automoto.ee foorumid

Täisversioon: Klapikaane all paks kohvikarva möga, milles küsimus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Et siis:

täna õli jurde valama hakates avastasin õlikorgi alt paksu heleda kohvi värvi möga. Sisse kiigates paistis seda ka seal mujal olevat, kaane all elik siis mootori sees.

Et milles siis võib mure olla ja mis rohtu selle vastu on?

Autoks Volvo Amazon ja mootor on B20 (2.0).

Ette tänades,

MurelikChopper
Jahutusvedelik ja õli segi?
Mis pilt avaneb, kui õlimõõtevarras välja sikutada?
Viga võib olla selles ,et jahutusvedeliku võib lekkida oliringe süsteemi. Omal oli samasugune kogemus M 2140
loogiline lahendus tqhq-s juba leitudBig Grin
Mul ka mitmel autol olnud. Ntx Ford Escort 1,6. Sellel õlivarda ülemine osa ja õlivalamispunni alt oli koguaeg valge vahuga koos. See pidi olema selle viga, et sõidetakse lühikesi otsi ja seda eriti talvel. Mina sellega rohkem pead ei vaevanud ja sõitsin edasi ning midagi ei juhtunud.
Eriti kimpus pidid sellega olema müügiplatsimehed, sest seal see tavaline, kuna autosid kunagi täiesti soojaks proovisõiduga ei saada. Siis ongi ostjad ehmatunud kui seda emulsiooni näevad.
Õlivardal avanev pilt on normaalne. Aga jah, tänud vastuste eest, Tqhq-s tõesti juba vastus käes.
PlyVal64 Kirjutas:tqhq.ee/forum/


Aja mootor soojaks, lase vana õli välja, pane õlikoguse jagu diislit sisse, lase 30-40 sekundit käia.....

Ärge sellise asjaga jamage! Ma olnud kõrval, kui õli asemel diisliga käivitatud mootor kinni poos....
Romka Kirjutas:
PlyVal64 Kirjutas:tqhq.ee/forum/


Aja mootor soojaks, lase vana õli välja, pane õlikoguse jagu diislit sisse, lase 30-40 sekundit käia.....

Ärge sellise asjaga jamage! Ma olnud kõrval, kui õli asemel diisliga käivitatud mootor kinni poos....
Mina seda küll teha ei karda. Kunagi tegin oma Mossele mootori sisepesu nõnda. Diiselkütte asemel kasutasin petrooli. Sooja mootori sisse valasin ja lasin töötada 15min. Tegin nii julgelt, kuna nagunii oli kavas mootor lahti võtta (tahtsin 93 bensiini kolbide asemele panna 76bensiini kolvid). Mootorit lahti võttes ei olnud halba jälge näha tehtust. Mootor oli aga seest nagu uus.
Ka ei saa rääkida mootori suurest kulumusest sel hetkel (et kinni ei kiilunud). Mootor oli sõitnud kusagil 60-70 tuhat.

Õli kvaliteet siin rolli ei mängi. Niiskus tekib nii või naa. Olen näinud autosi, millel on õli välja visanud karterist, kuna karteri tuulutuse toru on ära külmunud. Ja need ei olnud mitte odavad autod ja viletsa õliga.

Üks asja lahendusi, lühikese otsa sõitjatele, on ploki eelsoojendus.
Romka Kirjutas:
PlyVal64 Kirjutas:tqhq.ee/forum/

Aja mootor soojaks, lase vana õli välja, pane õlikoguse jagu diislit sisse, lase 30-40 sekundit käia.....

Ärge sellise asjaga jamage! Ma olnud kõrval, kui õli asemel diisliga käivitatud mootor kinni poos....
pöördesse ei tohi ainult ajada, muidu pole häda kedagi. Seda enam, et \"imesid\" võib juhtuda ka korraliku õliga, kui mootoril ilma koormuseta \"punn põhja\" panna.
13piisab Kirjutas:... \"imesid\" võib juhtuda ka korraliku õliga, kui mootoril ilma koormuseta \"punn põhja\" panna.

Aga mis pagana pärast diiselmasinatega ülevaatustel nii tehakse?
motamees Kirjutas:[

Õli kvaliteet siin rolli ei mängi. Niiskus tekib nii või naa. Olen näinud autosi, millel on õli välja visanud karterist, kuna karteri tuulutuse toru on ära külmunud. Ja need ei olnud mitte odavad autod ja viletsa õliga.

Siin vaidleks vastu natuke. Kunagi sigulil sai kasutatud odavat adinoli, siis vahtis talvel kogu aeg
see valge plöga õlikorgi alt vastu, isegi õhupuhastisse tampis sisse.

Nüüd on pidevalt poolsünteetiline eco synth sees, praktiliselt kungi pole seda plöga enam

korralikumad õlid töötavad mad temperatuuridel paremini
Mul invakal (millega põhiliselt linna vahel lühikesi otsi nühin) minu meelest suht korralik Teboili poolsünt sees, sai eile ka huvi pärast korra õlikorgi alla kiigatud - vaatas kah see koorekohvi värvi ollus sealt vastu (küll mitte nii suures ulatuses kui teema algatajal). Pühkisin ära, näis kaua läheb, kuni see uuesti sinna tekib.
Romka, see ei olnud mitte diisli süü. See mootor oleks niisamagi kokku jooksnud.
Diisel leotab imekiiresti taaga mootori siseseintelt lahti ja tänu kiirele voolavusele toob selle alt korgist välja. Elementaarne on see, et mootorit pöördesse ei aeta. Kuid paarkümmend sekundit kuni minut ei kao õlikile saalede ja rõngaste vahelt mitte kuhugi. Lisaks on diislil endal piisavad määrimisomadused. Kõrgsurvepumba plunser on sada korda täpsema töötlusega ja tihedam, kui mistahes vana mootori saaled või kolvirõngad. Ja ei jookse need midagi kokku.
Ahhaa.... siit siis ka veel üks küsimus.
Et hetkel on sees mineraalõli. Kas peaks jätkama sama teega või ehk poolsünt oleks parem sellele mootorile?