-
Sohne - 28-10-2003
aga kuidas ma siis mootorit vahelt ära võtan? ja kuhu ma õhupuhasti panen? amordid ei löö põhja sest umbes 5 cm on amorditorude otstest ära võetud
-
motamees - 28-10-2003
Kui sa selle ISE valmis tegid siis võtan oma sõnad ühes teises teemas tagasi. Tundub et sa oskad peale venekeele ikka veel midagi.
-
vootele - 28-10-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: lõhkuja
aga kuidas ma siis mootorit vahelt ära võtan? ja kuhu ma õhupuhasti panen? amordid ei löö põhja sest umbes 5 cm on amorditorude otstest ära võetud
---------------------------------------------
Mootori võtad külje peale ära. Mootori esimese kinnituse teed ainult ühele poole, aga paksema. Õhupuhasti paned kummilohviga vasakule küljele. Või paned sellise väikese sportfiltri. Pole probleem.
Tegelikult, teist korda neid pilte vaadates tuli mõte, et asja lahenduseks võiks hoopis esikahvli pikema panna - see ilmselt oleks kõige parem lahendus, sest see delta esihark on ikka porno - lühikese käiguga, nõrk ja ilma amortisaatoriteta (ainult vedru seal sees). Minski esikahvel näiteks sobib 1:1 külge.
-
vootele - 28-10-2003
Üksvahe oli mul veel selline aparaat:
See oli tehtud 50-sest krossikast, millele oli peale pandud Minski mootor.
Amordid olid CZ õhk-õli, kusjuures tagaamort asus lamavas asendis paagi all. Sellelt võib näha õhupuhasti lahendust. Karpa otsast läheb kummilohv, mille otsa käib õhufiltri korpus (pildil emmaldatud, aga muidu käis vasakul sadula kõrval). Sellel rattal on näha ka keti pingutamise lahendus - tagakiige telje peal jooksis üks rull ja allpool oli teine, vedruga pingutatav rull. Ketiülekanne oli sel rattal ÕUDSELT aeglane, mõeldud forsseeritud mootori jaoks, mis 12 tuhat pöörest minutis teeb, esimese käiguga sõitis mingi 10 km/h max, neljandaga mõõtsime jalgratta spidoga 67 km/h. Sellega sai Keila krossirajal müratud, hüpped jne. Vedrustus oli tasemel, hüppe tasandas nii ära, et isegi perse ei saanud haiget. Samuti sõitsime kahekesi, minul see kollane ja sõbral minimopp-minsk, põllu peal. Kollasega sai piitsa anda ja 60-ga sõita, polnud nagu mingit probleemi, miniga aga sõber üle 30 sisse ei saanud, nii palju viskas, paar korda käis käna isegi.
-
Sohne - 28-10-2003
aga vaata seda kaant, mis segusiibriga mässab(see mis kahe klambriga karpa küljes on ja millel veel see reguleerpolt välja tuleb) see on juba täitsa toru vastas.
see minu minskil
-
marti184 - 28-10-2003
muidu kuidas sa minski mootorit forseerid nii et 12 000 pööret kätte saad? Ja kuidas asi sellele vastu peaks pidama?
-
motamees - 28-10-2003
See 12000 on võimalik küll. See mootor ikke väga äge. Olen isegi sellise krossikaga sõitnud millel selline kardi mootor peal. Ainuke viga oli see et käima pidi lükkama. Vastupidavust on rohkem kui tehase uuel mootoril.
Aga see juba kõrgem pilotaaz. Tänapäeval läheks see tegemine ikka väga kalliks.Ikka oma paarkummend tuhat eeku.
-
vootele - 29-10-2003
Minski forsseerimise võtetest võib lugeda 1991a. kardi aastaraamatust (Rahvusraamatukogu 7. korruse reaalteaduste saalis on riiulis). Umbes sellises stiilis: \"Tehase keps ei pea akende suurendamisele vastu, seepärast tuleb teha uus, suurema tugevusvaruga. Sama käib väntvõlli, siduri ja käigukasti kohta.\" Vändas kasutati CZ nõellaagreid, kolb oli isetehtud, sidur oli hammasülekandega (väntvõll pöörles teist pidi) ja tükk maad suurem, kasutati ka Jawa sidurit.
Minu ülemus oli 80-date alguses kardis n-liidu meister, tema rääkis, et ehitas Minski mootorile Yamaha tehnika sisse - kolb, membraanid, vänt jne. oli kõik Yamaha. Aga väljast tavaline minsk

) Mootor oli 13000 pöörde peal kusagil 25hp teinud.
-
klaabu - 29-10-2003
õelutsen siin väheke, aga selle kollase sikli sumbutiga küll nii palju pöördeid kätte ei saa:yes
-
mopeedur - 29-10-2003
eino, aga sin minumeelest ongi nagu öeldud, et sial ei olegi sellist mootorit pial... se ülekanne oli lihtsalt esialgselt sellise mootoriga mõeldud....