automoto.ee foorumid

Täisversioon: Riia Automuuseum (pildid)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai mõni aeg tagasi käidud Riias automuuseumis. Panin üles ka mõne pildi:
Pildid Muuseumist
Täitsa lahedad pildid. Aga siiski oleksid võinud ikka motikaid ka fotografeerida...
Ei ole väga suur motikate fänn. Mõned pildid tegin, kuid üles ei pannud. SrySmile
pole hullu, eks me lähme vaatame neid motikaid ise kohapeal,
omalgi ammu plaan sinna minna.
Sai kah suvel Nysaga paar lätireisi tehtud ja korra ka muuseumis käidud.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=17503
kunagi järgmine aasta kevadepoole saan omad pildid ka üles panna ,mis paar aastat tagasi seal tehtud ,mul võrridest ja mudelitest ka pilteBig Grin
Ilusad pildid!Suureparased ajaloolised soiduvahendid.
Auto Union teine masin on New Yorgi privaat kogus ja ZIL i #3 sportautosid tehti 2 masinat ja teine on Rootsis era kogus. Kettenrad\'isid on mitu tykki alles maailma peal.Packard kuulus kunagi mingile Rumeenia kuningale vms.Rohkem peast kiiruga ei tea.
Teine Auto Union????
Ainus ikka ... Riias on ju replika ja ilma mootoritta.

Dad.
Dad, Riia oma on omal jõul mööda muuseumi kõrval olevat ringrada ringi täristanud. Minu teada oli originaali üleandmise tingimuseks Audi tehasemuuseumi abi Riia kogu täiendamisel pluss töötav replika.

Praegu eksisteerivad teadaolevalt viis originaalis masinat: There are only the two Auto Union Typ D from the Karassiks found in the early 90s in Russia and the Riga Hillclimber Typ D (with V16-engine) which are real restored cars. And for sure the Typ C from the \"Deutsches Museum, as well as the Typ D from Prague.

Üldse eksiteerivad need:
1. The DM Typ C (now Deutsches Museum)
2. The Riga Hillclimber Typ C/D (now Audi Tradition and the most original car)
and
3. The Prague Typ D, which than was in the UK (sold in the 90s and now standing around Frankfurt/Germany)
4. A 1938 Typ D (found in Russia by the Karassiks)
5. A 1939 Typ D (found in Russia by the Karassiks)
Both cars restorated by C&G with the help of Audi, one is owned by the Karassiks, the other one in the hands of Audi, but I think not sold to Audi, but there for the exhibition, that was the prize for helping the Karassiks with the restoration)
6/7/8. Then the three replicas based on the DM Typ C were built by C&G (one for Wolfsburg, one for Ingolstadt and one for demonstration runs)
9. The Riga Typ C/D by C&G (in exchange for the original car now in the Riga museum)
10. The Typ C Avus Streamliner replica by C&G (Ingolstadt)
11: The Typ A Replica by C&G for the Belgium Audi importer D\'Iteren. (C&G)
12. The Typ A for Audi tradition by C&G, until now not finished.

Lisaks veel kinnitamata info ühe ehitatava replica kohta umbes aasta tagasi Austraaliast.

Asp
Jaa... olen seal isegi käinud...
Päris huvitavaid liikureid seal, alates minivõrridest kuni maailma ühe kiireima autoni. Aga see Brežnevi lömmis auto on kõige paremToungue
Tere!
Lisan siia ka omatehtud pildid hiljutisest muuseumikülastusest:
http://community.webshots.com/album/303853304OJOvJx
http://community.webshots.com/album/307325569ymDPzM