(11-09-2019, 21:34 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ] Käigukast kui selline valmistab praegu idee tasandil muret.
Ehk mõni rolleri variaator kvalifitseeruks? Neid peaks kergelt või raskelt avariilistena turul olema ju. Elektroonikavaba olemus teeb sobitamise ilmselt suht lihtsaks.
(11-09-2019, 21:34 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Tekkis Tatika leiutamis isu seoses ühe mahajäetud mootorratta Dnepr raamiga. Nimelt oleks isu sinna peale panna väikemootor selline 15 hobese jõudu. Pikk sügis ja veel pikem talv on tulemas ning saan sooja kuuri alust kasutada. Tuleb, mis tuleb kaotada pole midagi. Väikemootorit saan alati igal pool ära kasutada oma kodus. Lihtsalt katsetaks. Käigukast kui selline valmistab praegu idee tasandil muret. Aga see on vaid IDEE, kas teostuseni jõuab on ise asi.
Youtuber Mike Festiva toppis 212 predator tüüpi mootori (7hp~) krossirattale vahele. Käigukasti asemel variaator. Sõidad nagu rolleriga ringi - mõlgutasin ka vahepeal mõtet sama asja peale.
Dnepri raam natuke suurem/raskem. Seega vb 7 hobest jääb väheks aga su pakutud 15 on juba täitsa tummine ma usun.
Küsimus ainult kuidas variaator kardaani otsa saada. Idee poolest võiks kohe mootori risti ratta vahele pista ja variaatori väljavõtte otsa teha orginaal kardaani jaoks kinnitus.
Pildil märgitud Oranži ja punasega.
Aga siis tahab masin tagurpidi sõitma hakata.
Lahend oleks mootor 180 kraadi teistpidi keerata nii, et variaator vaatab sõidusuunda ja mootori alt lihtsalt üks võll mis laagripukkidele toetub, viia kardaanini.
Selle variaatori puhul on tore ka see, et seda saab ükskõik mis nurga alla keerata mootori küljes. Põhjal on nimelt iga nurga jaoks eraldi 3 poldiava + 4 põhinurka kuhu keerata annab.
Variant ka sebida kuskilt originaal käigukast ja jõumootori võllile lihtsalt originaal hooratas/flants paigaldada ja kasutada originaal käigukasti.
Oleks kettveoga ratas oleks asi natuke lihtsam.
See on nagu öeldud on idee aga tänud vastamast ja viitamast!!! Leidsin veel youtubest videosid üks hullem projekt kui teine
Heas mõttes ikka! Aga samas arutelu võib jätkuda
Vaatan neid suitsiidseid masinavärke ja mõtlen, et peaks sest ändimännist igaks petteks veel ühe 5tn kollase ligi võtma. Esimene kestis tosin aastat ja oleks veelgi kestnud kui mitte see inimfaktor. 20-50rm aastas lõhkunud, vea kaabel välja, masin selga ja tuld. Mida masinale tõsta jaksad ja vahele mahub, selle lõhki ajab.
Algus oli küll paljutõotav, eriti paku pealetirimise osa. Ümber kaadervärgi vedelesid ka ju enamuses halud, mitte käed-jalad. Ütleme nii, et väike närvikõdi muidu igavasse päeva võib mõnele isegi vajalik olla.
Kondomaat
Kannatab tarvitada ka kummikinnaste ja muu seesuguse puhul.
Kirurgid tulevad näpud püsti opi saali, a kuda nad need käpikud kätte saavad? Õed jääks tööta.
Meil siin foorumis on ka mitu mänguautole mootori paigaldamis projekti, nende poiste kanalilt saab palju inspiratsiooni:
rather b welding, Oliver motorized, Sickpuppy 4x4 adventures, moto mule jne... Neid kanaleid on tegelikult väga palju. Lihtsalt avastad nad alles siis kui nad hakkavad proplaarseks muutuma.
Nagu ma aru saan, siis nad proovivad 40kw tavalise kolmefaasilise tööstusmootori peale seda ehitada?
Omal vedeleb ka üks vana Pannonia korv. Küll sellest saaks ägeda vormelauto, on mõte ikka tiksunud. Alumiiniumist teine ja puha ju. Ainult et kes ja millal ta valmis teeb ja kes sellega sõitma hakkab
Mul on seagway elektrikäru veermik, saaks kerge korviga ägeda elektriliikuri.
Vaimusilmas näen sellist jawa kodarvelgede ja alumiinium aiakäru poritiibadega.
(21-04-2020, 22:31 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Mul on seagway elektrikäru veermik, saaks kerge korviga ägeda elektriliikuri.
Vaimusilmas näen sellist jawa kodarvelgede ja alumiinium aiakäru poritiibadega.
Kuidas sa seda juhid - hakkad korvi kallutama ette-taha?