, paremini kommenteerida.
nitro põhimõte on ju see et lagunedes (põlemise käigus) tekib põlemiseks vajalik hapnik?!
Miks siis mitte lasta kohe siselaskekollektorisse(torusse) puhas O2?

Millest ma valesti aru olen saanud?Rolleyes
Nitro suurendab põlemis kiirust.
Kui lased lihtsalt palju hapniku silindrisse siis kuumeneb mootor üle Smile

lõhkuja Kirjutas:nitro põhimõte on ju see et lagunedes (põlemise käigus) tekib põlemiseks vajalik hapnik?!
Miks siis mitte lasta kohe siselaskekollektorisse(torusse) puhas O2?

Millest ma valesti aru olen saanud?Rolleyes
võibolla tõestiSmile
ma olen aru saanud et O2 kiirendab samuti põlemist

valasime kunagi hõõguvale puutükile O2....asi lõi kohe leegi üles.Wink
lõhkuja Kirjutas:võibolla tõestiSmile
ma olen aru saanud et O2 kiirendab samuti põlemist

valasime kunagi hõõguvale puutükile O2....asi lõi kohe leegi üles.Wink

O2 juhtimine mootorisse midagi head ei tòota! Arvatavalt sulab mootor yles vòi lòpeb asi paraja kòmakaga.
N2O laguneb lammastikuks ja hapnikuks alles silindris kuumuse mòjul. Mingist \"rutskast\" nagu eelpool juttu vaevalt keegi n2o-d motosse reguleerib, selleks ylitapsed dyysid, mille kaudu n2o motosse jòuab. Samuti tuleb vastavalt n2o kogusele peale anda piisavalt kytust, et segu lahjaks ei jaaks, muidu sulavad kolvid yles ning tekib detonatsioon jne. Tglt sel teemal netis jahutud kyll ja kyll kui veidi otsida.
nitroga tsikkel oleks tõesti midagi uut ja erinevat kui külapoiste\"panen atsetooni paaki ja võtan korra segukruvi eest ära küll siis läheb\" sääreväristajad. A samas võibolla on parem nii kui looja on loonud sest on ju kuuldud lugusid, kus mõni paneb traktorile bensiini paaki jms jaburused. Kui tegema hakkad siis edu ja anna teada kuidas läheb.
Ma miskipärast kardan, et enne nitro iseehitamist tuleks learning curve siiski tööstuslike süsteemide peal läbida. Noh umbes nii et enne mootori iseehitamist võiks ehitaja ikka tööstuslikku mootorit mujal kui netis näinud olla. Ega iseehitatud süsteemid nalja pärast kiirendusvõistlustel keelatud pole.

Nitrosüsteemi tööpõhimõttest ja muust saab lugeda siit:
http://www.hot.ee/hotuning/lehed/artiklid/nitro2.html

Vastupidiselt eelpoolmainitule ei suurenda nitrosüsteem põlemiskiirust. Kui muidugi täpne olla, siis kehv süsteem suurendab küll, aga tegemist on ebasoovitava kõrvalefektiga, mille vastu võideldakse, mitte omaette eesmärgiga. Nitrosüsteem võimaldab põletada samas ajaühikus silindris rohkem kütust, kogu lisajõud tuleb ainult kütusest.

Mina sellist iseehitatud pommi enda jalge vahele ei paigaldaks Smile
Lehti: 1 2