automoto.ee foorumid

Täisversioon: 86. aasta Mazda 626
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

risto124

Nüüd kui natuke sellega sõidetudBig Grin tekkis paar küsimust:

1. On see normaalne kui rooli pöörates (kohapeal manööverdades) pöörded ca 2500 lähevad.

2. Palju 2,0 karburaatoriga mootor bensiini võtma peaks. 10-11l sajale on vist palju või mis?Sad Ja siit veel küsimus: Kus tallinnas karburaatoreid reguleeritakse. Meeldiva hinna eest loomulikut. Wink
keskmine kulu 10 - 11 l sajale on 2.0 karburaatori jaoks normaalne kulu. maantee ca 8-9 ja linn 12-13 Smile
2,0 mootoriga kuldne keskmine 8,.. seda nii linnas kui maanteel. Suurema läbisõiduga 1,6 mootori kütusekulu oli kummaliselt suurem, kuigi kõik oli jonksus. Enne kui karburaatorit lähed regullima, kontrolli üle KÕIK vaakumvoolikud ja nende ühendused. Kui õieti mäletam, siis läks karburaatori külge 14 juhet/toru/hooba. uus õhufilter kah, miski 100 eek, ei tee paha.
Roolijama on ???, ikka võimuga auto?

10-12 aastat tagasi oli laitmatus korras 626 väga muhe liikur.

risto124

Roolivõimuga on jah. Ja nii kui kohapeal rooli keerad, siis pedaal vist vajub ka alla ja pöörded tõusevad. Roolivõimu pump või midagi???

TOM167

uuri järgi ega juhuslikult gaasi tross pole kuhugi rooli ajami vahele pugenud.muidu pöörates pedaal ei vajux.tom
OT: 95 aasta Mondeo tõstab ka pöördeid kohapeal manööverdades, seal kül pole pedaali vajumist täheldanud, kuid väiksemootorilistel, ja roolivõimugamasinatel peabki see vist nii olema
Kohapeal rooli pöörates kerge pöörete tõus on normaalne, kuid 2500 rpm on nagu palju rooli keeramiseks. Võimu pump tasub igaks juhuks üle vaadata. Kontrolli kui rihma maha võtad kuda ta käega ajades ringi käib. Äkki on pump nii kinni et mootor peab pöörded kärgele ajama et mitte välja surra pööramise ajal. See muidugi ei seleta pedaali liikumist. Gaasitross siis kõigepealt üle vaadata - siis pump.

metallmees

Mul tegi 87.a kupee sama trikki, et tõstis kohapeal pööramise ajal pöörded 2000 juurde, aga siis käis mul isake kapoti all ja kruttis miskit ja järgi jäi... kahjuks ei süvenenudSad ja 11l sajale on normaalne...vähemalt igasugu imenippe proovitud, aga väiksemaks ei saa kuidagi...
aga nüüd tekkis teine probleem kui edaspidi sõita, kaob autol jõud ära... üle 2000 pöörde ei lähe.. bensufilter sai vahetatud, karbussi ja kollektori vaheline tihend kah, aga ikkagi plokib...
ja garaazini pidi tagurpidi sõitma, siis jõuab minna... ei tea, miks ta jonnib,, tahab vist emexi sõitu saada