automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 24 1978 a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Otsustasin ka oma autost natuke rääkida, ja ehk mõne pildi ka lisada.Loodan et kellegil pole selle vastu midagi, ehk saan mina targemaks ja võibolla saan ka kedagi aidata, kellel ehk on sama küsimus tekkinud nagu minul. Auto oli minu isa oma kuni selle aastani, kui mina load sain. Kuni selle aasta suveni töötas auto korralikult, kuid siis tekkisid jamad ja isa otsustas et vaja mootor maha kiskuda. Asendatud sai nukkvõll, saaled, klapid plokikaan (freesitud) ,mitu tihendit ja midagi vist veel (kõik ei tule meelde).
Varsti sai mootori peale tagasi, läks isegi käima, kuigi kahtlesin selles algul, kuid kuskilt hakkas õli tilkuma,järelikult jooksis ta kuskilt läbi, kust ei tohiks. Mis muud kui mootor uuesti maha. Nüüd sai vahetatud tihend, mis väntvõlli käigukasti poolses otsas on , ümber võlli (mingi nöör ) ja ka nukkvõlli ots sai mingi ainega uuesti suletud ja plekk ka sinna ette. Sai siis mootor uuesti peale. Niikui tööle sai pandud hakkas õli jälle tilkuma, samast kohast, hooratta alla jääva pleki vahelt ja läbi selles oleva augu. Ja mis nüüd järgnes võib ehk juba oletada, mootor kolmandat korda maha. Seekord sai tihendi alla pandud kummiriba, et tihend kõrgem jääks ja ehk ka õli kinni hoiaks. Sai siis mootor kokku ja hakkasime juba peale panema, kui miskipärast tekkis vajadus väntvõlli ringi ajada, ja mis selgus -ei liikunud. sai suure võtmega keeratud ja võtme otsa üle meetri pikkune toru pandud, aga võll ei liikunud ja lisandus veel üks probleem- sidur ei lahutanud ja käike ei saanud vahetada.
Sai mootor uuesti lahti võetud ja erinevaid asju kahtlustatud aga tegeliku põhjuse avastasin kogematta, saaled olid läinud topelt, siiamaani ei saa aru miks. Sai uued saaled pandud ja väntvõll käis ringi vabalt. Isa arvas et uus ketas sai peale ning see pole nii kulunud kui vana ja ehk sellepärast ei lahuta, panime sidurikorvi ja hooratta vahele seibid ,kokku 2mm ja pärast seda sai asi korda- käike sai vahetada.
Panime mootori peale ja algul oli kõik hea, kuid mingi aeg hakkas ikkagi õli tilkuma, kuigi mitte nii palju kui enne, aga ta tilkus. Enam ei viitsinud mootorit maha võtta. Sellega oli mootori näppimine läbi .
Egas selle Volgaga oligi nii ,et kui sa selle omale Gorkiist tõid ei jõudnud sa sellele teepeal niipalju õli sisse valada kui välja voolas, siin kuldsete kätega meistrimehed kasutasid oma nippe ja peatasid kõiksugui õlijooksud. Pane pilte ka ,Volgad on väga lahedad!

Häid Jõule Kõigile!
iga algus on raskeBig Grin Fakt, et mootor käib peale-maha nagu mõnel mehel lusikas suhu, näitab IMO suhtumist, et \"teen kõik nii korralikult, kui võimalik\" (iseasi on küll, kas sel alati ikka mõte sees on). Aga seda on ikkagi suur rõõm kohata - jõudu ja tahtmist edaspidiseks!

võllide otsas olevaid (õli)tihendeid nimetatakse simmerlingideks.
sidurist: kas ikka \"käppasid\" reguleerisite? Et nad oleksid survelaagrile suht lähedal (peaaegu vastas) ning kõik laagrist ühekaugel.
Gaz-idel tagumine kaela tihend traatkiud rasvanööriga.Selle paigaldus päris kunsttükk,et õli ka pidama jääks.
Siduri käppasid ei puutunud, selleks vaja sidur ju kuhugile vahele kinni panna,nagu ma aru saan,ja üldse keeruline ettevõtmine tundus siis.
Ma vaatasin seda pildi lisamise asja,,,ma ei saa aru kuidas ma saan pildid jutule juurde lisada,,kui vajutada \"insert image\" siis on vaja mingit aadressi ,mis värk sellega on? Äkki keegi seletaks kes oskab.
nu selle jutu peale on aru küll saada et see mootori maha kakkumine on teil käpas
ps järgmine kord kui maha kakute ärge kõiki polte kinni tõmmake on järgmine kord kergem maha tõsta mootorit
teiseks volga mootorite remont suht hiinlase töö krt olen seda ise ka teinud krt ainult vihale ajas see. et kui töö lõpetatud tuli naabrimees külla ja pakkus peaaegu tasuta uut moototit. Üks seisab siiamaani aidaukse juures ja ootab lammutamist, et saaks emexisse jupid vedada. (see on kuigi kasutatud mootor)
Siin siis paar pilti, tehtud peale suvist värvimist.
Hetkeline välimus on veidi teistsugune
http://www.zone.ee/gaz24/Parem.jpg

http://www.zone.ee/gaz24/Vasak.jpg

http://www.zone.ee/gaz24/volga2.JPG

Kaugelt ei saa vist aru aga lähedalt vaadates või katsudes oli auto pind nagu kuumaastik, sest ettevalmistus ei olnud hea,tänu ajapuudusele,niisiis tekkis mõte, et peab uuesti värvima , sest ei jäänud välimus nii hea kui oleks võinud jääda, ning tänu ark-le on passis auto värvuseks märgitud hall, sest kellegi arust oli auto passivahetuse ajal hall- sellest ka mõte värvida auto halliks.
Tahaks autole 5 käigulise kasti alla panna, ja mul oleks lähedalt võtta opel recordi oma (aastast 85 umbes pakutult).
Kas keegi teab kui hästi sobiks selle kast volgale ja mida peaks muutma.
Samas kui keegi teab mis kast sobiks (älja arvatud volga originaal, mille jaoks ei jätku hetkel raha).
Sierra 5\'ne kast näiteks.
Tekkis idee võtta bensiini paak põhja alt ära ja panna ta pagasnikusse vasakule poolele, niimoodi nagu on Vaz\'idel ja pagassi keskele teha süvend, kuhu panna tagavara ratas--saaks ju ruumi juurde,kuigi natu ka kaotaks,,,aga küsimus, kas võib nii teha.Ma küll ei tea et see oleks keelatud aga ehk siiski?
Jäta paak ikka kõhualla.Muideks Gaz 3102 on paak pagasnikus silla peal(pakuti ükskord ).Tee parem tiivajuurde süvend tagavara ratta jaoks ja tagavararattaks kasuta Audi,Blebirdi vms .õhukest tagavararatast.Mul süvend tehtud aga ratas veel hankimatta.
agaa Kirjutas:Muideks Gaz 3102 on paak pagasnikus silla peal

uuematel 3102-del (mida siis eestimaal ei tohiks kohata, varuosi aga küll) on paak jälle alla kolinud.
sa võiks ikka auto korralikult pulkadeks võtta ja siis tegema hakata.parem ükskord ja korralikult kui mitukorda ja sitasti.
see toonklaas ka mulle ei meeldi, aga üldiselt ma pooldan volgasid. hea et üks volgamees jälle juures.


Nüüd jälle natuke juttu: auto värvitud, nüüd vaja tehnikaga tegeleda,,kipub viimasel ajal korrast ära olema.Sidur libiseb,,arvan et õli satub kettale,,,õli kaob veel kiiremini kui enne,,,suitseb koledalt aegajalt,,,paugub aegajalt,,tühikäigul kipub välja surema. Sõbrad arvasid et asi süütes ja karpas,niisiis kiskusin karpa maha,,ja tükkideks,,karpat eriti ei tunne,,aga kui katkist tihendit ma sinna ei jätnud ja puhtaks tegin ka-imelikku puru oli täis,sama puru mis bensufiltris enne selle vahetust oli,,panin karpa kokku tagasi,,ja kõik isegi töötas,,süüdet keerasin ka-arvan et varasemaks,,ja kõik sai peaaegu korda..Nüüd ei taha külmalt tööle minna,,toores väljatõmmatult pean ligi minuti võtit andma enne kui korraks käima turtsatab,,ja siis toores maha,,läheb korraks käima,,,ja järgmine kord käibTäna kruttisin karpat,,kuna ikka ei taha mootor normaalselt käia,ise ka päris täpselt ei tea mis tegin,,aga mingid vidinad keerasin ma välja ja vahetasin omavahel,,,ja asi saigi parem,,,aga mootor käib väga ebaühtlaselt,,ja selle põhjust ma ei tea...Seoses suitsemise ja õli kadumisega,öeldi et rõngad võivad läbi olla,,on see tõsi või mitte ei tea,,,eelmine suvi olid nad korras,ja olid siis sõitnud vähemalt 50 000 km ,aga nüüd äkki kui pärast remonti olen sõitnud umbes 1500 km on nad läbi--imelik.Palju koledaid sõnu kulub veel selle auto peale igatahes!
Niisiis natuke juttu üle pika aja jälle. Viimasel ajal on tekkinud palju vaba aega, ja seepärast tegelen jälle volgaga. Kuu aega tagasi tuli mõte et võiks teda vaikselt lammutama hakata. Plaan oli/on siis järgmine:
Algul kisun salongi laiali, siis eemaldan rooste, seejärel keevitan kus vaja (enne muidugi õpin keevitama) siis krunt ning värv ja seejärel mõnda kohta pigimatt ,,ja mujale mastiks. Mis saab siis kui salongi on valmis olen ma mõelnud palju ja ka unes näinud,,aga plaane ei taha teha.

Plaan oli küll selline, aga tegelikkus on tavaliselt hoopis midagi muud. Mina teadsin, et juhi istme taga/all põrandas on auk, mis tahab keevitamist saada, aga salongi lammutades avastasin, et mõlemal pool küljekarbi otsa/tagumise rattakoopa (ei oska muud moodi öelda) juures on selline auk et käe saab läbi pista, samuti on tugevalt roostes juhi jalgade alune,,ja ka kõrvalistuja jalgade alune, ning mootoriruumi sein.

Avastades, et paljudes kohtades on pigi all rooste, sattusin ma hoogu ja eemaldasin kogu pigi salongist, ei tea kas oli mõistlik tegu või mitte, aga igatahes saab nüüd kogu põhja korralikult ära värvida. Et roosteaugud välja lõigata korralikult pidin ma eemaldama esitiivad, töö mida ma polnud kunagi teinud, ja algul ma arvasin, et tuleb palju jama sellga, aga eriti hullu polnudki, vaid 2 polti tuli mootoriruumist läbi saagida, sest tiiva küljes olev mutter hakkas ringi käima.Eemaldasin veel esimese parempoolse ratta, et pääseks paremini rooseauke lõikama. Jällegi sattusin hoogu ja lõikasin ehk natuke liiga palju plekki kere küljest lahti, aga seal oli palju roostet ka, mida terasharja või lihvkettaga eemaldada oleks olnud väga keeruline.Täna keskendun keevitamisele, ja varsti katsun ja pilte teha.
Niisiis natuke pilte nüüd:
Siin pildil siis see auk mis paneb mind kõige rohkem mõtlema http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20031.jpg?2
ja ka teisel pool samas kohas on rooste kurja teinudhttp://www.zone.ee/gaz24/Picture%20036.jpg?2
Eestpoolt sai natuke plekki lõigatud, vahest isegi liiga palju http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20033.jpg?2
http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20035.jpg?2
http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20037.jpg?2
Sai natukene roostemuunduriga töödeldud, aga paistab, et enne peab ikkagi rellakaga, mitte traatharjaga selle pinna üle käima http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20039.jpg?2
Sai ka natuke keevitatud. Keevitada eriti ei oska, aga ma vaikselt üritan.Nüüdseks keevitamis kogemust tunni jagu.
http://www.zone.ee/gaz24/Picture%20034.jpg?2