automoto.ee foorumid

Täisversioon: membraan-karburaator
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab seletada, kuidas täpselt membraaniga karbuss töötab. Konkreetselt on olemas Partner sae karbuss. Kui bensiinitorust sisse puhuda, siis nagu oleks mingi klapp kinni st. puhuda ei saa...kas see on normaalne? Kas on nii, et mootor ise tõmbab alarõhuga mingi klapi seal sees lahti ja bensiin pääseb peale?
just nii see ongi,kolvi all tekkiv alarõhk paneb membraani liikuma ja membraan toimib bensiinipumbana,lisaks muidugi nõelklapp,mis kinnikiilununa ei lase bensiini läbi,vaatamata sellele ,et pump töötab korralikult.

lendurpoiss

sae karpal on vaakum pump, tee mopi karterisse väike auk ja vea sealt voolik karpa pumba otsale, kapas oleva pumba tootlikuls on suht väike aga mopi toidab ilusti ara, kunagi aretasin oma mopi mootorilegi sellise kapbussi peale (sellex vajaminev vahejupp siiani olemas koos, võin õhtupoole pilti teha kui huvi on), palju (kui ültse) jõudu juurde annab ei oska öelda aga mootori töökindlus paraneb märgatavalt.
Karterisse aukude puurimine ja sealt voolikute vedamine ei ole alati pole alati parim lahendus - selle võrra suureneb karteri maht.

Võrrile ja mopeedile pole seda vaakumpumpa ju tarvis, vähemalt juhul kui sul paak mootori all ei ole.

lendurpoiss

karteri ruumala suureneb väga vähe ja see ei mõjuta benzu peale imemist ega ka kolvi peale surumist, mopile see eriti midagi juurde ei anna (ise kasutasin seda kardil, kus benzu paak oli karpaga ühel tasapinnal kui just isegi mitte tiba madalamal)
lendurpoiss Kirjutas:sae karpal on vaakum pump, tee mopi karterisse väike auk ja vea sealt voolik karpa pumba otsale
Oot, aga sel polegi pumba otsa ju!
Ainuke vooliku ots on bensiini pealevool.

lendurpoiss

see üx koht kuhu saab vooliku otsa panna läheb otsapidi benzu paaki ja selle vaakumpumba ots peax olema selline väike auk mis jääb karpal sinna küljele millega ta vahetüki abil mootori külge kinnitataxe
Tõepoolest, mootoripoolsel kinnitusel on üks auk. Mis ma sellega siis teen? Põhimõtteliselt läheb karpa peale võrri mootorile, aga mitte nagu tavalisel mootoril, vaid läbi reed valve (tagasilöögi klapi) otse karterisse. Kas peaks selle viima eraldi voolikuga otse karterisse, või saab ka lihtsalt viia karpa lõõri (kus ju ka mingi hõrendus-värk tekib?)
Kuna membraan peab käima edasi-tagasi, selleks, et bensiini pumbata, siis vajab ta kord survet ja kord vaakumit et seda teha.
Muidugi on võimalus, et surve tekitamise asemel on kuskil mingi vedru, mis membraani oma algasendisse tagasi lükkab (a\'la tavaline bensupump).

Seega peaks see olema ühendatud otse karterisse, sest reedvalve karpapoolses otsas survet ei teki.

lendurpoiss

jep sellest august pead viima vooliku otse karterisse...
Aga kas oskaks keegi öelda, kas segukruvide välja keeramisel läheb segu rikkamaks või lahjemaks? Karb on Walbro WJ1B

lendurpoiss

kruvide välja keeramisel läheb segu ikka rikkamax juSmile seal peax 2 kruvi olema suurem neist peadüüsi oma ja väiksem \"kiirendus\" kruvi