automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas tasub sellist kompressorit osta?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Kas tasub sellist kompressorit osta?
http://www.handymann.ee/cart/view_produc...duct=59085

Kas sellisega autot värvida ka saab?
Tasub kummi pumpamiseks.
Autot saab ka värvida. Värvid pool ust üle, siis ootad kuni rõhk jälle üles pumpab. Värvimine pidevalt muutuva survega ei tule kasuks kvaliteedile.
Kui andmeid vaatad kompressorite- pane tähele. Tavaliselt loetakse tootlikkuseks hoopis sisseimetava õhu kubatuuri. Need andmed on just nii ette söödetud. Sisseimetav ja väljaminev õhukogus on HOOPIS erinevad asjad.
Okey sellest kompressorist loobun.
ma kattevärvi ennast suurtele pindadele ei möksi (pole näiteks 10kEEK püstolitkiSmile ). AGA ma olen aru saanud, et korralikuks värvimiseks on NIIKUINII vaja suurt lisapaaki. Juurde veel filter kondensi eemaldamiseks. Ka eraldi ruum oleks kindlasti vajalik - koht, kus pahtlit nühid, pole ikka üldse selleks sobiv. Ruumis vajalik veel hää valgustus. Enda arvamus on niisiis, et kui päevast-päeva maalritöödega ei tegele, võiks värvimise enda ikka proffidele jätta.

aga kruntida peaks ehk taoliste riistapuudega ikka saama? ...ja (pahtli)tolmu masinalt minema lüüa.
Kui tahtmine sellist kerget riistapuud osta siis tasub valida see mille karterisse käib õli. Pildil olnu on nn \"HOOLDEVABA\" ,töötas nädala naela püssiga ja hakkas kolisema ,läks garantiiga poodi . Uue võtsime odavama ja õliga käib siiani . Need pole korralikud tööriistad aga väiksemat tööd teevad ära.Kuid HIND !!!!!!!!!! See kataloogi oma maksab Soomes 840 KR ja õlitusega 720 kr.
13piisab Kirjutas:ma kattevärvi ennast suurtele pindadele ei möksi (pole näiteks 10kEEK püstolitkiSmile ). AGA ma olen aru saanud, et korralikuks värvimiseks on NIIKUINII vaja suurt lisapaaki.
aga kruntida peaks ehk taoliste riistapuudega ikka saama? ...ja (pahtli)tolmu masinalt minema lüüa.
Lisapaak lahjat kompressorit ei asenda. Olen proovinud ka lisapaagiga- värvid ära terve ukse ja siis ootad 3 x kauem.
Eeskirjade järgi peab kompressosri tootlikkus olema poole suurem, kui tarbitav õhukogus. Kolbkompressor tahab poole ajast puhata.
Mulgi pole 10 000eek maksvat püstolit. Ei peagi olema oma auto tegemiseks. Asja ajab ka ära vana vene värvipüstol - aga kompressori ostsin küll suurema.
[quote=motamees]
Tasub kummi pumpamiseks.

Jah Sul on õigus. Mul sellesarnane just kummi pumpamiseks kuna kõike pumpamist vajavat: igasugu laste täispuhutavad basseinid ja elukad ikka bensiinijaama ei vea ja suviti on meil ju paljudes bensiinijaamades kompresssoriotsikud pihta pandud.
Ja ta ei ole ka eriti raske pagasnikusse tõsta.
Mida ei tasu kindlasti osta on aku pealt käitatav minikompressor kummide pumpamiseks: väga jõuetud asjad, ei jätku võhma isegi ühele kummile.
sellise mänguasjaga pole mõtet jamada,

samas
ei ole mõtet värvimist proffidele jätta
ise saab ka korraliku töö tehtud, kui veidi vaeva näha

kasutan sellist riistapuud:

http://www.pilt.ee/photo/265412/5162147/

pooleldi ise kokku laotud -- kamazi piduriõhupaak, M408 õlifiltrist ja kaltsudest tolmu-niiskusefilter jne + vene püstol

Värvida tuleb väljas, tuulevaikse ilmaga, majade vahel, vajadusel kilest lisa tuuletakistusi tehes, maapind eelnevalt niisutada

Kvaliteet on väga hea, kui just nägupidi juurde ei roni, ei paista mõni üksik putukas või tolmukübe üldse välja

ei kujuta ette, et peaks aega kulutama maalri mangumisele, värvimiseelse masina transportimisega ja selle eest veel maksma




Veidi kallimad kui Handymanni oma, kuid selle eest tagatud korralik garantii, hooldus ja remont.

http://www.stokker.com/products/product....115&type=1

http://www.stokker.com/products/product....115&type=1

P.S. alti on võimalus tööriistu rentida
Kenu Kirjutas:...kasutan sellist riistapuud:

http://www.pilt.ee/photo/265412/5162147/

pooleldi ise kokku laotud -- kamazi piduriõhupaak, M408 õlifiltrist ja kaltsudest tolmu-niiskusefilter jne + vene püstol
Räägi sellest lahendusest lähemalt!
Ma ehitasin omale zili kompressorist midagi, kui asi jäigi selle taha, et, õhk mis sealt tuli oli nii õline ja niiske, et käe pritsi ette pannes, siis käsi tilkus Sad
Lisapaagiks oli zili pidurisüsteemi paak ja plaan aretada vana propaaniballoon, mis nüüd kenast 2 aastat ilma ventiilita tuuldunud on
Mul ka ZIL+elektrimootor ja veab eduliselt. Vahel on ainult: settepaak, 150 l. balloon, posu kõveraid torusid ja siis veel lisaks jaotuspaak, millel veel eraldi kondesnaadi koht. Värvimise ajaks püstoli ette veel eraldi filter. Viimane läheb küll vahetusse, miski profima vastu mis survet ka hoiaks. Siiani hoiab värvimise jaoks 3at survet hapnikuballooni reduktor Wink
Need Stokkeri omad aitavad samapalju värvimiseks, kui algselt küsitav kompressor. Garantii ei pane veel asja värvima.
[
Räägi sellest lahendusest lähemalt!
Ma ehitasin omale zili kompressorist midagi, kui asi jäigi selle taha, et, õhk mis sealt tuli oli nii õline ja niiske, et käe pritsi ette pannes, siis käsi tilkus Sad
Lisapaagiks oli zili pidurisüsteemi paak ja plaan aretada vana propaaniballoon, mis nüüd kenast 2 aastat ilma ventiilita tuuldunud on
[/quote]

Mul oli ka alguses üks väike paak ainult vahel, siis kippus vett ja õli viskama värvimise ajal.
Momendil on kolmeastmeline õli-veeeraldussüsteem.

Kõigepealt on väike paak (pildil on selle otsas manomeeter), sinna tuleb sisse kuum õhk otse silindritest, seal on esmane õli ja vee eraldus, all on klapp, mis sulgub õhu survega, kui kompr. ei tööta, on klapp avatud ning õli ja vesi valguvad välja.

Siis tuleb kamazi piduriõhupaak, see on suuram ca 40 l, selle küljes on rõhu kuulregulaator -- laseb liigse õhu välja; all on samuti sodi väljavooluklapp

siis on tükkmaad voolikut ja moskvitsi tsentrõlifilter, millest muu välja kistud, sisemus on kaltse täis -- see püüab veel järelejäänud niiskuse ja õli kinni. Väljavoolav õhk on täiesti puhas.

Kenu, kui palu sul selle asja tootlikkus ka olla võib. Ise mõtlen ka kust kompressorit saada. Tahtmine aga sellise järgi, mis ka väikse liivapritsi ära toidaks.
Mingeid kasutatud kompressoreid pakutakse ka siin. Suurima ideaaltootlikkusega kompressor pidi olema neil 200 l/min, mis jääb aga liivapritsi tarvis ikka väga väikseks. Kui aga kellegil vaja odavalt ja midagi , ehk siis saab sealt.
Mul kogemus selle esialgselt küsitud kompressoriga. Pidin seda nimelt oma kompressori ehitamisel/survepaagi värvimisel kasutama. Värvimise jaoks absoluutselt liiga nõrk. Vaevalt saad minuti lasta kui surve kadunud, siis oota jälle 20 minutit....

Aga liivapritsi jaoks kasutage kindlasti üle 500l/min tootlikusega isendit. Endal sai jändamisest villand ning ostsin veneaegse tööstusliku (8,8 KW mootor, 1500l/min, survepaak 2m3). Ei jõua ära kiita...

Trike

Kui kallist kompressorit ei jõua osta, siis oske see odav, sellega saab täitsa jutti auto üle värvida, aga point selles, et on saada ka väiksemaid värvipüstoleid. Värvitav ala on kitsam ja töö käib aeglasemalt, aga samas kulutab ka minutis väham liiterid õhku. Hind on sel püstolil mingi 1500-2000. Vaadake kompressorit ostes, et ta tootlikus ja püstoli kulutatud õhuhulk oleksid võrdsed, lihtne ja loogiline.
mul pakkuda mingi aretis Zili kompressorist ,elektrimootorist ja piduriõhupaakidest,filtrid vahel ja mingi elektroonika ka peal,peaks töötama ,aga hetkel puudub toitejuhe(3faasi - 380V).Seisnud viimased 6 aastat.Hind u 1000EEK.Kui keegi huvi tunneb, siis saatke PM.Pilte hetkel pole,aga võin teha.
Trike Kirjutas:Kui kallist kompressorit ei jõua osta, siis oske see odav, sellega saab täitsa jutti auto üle värvida, aga point selles, et on saada ka väiksemaid värvipüstoleid. Värvitav ala on kitsam ja töö käib aeglasemalt, aga samas kulutab ka minutis väham liiterid õhku. Hind on sel püstolil mingi 1500-2000. Vaadake kompressorit ostes, et ta tootlikus ja püstoli kulutatud õhuhulk oleksid võrdsed, lihtne ja loogiline.
Nagu eelpool kirjutasin, peaks kompressori tootlikkus olema poole suurem tarbitavast õhukogusest.
Väikse püstoliga on suuremaid pindu väga raske värvida. Töö ei tule ka kvaliteetne.
Ka on sellises hinnaklassis püstoli ostmine koju päris kulukas. Mõeldes veel sellele, et ta hästi ka ei sobi, seda enam.

Bling Bling

kooma Kirjutas:Kenu, kui palu sul selle asja tootlikkus ka olla võib. Ise mõtlen ka kust kompressorit saada. Tahtmine aga sellise järgi, mis ka väikse liivapritsi ära toidaks.
Mingeid kasutatud kompressoreid pakutakse ka siin. Suurima ideaaltootlikkusega kompressor pidi olema neil 200 l/min, mis jääb aga liivapritsi tarvis ikka väga väikseks. Kui aga kellegil vaja odavalt ja midagi , ehk siis saab sealt.

Ostsin sealt samast selle deuzer kompressori. Väga kiiduväärt masin, head näitajad ka- 24l paak ja 8 atm ( mis on väga tähtis ) kuskil 6 atmiga juba värvib autot, alla selle ei mängi välja.
argo1974 Kirjutas:Aga liivapritsi jaoks kasutage kindlasti üle 500l/min tootlikusega isendit. Endal sai jändamisest villand ning ostsin veneaegse tööstusliku (8,8 KW mootor, 1500l/min, survepaak 2m3). Ei jõua ära kiita...



Kust võiks sellist saada, endalgi oleks vaja väheke õhuvõimsust, meeleldi ostaks kasutatud veneoma, kui kusagilt korraliku leiaks mis ei maksaks \" kahte riigieelarvet\"

Siis on veel küsimus et mida arvata sellisest riistast :kompressori agregaatkui sellele lisada 3-4 kw elektrimootor, niiskuse ja õli eraldaja, ca 100 liitrine paisupaak ja vooluhulga regulaator???

on keegi seda pakkumist uurinud, et palju ta nende eest hinda küsib?
Lehti: 1 2 3