automoto.ee foorumid

Täisversioon: D6 süütepooli sobivus D8 mootorile
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks siis tore kui keegi oskaks vastata esitatud küsimusele?

w6rrimeez666

Ei ole mingit probleemi, süütepool on täielikult sobiv. Omavahel ei ole ühilduv magnetraud, kuna väntvõlli ots on erinev. Võimaluse korral soovitan kasutada d6 kontakte kuna need on kvaliteetsemad... kui d8 omi, siis soovitavalt läikiva, mitte musta kontaktivedruga.
Vabandage kui eksin, aga kas pole hoopis nii, et D6 mootoril polegi eraldi süütepooli vaid kõrgepinge juhe tuleb \"otse mootorist \"? D8E mootoril aga tuleb mootori küljest olevast süütemängust madalpingejuhe paagiall olevasse süütepooli?

w6rrimeez666 Kirjutas:/Omavahel ei ole ühilduv magnetraud, kuna väntvõlli ots on erinev./
Kas magneti erinevus polnud mitte D4 tüüpi lameda silindripeaga ja uuemate võrrimootorite vahel? (vanemal väiksem, uuemal suurem)

w6rrimeez666

Kas sa siis tõesti arvad, et kui magneetosüüte puhul tuleb küünlajuhe \"otse mootorist\", siis seal järelikult süütepooli ei ole?
D8 on samamoodi \"sisese süütepooliga\" nagu ka d6. D8E ja D8M on välise süütepooliga mudelid. d6-d8-d8e-d8m süütemahised on kõik omavahel vahetatavad (loomulikult kui kasutada ainult madalpingemähiseid, siis tuleb kasutada ka välist süütepooli). D6 ja d8(e;m) magnetrauad on välismõõdult ühesugused, sisemine auk on aga erinev, kuna väntvõlli ots neil mootoritel on erineva mõõduga.

D4 ja D5 ja D5m (mis muide ei ole \"lameda silindripeaga\") omavad kõik ühesugust väiksemamõõdulist magneetot, d4-d5 erinevused on kontaktides
w6rrimeez666 Kirjutas:Kas sa siis tõesti arvad, et kui magneetosüüte puhul tuleb küünlajuhe \"otse mootorist\", siis seal järelikult süütepooli ei ole?

Kas tõesti paistan kohe nii loll välja? Vabanda, lihtsalt minu võrrisõidud ja teadmised jäävad juba aastatetaha. Mäletan, et neid süütesüsteeme oli mitut sorti
w6rrimeez666 Kirjutas:D8 on samamoodi \"sisese süütepooliga\" nagu ka d6. D8E ja D8M on välise süütepooliga mudelid. d6-d8-d8e-d8m süütemahised on kõik omavahel vahetatavad (loomulikult kui kasutada ainult madalpingemähiseid, siis tuleb kasutada ka välist süütepooli). D6 ja d8(e;m) magnetrauad on välismõõdult ühesugused, sisemine auk on aga erinev, kuna väntvõlli ots neil mootoritel on erineva mõõduga.
Selles hakkasin isegi kahtlema, ühel käis vist magnet kinni veel 5mm, teisel 6mmm kruviga (lahti tulid kõik) Muide, mis selle D8m ja D8E vahe on?

w6rrimeez666 Kirjutas:D4 ja D5 ja D5m (mis muide ei ole \"lameda silindripeaga\") omavad kõik ühesugust väiksemamõõdulist magneetot, d4-d5 erinevused on kontaktides
mis siis tolle võrrimootori nimi on, millel silindripeal ribid puuduvad?
Laurts Kirjutas:mis siis tolle võrrimootori nimi on, millel silindripeal ribid puuduvad?

D4 ja D5 on ilma küljestkäiva peata ja ilma ribideta silindri peal.
w6rrimeez666 Kirjutas:(mis muide ei ole \"lameda silindripeaga\")...
see lause käib siis D5m kohta?
Ju siis.

Roono

D6 ja D8 mootorid on samasugused ainult väntvõllid on erinevad muud ei midagi mõlemal on sisemine süütepool ja kui too läbi põleb siis pantakse välimine süütepool kas 6v või 12v vahet pole