automoto.ee foorumid

Täisversioon: opel senator
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

marx350

Hetkel eos plaan muretseda endale opel senator 80date lõpust. Hetkel ei tea üldse selle halbu ja häid külgi, äkki oskab keegi aidata. Siiamaani on end auto külge tõmmanud tema suurus ja ega välimuselgi midagi viga pole. Siis 3.0 r6 mootor Smile. Palju võiks sellise auto ülalpidamine maksta? palju benakulu? kas Eesti lammutustes sellele juppe saab? kuidas roosteuss teda närib? ette tänades
endal küll olnud ei ole, kuid üks väga hea tuttav ostis just.tema oma siis pärit 88 aastast, 3.0l ja 114kw.
mis minule on silma hakanud selle auto juures on just tagumiste tiibade alumised ääred (on kohe nõnna läbi teised). vigadeks peaksin veel suurt kaitsmeplokki ja üldse elektrit (ei ole keegi veel just selle nimetatud auto omaga hakkama saanud).
muidu on hästi mõnus ja mugav suur auto, kui ainult nii suur mootori kohta nii uimane ei oleks (BMW 525 mootor on näiteks ju 141kw. (vist oli)). nii et minu poolt oleks ainult hetkel kiidusõnad ja ka nägu on pidevalt naerul olnud, kui olen roolis olnud (v.a. eile hommikul kui täieliku kiilasjää tõttu otsustas auto,et kergelt laugjas kurvis lükkab tema end risti teega. aga eks see old rohkem ka minu süü, sest ega ma eriti gaasiga ka ei hellitanud. aga sain ta ilusti uuesti ninaga sõidusuunda ja ei olnud midagi hullu).

aga kui on tõsine plaan osta, siis mina küll soovitan seda autot. mõnus suur ja mugav ning panipaiku on ka piisavalt. pagassi suurusest ei hakka üldse rääkima, kuna sinna mahub ikka kõvasti.

aa ja! meenus ka see, et ega ta eriti bensu ka ei võta (ma ei mäleta nüid, mis see täpne number oli 100km. kohta,kuid suur see eriti ei olnud).

ryblikw114

endalgi üks selline aastaarv 91 ja natuke suurem mootor kui 3,0.kuid olen saanud ka sõita selle 3,0 132kw variandi ja ka 114 kw variandiga ja muidugist oli 132 sega rohkem lusti ,käsikastiga lubas ikka lustida ka,automaat on tsipa uimasem,aga soovitan osta automaadi sest see on ikka sigamugav ja kui kast korras siis ei tunne käiguvahetust eriti äragi.ja mis puudutab tiivaääri siis osta juba pigem siuke millel täiesti läbi ja lase korda teha kestab kauem kui natukese mullidega.esisild tuleb ka senator b üle vaadata kuna seal on suht totakad puksid,vanal tyybil oli lihtsam sild.tagadiffri lõtku tasub vaadata,mootori käiguühtlust,tyhikäiku,tagauste alaservasid.esuksed on samad mis omegal.ja ka pagasiniku alaääri vaata.