automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uus Jawa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
[Pilt: titulka_650.jpg]
Selle mootor tundub küll nagu mulaaz, ilmselt on seal küljekarbi taga peidus õige muruniitja mootorWink
Sumpad pole just minu maitse aga ülejäänu vähemalt välimuses 10p.Cool
lõhkuja Kirjutas:Sumpad pole just minu maitse

Vähemalt ei pea uue Jawa omanikud vaeva nägema tagaotsa ega sumpside \"tõstmisega\".
Tagatuli tundub kah juba \"sisse viidud\" olevat.
Mulle küll meeldib antud mudel. Väga mõnus masin, arvan et Eestis oleks sellel isegi minekut.
Kui mind mu mälu ei peta siis sellel vanemal mudelil kasutati Bmw mootorit ja paak oli teine ja küljekarbid olid ka natsa teised, tagaosa ka natsa teistsugune

Loodan et Jawa Moto suudab edasi tegutseda ja Jawa mark ei hääbu antud 2005 aasta mudel peaks hea näide olema.

Jawa Divison tegutseb edasi krossi mootoritega ja nende supermoto oli päris asjalik masin, see peaks kah siit foorumist läbi käinud olema
supermoto põhjale võiks tänavamasina teha, see oleks vahva
hmm kuidagi ei tõmba selline välimus veel eriti kahjuks on uuemaid jawasid nii vähe Eestis, et et nutt tuleb silma. Isegi 638 d on enamik 90 aasta masinad. Uuemaid otsi heinakuhjst tuletikuga taga lihtsalt ei ole enam. Veel uuemaid margi nimega rattaid saab kahel käel üles lugeda (mõeldud 639 640 641 jne)
Ka minul eksisteerib päris palju nostalgiat Jawa kui mootorrattatootja vastu ja seetõttu on nukker jälgida tehase viimaseid pingutusi.

Aga kõikidele neile, kes kurdavad, et uusi Jawasid saada pole: Euroopa on meil avatud, sõitke kohale, ostke. Ainult pidage meeles ühte asja: hinnad ei lange enam kunagi N.Liidu aegsele tasemele. Siin ühes teises teemas oli juttu, palju uus Jawa koos kõikide maksudega Eestis maksaks. No ei saa sellist ratast 10K enam kätte. Pigem on juttu suurusjärkude võrra suurematest summadest. Ja selle raha eest leiab mõne suurema tootja liikuri, mis küll kasutet on, aga siiski parema kvaliteedi/mugavuse suhet pakub.

Nostalgia on tore asi. Nii nostalgilisi inimesi, kes kümnete tuhandete eest endale Jawat ostma hakkavad, on väga vähe.

Asp
See on Aspelundil õige et Jawa 640 ja teised jawad on kallid ja eestlased ostavad ennem mingi kasutatud tuntuma tootja oma, sest nendel Jawadel on tehtud aint facelifti.

Kuid ma arvan et 650ccm klassis suudaks antud 2005-e aasta mudel küll konkurentsis olla, tsikel igati kena ja kaasaegne ja tehnika peaks ka olema asjalik
Mind huvitaks just selle tsikli tehniline pool, kuidas on asja kvaliteet.
Kahjuks ei oska tsehhi keelt ja ei saa nende testidest aru.Ma arvan et see 650 tuleks odavam kui teised 650sed tsiklid
to tsiklivend: odavam ta võib ju tulla kuid siin on küsimus juba selles, et kui hea masina sa saad selle raha eest
isiklikult tõmbab mind küll juba sellise raha eest lääne masinate poole kuidagi erksamad pole kohanud masinat, mis vajaks nii palju hoolt kui jawa
to aspelundil õige ta on veneajal oli raske saada juba ostu luba hind mis masin maksis oli labane st väga väikene, kuid masinatest hooliti ka rohkem ei jäetud masinaid eriti seisma välja garaazi taha lumehange
Samas ei ole paremat tunnet kui ajada suvel nii +20 kraadiga vene masin käima seega isiklikult arvan et jawa on parim masin pühapäevasõitudeks

hinnaskaalas tean vaid nii palju, et uus jawa 640 maksab 35 tuh ringi see oleks siis kõige tavalisem ilma erilise kraamita.
Börsis proovib tallinna mees juba pikemat aega 638 lahti saada 18tuh olevat uus -- olgu selle raha eest saab juba sužuki gs 500 mis on tõsiselt äkilisema ja parem.

Kuid mis on parem see on ka igaühe teada auto ärais on sama lugu kes ostab endale uue LADA teine ostab sama raha eest 7-8 aastat vana AUDI või MB igal ühel oma maitse



Nuh ma räägingi et tahaks teada asja kvaliteeti, ehk teada saada kellegi käest kellel selline tsikel on, või teha proovisõit.

ma arvan et kui inimesed saaksid sellega sõita ja proovida siis jutud muutuksid!
Võib-olla mõjutaks tõesti proovisõit kedagi. Aga siiani on jutud sarjast \"Kahju et saada pole, muidu kohe ostaks\" tühipaljas jutt. Ostjaid pole siiani veel ette jäänud.

Asp
hmjaa samas pakun välja tööotsa, et kes paneks vähemalt 50 tuh alla ja tooks sellise masiana Eestisse, siis saaksid paljud proovida, kuid senini puudub ka selline inimene kes tooks masina juba Eestisse eks uutele masinatele ostjaid ikka ole, kuid jah tooja puudub st võimalik on saada tellida kuid kohapeal ei ole midagi kunagi olnud rahvas soovib ikka oma käega katsuda ja prioovida pildi peal on masin hoopis teine. (tean seda enda kogemustest uue masinaga enne proovid siis ostad see on põhimõte)

Vanu tegijaid on palju kellel on olnud kunagi jawa (mingi 30-40 aastat tagasi) kes on hetkel saanud piisavalt rikkaks ja naudvad elu. Kuna ei ole uuemaid jawasid siis otsitakse taga korralike 90-ndate masinaid mis ei ole veel läbi hooratud. Nad piirduvad nendega kuna paremaid jawasid POLE nii palju ja teist marki masinat nad ka ei soovi. Seega kui keegi leiab raha et seda toetada siis aitaks teda müügiga tasuta, et taastada seda hobi käsi määrida sellise masina kallal.(nb ega iga masinaga remondi töökotta ka ei lähe ju jawa see on südame lähedane masin ikka mida võõrale ei anna näppida)



Kuna endal hetkel puudub kapital, siis ei saa ma ise tuua müügiga ma probleemi ei näeks, kui üks oleks olemas, siis ostjaid ikka oleks, (pakun et sellist mudelit läheks Eestis mingi 15-20 tk kui keegi vaid alustaks ühe toomisega).
Olen kuulnud, et ka nõukogude ajal ei olnud Jawa sugugi odav. Vastupidi, see oli kõige kallim mootorratas üldse
Vot unimütsi jutt juba hakkab looma
Sihtgrupp on minu arvates täiesti olemas, aint vaja kedagi kes asjaga tegeleks.
Sest uut tsiklit ikka ostetaks, ja ma arvan et antud jawa 650e hind tuleks märksa odavam kui mingil kawal, yamahal,hondal!

Ise oleks igati nõus aitama sellise ürituse puhul!

http://www.exclusivebikes.nl/jawa650bizon.htm
Vot siin hollandi leht, seal saab asja tellida ka
http://www.marktplaza.nl/jawa-650-classic-450758.php

http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000002851
Kes tõlgiks ära?
Nii Jawa 650 test a kahjuks ei oska tsehhi keelt
Ja kui kerida natuke allapoole seda lehte siis seal asub väike faili tsikli häältega ja ka video
http://www.motorkari.cz/index.php?show=0...2851&aks=3
Isegi juhul, kui keegi selle ratta kohale tooks, oleks 100K eest võtjaid vähem, kui ühel käel sõrmi. Sorry, et ma pessimistlik olen, aga kui see masin oleks oma hinda väärt, siis näeks neid siin juba sõitmas. Või saaks välismeediast lugeda ülistuslaulu uue staari sünnile.

Kas Sul, Tziklivend, või Sul, Vootele, on näiteks 100K sellise ratta eest maksta? Vastus on kas Jah või Ei?

Muidugi võib hellitada lootust, et \"toon ise Tšehhist odavalt\". No enda tarbveks võib tuua, äri jaoks on aga see juba mõttetu. Äri ei ole võimalik ilma kasumita. Metseenlus on võimalik vaid erandlikel juhtudel. Ükshaaval neid siia nokitseda läheb igasuguste transpordikulude all kalliks, vagunitäis leiaks aga ostjaid vaid erilise soodushinnaga, mille puhul kaupled suure tõenäosusega juba olulise miinusega. Ma ei usu, et keegi on nii suur patrioot, et endale mingi 50-100K miinuse kokkuvõttes sisse laseb.

Eestlane ostab selle raha eest parem auto. Nostalgia kaalutusel ostetakse asju, mis on restaureeritud, millega tekib arusaam: mul oli kunagi täpselt samasugune. Uus Jawa, millel vanaga ühine vaid nimi, heal juhul värv ja ka paak, seda tunnet ei tekita. Praegu on tulemuseks samasugune \"ei miski\", nagu Urali ja IZ-i \"moodsad\" rattad.

Jawa oli kunagi maailmatase, kunagi Ida-Euroopa tase. Praegu ei seda ega teist. Raha neil tõsiseks arenguhüppeks pole. Suure partnerita jäävad nad kängu ja varem või hiljem muutuvad ajalooks. Turumajandus on selle nimi lihtsalt.

Asp