Kõiki neid asju saad RETRODETAIL.ru.Tallinnas peaks ka mingi osakond olema.
Küsimus puhtast uudishimust.Kui palju see raam kaalub?
Kõva töö oled ära teinud,müts maha.
Loodan kuu lõpuks ka oma picupi keretöödega ühele poole saada.Siis panen mõne pildi ka.
(15-03-2016, 22:27 PM)kopamees1 Kirjutas: [ -> ]Küsimus puhtast uudishimust.Kui palju see raam kaalub?
Kõva töö oled ära teinud,müts maha.
1. Kaal? Kaalunud täpselt pole. Kuid kahekesi tõsta rahulikult täitsa kannatas. Arvestades seda , et raviarsti jutu järgi tohin tõsta max 20 kg ja võtma tablette. Aga teen niipalju kui jõuan ja parim " tablett" on garages. Seega ca 150kg Käis üks onkel, pidin talle lihtsalt mingid jubinad andma, garagest läbi. Küsis "Miks Sa sellist ehitad?" . Et Sanderosid on poed täis. Seletasin rahulikult ,et miks nii ja naa. Ei saanud aru. No silmapõhjades oli selline läige. Siis lajatasin argumendi ( mille vajadus Tal endal on olemas) "Tead kui garages olen siis ma saan naisest rahu." . Nägin arusaamise/mõistmise tulukest tärkamas ja kadeduse leeki tõusmas. Sai aru.
Mul endal tegelikult mõistev kaasa.
2. Tänud. Ma ikka nokin vaikselt. Ja mul on ka hea nõuandja (onu Madis
)
Kuna oli täna paar vaba tundi ja Suured Tänud Kelmile kes postitas mulle puuduolevad detailid siis sai raam esimest korda alla ka tagasilla. Kuna lehtvedrude tagaosade kinnitus on ikka veel ebamäärane siis "onu Madisega" sai tõmmatud tagaosa "alla" tööasendisse.
http://album.ee/node/29464505/50349723
Endale meeldejätmiseks ja võib olla kellelegi kes soovib sarnast asja teha Gaz 24 (2410) lehtvedrude peale siis lehtvedru esimesest puksipesast tagumiseni on 128 cm. Kui Volga on nö tööasendis . Selle teada saamiseks tuli natuke püherdada Gaz 2410 all. Nüüd järgmisena ootan hetke ,et saaks esisilla ka tööasendisse. Tuleb Boltlandi külastada ja sealt m14 keermega latti hankida koos mõne jätkumutriga.
Üks samasugune '50. aastate Moskvas:
Julgeks arvata, et viimasel lingil kujutetu on sündinud Poolas.