automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jaan Tatika ideed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Idee on täpselt sama nagu ma siia kirjutasin ümarlihvimise kohta ja oodatult sugeda sain.
(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...
Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks. Sama on ka pidurivoolikuga. Seda on lihtne kontrollida. Pistsin uue vooliku bensiini pooleli täis pudelisse. Ühe ööpäevaga paisus 2mm.
Kas pildilt ka näha on? Ehk on.
[attachment=48275]
(15-05-2014, 23:44 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...
Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks.

Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.

Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
(16-05-2014, 10:28 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.

Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
Kasutasin pidurisadula remontimisel määrimiseks vale määret (vist oli wd-40). Selleks on ette nähtud spetsiaalne piduriosade määre.
Ma ei tea, et BSK ja DOT omavahel segunedes kummi sulatava kemüüse tekitaks. Tean aga, et tekivad klimbid, mis võivad pidurisüsteemi ummistada. Sellepärast on ka keelatud segamine.
DOT 3 ja 4 võib omavahel segada. Viiega on asi teistmoodi, kuna see on eriõli. Kui sinna lisada näiteks 4ja, siis ei anna ta enam 5e spetsifikatsiooni välja. Sellepärast ka segamine keelatud.
(16-05-2014, 10:57 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Kui sinna lisada näiteks 4ja, siis ei anna ta enam 5e spetsifikatsiooni välja

Dot 5 on silikooni baasil, 3 ja 4 aga vist ikka polüklükooleetri baasil sellepärast ka segada ei soovitata.
täpsustame seda vedelikuteemat:

(16-05-2014, 13:28 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Dot 5 on silikooni baasil, 3 ja 4 aga vist ikka polüklükooleetri baasil sellepärast ka segada ei soovitata.

uurisin seda just hiljuti. "Viite" on kaks erinevat - "DOT5" ja "DOT5.1"

üldiselt:
1) DOT3, DOT4 ja DOT5.1 koostised on sarnased ja nende segamine on ok.
2) DOT5 on muu alusega ja seda ei tohi teistega segada.

pikem jutt on näiteks seal:
http://www.gomog.com/allmorgan/brakefluids.html
Hommikul astusin kuurist läbi ja voolik oli esmapilgul 100% endises konditsioonis. Kui ütleme kuu ajaga paiste ei lähe ega umbe ei tõmba, võib ehk eduliseks lugeda.
Sellise lennumasina abiga saavat Venemaalt suitusu tuua - leedukad proovisid Smile



http://www.newkaliningrad.ru/news/incide...pic3296057
[Pilt: cc20596e57719fea85df9c5e7d1bb380.jpg]
Kui lihvida tahaks aga lihvijat pole. Siis saab ka nii. Töötab. Toungue

[Pilt: npqmbt.jpg] [Pilt: 2nr3cia.jpg]
[Pilt: catsmob_daily_picdump_04155_036.jpg]
Kuliibini veeliikur, väga omapärakuline: https://www.youtube.com/watch?v=uDWS3zoJqXo
Geniaalne pump: https://www.youtube.com/watch?v=tHobc4D6AwM
(22-08-2014, 22:10 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kuliibini veeliikur, väga omapärakuline: https://www.youtube.com/watch?v=uDWS3zoJqXo

Kuskil Eestiski nähtud ....
http://www.vesikirp.ee/

https://www.youtube.com/watch?v=aVZBTQoSHNI

edit: ksf! jöudis ettre
Praktiseerisin jälle asjade mittesihipärast kasutamist. Mina olen rahul. Toungue 
Nimelt tekkis vajadus OSB plaati kergelt lihvida enne lakkimist. Tööriista renti, trummellihvijat tooma, ei tahtnud minna. Tuli kodus ringi vaadata.Trellil ei ole jõudlust. Rellakas on ebamugav. Järgi jäi vaid kasutult seisev el. trimmer. Toungue 
125mm rellaka lihvimis tald otsa ja tööle! Väga hea. Püsti seistes sai töö tehtud ja tulemus viisakas.

[Pilt: 24d0h7p.jpg]

[Pilt: 289aixz.jpg]
Geniaalne moodus plekist anumate valmistamiseks ja ntx sumpa püttade ise tegemiseks. Leiutaja ise tundub küll veits kiiksuga.
https://www.youtube.com/watch?v=bCsg5pQimWI
Kes tahab vaadata, mis sellest hullust Jaan Tatikast ja tema reaktiivmootorist edasi sai, siis :
https://www.youtube.com/watch?v=D1EHZPjLNHk
See kiiksuga kutt pandi rolleri ja leegiheitja hübriidi eest mingiks ajaks sidima.
varsti hakkab lumepuhuri ehitus teemasid tulema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=HpbKGvjqsxM
(10-10-2014, 08:36 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]varsti hakkab lumepuhuri ehitus teemasid tulema Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=HpbKGvjqsxM

Big Grin See vend hästi küll ei lõpeta.
[Pilt: 23876879abcaee_o.jpg]
(14-01-2015, 23:16 PM)giordanobruno Kirjutas: [ -> ][Pilt: 23876879abcaee_o.jpg]

Oh õudust!
Alates tänasest ei leia enam kuskilt ühtegi vanat veljet... Big Grin