automoto.ee foorumid

Täisversioon: Palju saaks kauaseisnud maasturmosse eest?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mudelit ja aastat ei tea. Pole veel vaatamas käinud aga saaksin ta keskeestist ära tuua. Mudel peaks vast olema mingi 411. Ühesõnaga tegemist on pikakerega neljaveolisega mis vedeleb väljas. Kõik jupid peaksid olemas olemas aga seisukorda tõesti ei oska öelda.

Ühesõnaga tahaksin teada, et kas selle auto äravedamine metallihinna eest tuleb mulle kasuks. Sinna juurde lisada veel ära toomis kulud.

Kuna ise veel noor ja rumal, siis ei ole omal aega raha ega ka suurt huvi masina korda tegemisel. Tahaksin lihtsalt teada, et kui tõsiselt peaksin mõtlema selle ära toomisele.

Kunagi hiljem kui olen asjaga rohkem tutvunud saan ehk mõned pildid ka.
Kui tõesti tegemist 411ga,mida eestis mõni üksik ainult alles, siis ta peaks ikka metallihinnast kõvasti rohkem raha väärt olema. Hind sõltub muidugi seisukorrast.
Sai siis täna tuttavaga räägitud kelle sugulane teab seda külameest kes sellist riistapuud omab. Kui saan ta numbri siis küsin asja üle ja lähen vaatama. Võtan fotoaparaadi kaasa ja klõpsin mõne pildi. Ärotoomisega raskusi pole, sest see pole Tallinnast kuigi kaugel ja treiler on kergelt kätte saadav.
kui 411, siis peax v22rtust olema kyll. kui v6imalik, too 2ra!!!
SOE SOOVITUS!
Ära ainult EMEX-i vii, ükskõik kas on 410 või 411.
Lisaksin oma subjektiivse arvamuse, et peale 411 (universaal) on ka 410 (sedaan) üsna haruldane asi, mistõttu oleks mõistlik kõik säärase isendi jäänused ja osad üldiselt üles korjata.

Neid ei toodetud palju ja ei vedele ka palju.
Erik Kirjutas:Kuna ise veel noor ja rumal, siis ei ole omal aega raha ega ka suurt huvi masina korda tegemisel. Tahaksin lihtsalt teada, et kui tõsiselt peaksin mõtlema selle ära toomisele.

Pigem ütleks, et vana ja tark jätab \"mingisuguse põllumajandusliku Mosse\" maale vedelema ja pühendub liisingautodele. Noored ja rumalad ongi see sihtrühm, kes peaks leiduva rämpsu kokku koguma ja sellele taaselujõudu sisse puhuma. Aeg ja raha on üldjuhul pöördvõrdelises seoses, st kui sul on vähe raha, siis sul peaks olema palju aega asjaga tegelemiseks ja vastupidi.
Kui aga endal huvi pole, siis anna teistele võimalus. Julgen soovitada mitmeid huvilisi, kes tahaks oma aega (raha) raisata rooste muundamise peale. (Sest nad ei ole veel nii vanad ja targad...)
Ja kui ise mingil põhjusel loobud, siis paku kindlasti foorumist kellelegi (näiteks mulle).

Tom.
ootan huviga neid pilte jubaToungue
Pilte tahaks ka ise näha,seega lase julgelt tulla.Wink
Tohoh?!?!?! No kui see aparaat tõesti 411 on, siis päästa see kiiremas korras ära. Nimetatud mudelit toodeti üldse kokku ju ainut veidi üle 1000 eksemplari minuteada. 410 (sedaankerega) valmistati u. 11000 autot (nii et seegi haruldus). Satuks ise enam-vähem komplektse 411 peale, ma oleks vist võimeline kasvõi kuskilt laenu võtma, et selline haruldus omale ära vedada.
Vaatmas pole käinud või lisainffi saanud?
tamar99 Kirjutas:Vaatmas pole käinud või lisainffi saanud?

Sain kokkulepitud aja, et millal sinna saan minna. Kui kõik plaanipäraselt läheb, siis on peale nädalavahetust info ja pildid olemas Smile
Kas oled vaatamas käinud?
Pean kahjuks ütlema, et ei ole saanud seal käia. Ei tea üldse, miks see tuttav selles suhtes nii palju keerutama on hakanud. Üldiselt üritan nüüd kontakt andmed kätte saada ja panen nad siia üles. Kellel huvi uurib ise, sest tõesti ei saa ise löögile...
Lihtsam on siis tõdeda, et see aparaat kuulub luulude kategooriasse.

Asp
Aspelund Kirjutas:Lihtsam on siis tõdeda, et see aparaat kuulub luulude kategooriasse.

Pigem kaldun arvama, et kodanikule on naised saunas rääkinud, et tegemist on väga väärtusliku ja haruldase aparaadiga ja müügu ta see suurte rahapakkide eest Soome ära ning ärgu siin üldse kohalikele matsidele näidaku.

Nii nagu üks keskeas naisterahvas rääkis oma jalgrataste kohta, et on eestiaegsed ja väga väärtuslikud ja maksavad palju palju raha ja rohkem kui mina eales suudan välja käia ja soomlased tulevad ja ostavad ja maksavad jne jne...

Algul ei tahtnud mulle näidata, lõpuks ikka lunisin vaatamise välja. Tegelikult oli kaks 1930te teise poole Saksa masstoodangu ratast, millel rattad Vene omad juba all, pisipudinad puudu ning hulk kroomosi roostes ja sadulanahad rebenenud. Mõnituhat krooni tüki eest... andke andeks, siis oleks kaubaks läinud, kui nulli oleks tagant ära võtnud.

Miskipärast on osa Eestit haaranud vana kola hullusja arvatakse, et igal veidi vanemal asjal on kulla hind. Ei jõua pärale tõsiasi, et projekti/jäänuse hind = ideaalkorras asja maailmaturuhind miinus restaureerimiseks kasutatav töö + uued jupid.
Erik Kirjutas:Pean kahjuks ütlema, et ei ole saanud seal käia. Ei tea üldse, miks see tuttav selles suhtes nii palju keerutama on hakanud. Üldiselt üritan nüüd kontakt andmed kätte saada ja panen nad siia üles. Kellel huvi uurib ise, sest tõesti ei saa ise löögile...


ehk jätad mingidki orjentiirid? Sinu jutust saan aru, et tead piirkonda, kus see aparaat asub(küla?, vald?). Siinsed \"kotkad\" leiaksid kindlasti selle \"raisa\" ülesse ja saaksid kontakti omanikuga, jne...

Kui see 411 asub Kesk-Eestis , on sinine ja seisab väljas juba pikemat aega siis peab kurbusega tõdema,et viimased kaks kuud vähemalt on selle koht tühi.S.t.auto on asukohta vahetanud
Vabandan eilse vale info pärast.411 on peaaegu omal kohal,kuid natuke ära peidetud.
Lehti: 1 2