Idee on täpselt sama nagu ma siia kirjutasin ümarlihvimise kohta ja oodatult sugeda sain.
(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...
Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks. Sama on ka pidurivoolikuga. Seda on lihtne kontrollida. Pistsin uue vooliku bensiini pooleli täis pudelisse. Ühe ööpäevaga paisus 2mm.
Kas pildilt ka näha on? Ehk on.
[
attachment=48275]
(15-05-2014, 23:44 PM)motamees Kirjutas: [ -> ] (14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...
Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks.
Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.
Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
(16-05-2014, 10:28 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.
Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
Kasutasin pidurisadula remontimisel määrimiseks vale määret (vist oli wd-40). Selleks on ette nähtud spetsiaalne piduriosade määre.
Ma ei tea, et BSK ja DOT omavahel segunedes kummi sulatava kemüüse tekitaks. Tean aga, et tekivad klimbid, mis võivad pidurisüsteemi ummistada. Sellepärast on ka keelatud segamine.
DOT 3 ja 4 võib omavahel segada. Viiega on asi teistmoodi, kuna see on eriõli. Kui sinna lisada näiteks 4ja, siis ei anna ta enam 5e spetsifikatsiooni välja. Sellepärast ka segamine keelatud.
(16-05-2014, 10:57 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Kui sinna lisada näiteks 4ja, siis ei anna ta enam 5e spetsifikatsiooni välja
Dot 5 on silikooni baasil, 3 ja 4 aga vist ikka polüklükooleetri baasil sellepärast ka segada ei soovitata.
täpsustame seda vedelikuteemat:
(16-05-2014, 13:28 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Dot 5 on silikooni baasil, 3 ja 4 aga vist ikka polüklükooleetri baasil sellepärast ka segada ei soovitata.
uurisin seda just hiljuti. "Viite" on kaks erinevat - "DOT5" ja "DOT5.1"
üldiselt:
1) DOT3, DOT4 ja DOT5.1 koostised on sarnased ja nende segamine on ok.
2) DOT5 on muu alusega ja seda ei tohi teistega segada.
pikem jutt on näiteks seal:
http://www.gomog.com/allmorgan/brakefluids.html
Hommikul astusin kuurist läbi ja voolik oli esmapilgul 100% endises konditsioonis. Kui ütleme kuu ajaga paiste ei lähe ega umbe ei tõmba, võib ehk eduliseks lugeda.
Praktiseerisin jälle asjade mittesihipärast kasutamist. Mina olen rahul.
Nimelt tekkis vajadus OSB plaati kergelt lihvida enne lakkimist. Tööriista renti, trummellihvijat tooma, ei tahtnud minna. Tuli kodus ringi vaadata.Trellil ei ole jõudlust. Rellakas on ebamugav. Järgi jäi vaid kasutult seisev el. trimmer.
125mm rellaka lihvimis tald otsa ja tööle! Väga hea. Püsti seistes sai töö tehtud ja tulemus viisakas.
See kiiksuga kutt pandi rolleri ja leegiheitja hübriidi eest mingiks ajaks sidima.
(14-01-2015, 23:16 PM)giordanobruno Kirjutas: [ -> ]
Oh õudust!
Alates tänasest ei leia enam kuskilt ühtegi vanat veljet...