automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 638
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.album.ee/raivoku

hmm
mõtlesin et panen siis enda kullakese (kullake on nr 2 peale naisukese)
ka siis üles.

palju tahab veel masina juures tegemist kuid suht norm masin muidu.

uued esi- ja tagutuled peab kuskilt saama (ostma --poes vaid krdi kallis)
ja selle vasaku summuti peab ka ära vahetama see mõlk ei sobi mitte kuidagi.
ette loodan saada siis ka ketaspidurisüsteemi, lubati ka kaeda kuda venemaal nende valuvelgedega on, Eestis on neid müüa ka kuid 2500 eeku tk ja ei ole eriti ilusad (valuveljed 2500eeku tk, 18\")

ps ülevärvima ei hakka ma seda kuna siis pole ta enam nii ilus.
Õlilomp mis on masina all on poolenisti pärit eelnevalt seal seisnud delta mootorist ning pool on jawast, kui ma ta ostsin ajas ta läbi tihend pe..es.

Palun mitte eriti karmi kriitikat nendelt, kes ei oma midagi taolist vaid norivad teiste kallal.

kes omavad, aga paremat masinat andke täie rauaga.

http://www.album.ee/raivoku



jawazaki

terv! päris ilus pill ja veidi veel kopitsemist tuleb ilusam!!! palju sul sellel kilometraas kah on??? mis aasta oma? aga muidu ok.
aasta arvuks on 1990 kuid niipalju tean masinast, et kasutusele võeti masin aastal 95. Läbisõit on suht suur st 13,5 tuh.
Teha tuleb jah suht palju hetkel otsin talle uusi esikahvli kummilõdvikuid.

Ette loodan saada ka järgmisel aastal ketaspiduri ja sport summuteid on ka lootus saada. Valukaid saab ka, kuid 2500kr tk seega suht kallis.
Kunagi suvel proovin talle laibakad ja mootori all oleva gondli saada.
Loomulikult kõik jupid mis ma talle külge tahan keerata tulevikus peavad olema originaalid. (st jawa omad)

ps hetkel sebin maal üht tutikat 638 mootorit talle, kuid toda müüa ei taheta veel.....



Nii või et saad teise juurde?Või on juba tsikel käes? Ma siin kah nokitsesin enda oma edasi
unimüts Kirjutas:Läbisõit on suht suur st 13,5 tuh.


Kas tõesti on 13 tuhat suur??
Ma võin ka eksida kuid nüüdseks minu kasutuses oleva 56\'e läbisõit on praegu veel 87 019km.(vanaisa omal ajal rahulikult podistas. lisaks ta ei mäletavat kas väntvõll on juba vahetuses käinud või mitte, vist mitte.)

Kuidas siis lugu üldse selle ižide jawade ja emmide läbisõiduga on?
lõhkuja Kirjutas:Kas tõesti on 13 tuhat suur??
Ma võin ka eksida kuid nüüdseks minu kasutuses oleva 56\'e läbisõit on praegu veel 87 019km.(vanaisa omal ajal rahulikult podistas. lisaks ta ei mäletavat kas väntvõll on juba vahetuses käinud või mitte, vist mitte.)

Kuidas siis lugu üldse selle ižide jawade ja emmide läbisõiduga on?

Hmm kas see iz 56e spidokas on kogu aeg küljes olnud, tihti on sellistel vanadel tsiklitel spidomeetreid vahetatud ja nende info tõelisus väga kahtlane.Kuid kui ongi 87 000km siis on küll päris hästi hoitud

Kuid siin ei saa võrrelda Ize, Jawasid, M-idega.Ühed on kahetaktilised, viimane juba neljataktiline ja talub suuremat läbisõitu.Muidu on selle läbisõiduga nagu on kõik seisneb suhtumises ja hoolduses, mida hooratakse ja ei hooldata see ju loogiliselt ei kesta!
Olen siis niikaugel, et tõin endale ühe jawa 638 juurde. Kohale minnes avastasin, et tegemist suht korraliku masinaga millel on väiksed mured (kepsu ülemised laagrid läbi). Pildid panen järgmisel nädalal üles.

Küsimus suurele ringile, kust saada korralike summuteid st ilma mõlkideta.
vaja oleks lühemaid alla meetriseid 90. aasta masinale.
Vaja oleks rohkem parempoolset, sõelu pole vaja.
RK


Kus jäid teise masina pildid? Ja kui nüüd vaatama hakata siis esimesi pilte polnud ka enam ülevalSmile Aega saad siis lase aga pildid uuesti kuskile ülesSmile
opaa sorry ,et ma siia enda kodulehe aadressi ei pannud
minu kodukas: http://www.zone.ee/raivokuusik/
See on valmimisel poolik hetkel paremaks Jscripti õppimine käsil.

Ning masinad iseenesest seisuga 20.jaan peaksid siis nii välja nägema:
http://www.zone.ee/raivokuusik/index.php...apark.html

Kle Unimüts sain hiljuti oma Voshodiga kaasa ühe velje koos BARUM kummiga. Selline firma valmistas minu teada Jawadele omaaegses Tšehhoslovakkias kumme. Oleksin nõus selle sulle 250kr. eest ära müüma, kui huvi. Su kodukalt lugesin, et tahad mõõdus 3x25 aga see on 3x50 ja muster on väga korralik. Saaksid kaasa ka velje, kuid sisekummi pole.
Kle Unimüts sain hiljuti oma Voshodiga kaasa ühe velje koos BARUM kummiga. Selline firma valmistas minu teada Jawadele omaaegses Tšehhoslovakkias kumme. Oleksin nõus selle sulle 250kr. eest ära müüma, kui huvi. Su kodukalt lugesin, et tahad mõõdus 3x25 aga see on 3x50 ja muster on väga korralik. Saaksid kaasa ka velje, kuid sisekummi pole.
Sai siis vahepeal teist veidi kobistatud. Gondlid külgeriputatud. Uus kapra, uus kett, veohammakad, kummikaitsmed , uued kummilõõtsad ja tihendid(simmerlingid) esikahvlile, taha 2*2suunatuld ja valuvelg (iz plan 5 oma).

Jawa eest

külgvaade

jawa tagant


Sai ka esimene ring ujumas temaga käidud. Jäi teine varukakülge ja sikutades nokk lendu ja kohe emajõkke. Õnneks oli see 5m kaugusel kaldast veel madal 20cm kõrge veetase.Rolleyes

Nutt tuli silma kui uue summuti ära ostsin. Big Grin

PRIITO

Big GrinBig GrinBig Grin
Eks ta ole..
Ää mene riietega ujuma järgmine kord Wink
PRIITO Kirjutas:Big GrinBig GrinBig Grin
Eks ta ole..
Ää mene riietega ujuma järgmine kord Wink

Ma tegin proovisõitu. Jama selle juures oli veel selles, et pidin jawa 640 ja ühest sužuki gs500 mööda hiilima, et jõkke saada, raiped olid ka veel teise kohapeal Mõlemad reas,Sad kas sõida otsa või mine jõkke. Õnneks olid lühikesed püksid ja plähvid --- ei soovita kellegil niimoodi sõita. Mootori põhi vett ei saanud otse -kui siis pritsmetest. Peale seda kohene õlivahetus ka-igaks juhuks.

Nutt tuleb silma selle peale, et raibe läheb käima ilma etteandmiseta ja õnnestus isegi käega lüües käima ajada KÜLMALT.

RAha saaks ostaks ikka õiged summutid ja elektronsüüte ära. Nuuks Nuuks


ps otse saksast tellida elektronsüüde 1800eeki. Eestis 3100eeki.
summutite hind eestis 1180 eeki. oli vist tk.
Otsisin enda vana teema üles. Nimelt vahepeal on tekkinud probleemid.
Kap remont tuli mootorile teha. Vända keskmine laager jooksis kokku. Nüüd mootor ilusti koos jälle koos igasuguste uute juppidega. - kuna ise ei taha enam enda mootoreid teha siis lasin teha eluaegsel jawa mehaanikul.

Kuid nüüd mured.
Pöörded on 2tuh juures ja alla ei saa mingil meetodil mootorit käima. Sureb automaatselt välja. Muidu pöördesse läheb ülihästi. Keerad ja 5tuh pm on rauas
.
Mida kuradit kaeda. Karpa on täpselt samas asendis, keegi ei ole vahepeal remondi käigus puhastanud puttunud. Samas jõudu on sõidu ajal ropult, 0-30ni esimesega läheb igati jõuliselt nagu peaks.


Kõik on ilus, kuid mida teha et tühikäigul pöörded alla saada....
Äkki kellegil on ideid.

Kusjuures käima lähen ääretult hästi. nö kraan lahti ja tooreklapp üles 1min oota ja esimesest - teisest vändalöögist käib ülihästi, kuid tuure peab peal hoidma, muidu sureb välja sest karpa on sätitud töötama 800-1000pöörde juures.
Kui kap. remont tehti, siis vahetati arvatavasti ära ka väntvõlli simmelringid ja need võivad algul olla natuke jäigad ja takistada mootori käimist tühikäigul. Enda masinatega sama asi olnud, et simmelringid ära vahetatud ja peale seda ei tahtnud tühikäigul ilusti käia kuigi kõrgematel pööretel on jõudu küll. Kui see simmelringide taga, siis peaks see varsti ära kaduma.
See siis minu teooria Toungue
kui aus olla siis läheb küll iga korraga nagu paremaks. Ei ole veel pikalt sõitnud, lubasin lubadekättesaamiseni viisakas kodanik olla.
Katsetan seda teooriat ja lasen õhtuti mootori soojaks. Äkki aja pikku hakkab paranema.

Simmerid +laagriring läks tervenisti vahetusse.

Samas äkki on veel ideid...