automuljeid maailmast -
uglyant - 23-01-2005
Saabusin just Berliinist ja mõtlesin, et jagan oma muljeid autodest Saksamaal ka Teie kõigiga

Kui kellelgi veel peaks meenuma muljeid mujalt maailmast (loomulikult seoses meid ühendava huviga motoriseeritud liikumisvahenditest), siis võiks posti jätkata!
Nõndaks...
Linnapildis japsid praktiliselt puuduvad... ikka saksa autod (volkarid, audid jmt) on põhilised. Ja mitte üldse odavad: uued 7nda-6nda seeria bemarid ja muud taolised laevad on üsna tavalised.
Nende vahel vurab kohutavas koguses Smarte ja meeldiva eripärana, mida ma ei ole Eestis veel näinud, ka Smart Rodster-eid, kuigi neid oli seal ka vaid paar eksemplari. Porchesid on igast soost ja vanusest ja nende juhid on väga erinevat masti - alates keskeakriisis meesterahvastest kuni turul käivate vanamammideni. Turu all kusjuures ei mõtle ma siinkohal meie Balti jaama turgu vaid sealsed turud olid puhtad ja hinnad ei olnud seal üldsegi mitte odavamad kui poodides. Sakslane käib turult puhtast loodusest tulevat kraami ostmas ja teda see hind oluliselt ei kõiguta.
Nii... Jaguarid praktiliselt puuduvad. Ameerika autod samamoodi.
Ameerika autodest vaid niipalju, et kohalik firma, millest mööda käisime \"Rent a Cadillac\", oli päris jube vaatepilt. Erinevas vanuses erinevaid kädisid oli palju, aga mis kõige rõvedam üks oli hullem P*ldik kui teine. 56 kädi oli kaugeltvaadates ilus ja punane - lähedalt oli kroom kõik kriibitud ja ukse alumised ääred mullitasid roostest. Ja poe ees seisev isend - sellel oli konkreetselt auk põhjast läbi, millest põhjamatt ripnes allapoole.. rääkimata paint-jobist, mis pidi olema must läikiv aga nii S*tasti tehtud, et terve auto oli matt ja pahtlijäjed paistsid läbi... RÕVE!
Ülejäänud autod linnapeal olid kontrastiks ilusad ja väga puhtad... Teiste autode vahel vuras ringi tubli hulk vanureid, mis olid taastatud viimse detailini ning läiksid nagu pühademunad. Ilus oli kohe vaadata, kui mõni 2CV vuristas Smartidega kõrvuti.
Loodan, et see väike easy-reading jutt oli meeldiv...
anti
PS! Julgen Berliinisõitu täiesti soovitada - hinnad on täiesti normaalsed ning ööbida saab mõistlikes tingimustes suht-koht odavalt (meie 3 ööd maksis kokku 580 eeku ja me olime 4inimesega omaette toas, mitte mingite murjamitega koos).
London. -
denis23 - 28-01-2005
Olen just Londonist tagasi.
Autopilt on Saksamaaga võrreldes kirju ja mitmekesisem.
Enamus autodest on päris uued ja väiksed, tüüpiline auto on al 2000VW Polo või Opel Astra, leidub ka keskklassi autosid. Suuri autosid on suhteliselt vähe, suuri sakslasi on veel vähem. Vanu suuri sakslasi mida on kogu Eesti täis ei ole peaaegu üldse.
Kord nägin tänaval vana u 95a. A6 siis tundus väga imelik. Jaapanlasi on vähe, v.a. need mida Inglismaal kokku pannakse. Palju Jaguare ja Rovereid. Üle 10a. vanu autosid on vähe, vanemaid kui 1990 on mõni üksik. Näiteks, vana Scorpio nägin ainult korra, Sierra kaks või kolm korra. Hoovides aeg ajalt on näha klassikuid, kuid tänaval need naljalt ei kohta. Kõik autod sõltumata vanusest on tõesti väga heas korras. Taksosid on kolme tüübi, ehk vana ümmargune, uus ümmargune ja see inetu kandiline mis vahepeal oli. Omamoodi oli elamus 2 kordsete bussidega sõit, eriti 50 algusest pärinevate Roadmasteritega mis sõidavad Londoni kesklinnas.
RE: automuljeid maailmast -
Tom - 28-01-2005
Poola: Žukid ja Fiat126-d. Massiliselt. Tagantjärgi tundub nende kahe mainitud sõiduki ülirohkuse tõttu, et ainult neid seal oligi.

Ja muidugi kummiratastega hobuvankrid, ühesugused läki-läkidega vanamehenässid peal.
RE: automuljeid maailmast -
Romka - 28-01-2005
Kahjuks pole viimasel ajal kuskile kaugemale saanud aga meenub aastatetagune käik Soome. Seal ei näinud ühtegi Sierrat ega Audit. Põhiliselt olid japsid. Üllatavalt palju oli 2D sedaan vanu Corsasid ja veel vanemaid samasuguseid Corollasid.
RE: automuljeid maailmast -
mossepower - 28-01-2005
Saksmaal jh enamus uued, uhked Bemmid, Audid tavalised ,aga samuti on täiesti au sees korralikud askonad ja vanad audid ja politsei autosi on ka igasuguseid küll on nähtud Cobra 11 stiilis Porchet kui ka on väga tihti politsei auto Scorpio või Audi 80`80 ndate lõpp. Mitte naq meil et iga kuu peab hästi uued ja kallid autod miilitsale ostma.
Russia on täitsa masendav Eriti Peterburg peamine auto linnas on uus volga Gaz 3110 või siis läbiaetud 3102, vazidest on esindatud 04 05/7 08 ja 09 pemaiselt, üksikud 110. Isegi M2140 nägemine oli väga harv juhus! Alekosi liikus suht palju.
Novgorod, vaene linn mis mulle meeldis no seal ikka leidub 01 -tesi ja Gaz 24 ja M 2140 ja Zaz 968M-i. Iga kolmas auto oli kas täiesti karpideta ja põhi kaardus keskele või siis iga plekk erivärvi ja iluvidinad(ka tuled) puudusid või siis oli avariiline.Eriti meeldis mulle seal üks juhuslik taksopeatus 3xGaz 24 ja lõpuks perse ülesupitatud 01. Kõik olid läbi ja roostes. Absull kõiki Vazid oli perse üleval ja taga toon. Ühistransa oli seal peamiselt Ikarus ja uuem laz ja paz, tihti esines ka vanemat pazi. Ühes maakohas vajus karp lahti Zis 154 oli funkav auto-lavka.
Maanteede peal oli lahe 1,5 rida kuumaasitiku kõige põnevam oli siis ,kui meie turismibussist hakkas mööduma mingi kiilakas vanamees 03-ega(must nr.) Siis hakkas mersu veel omakorda temast mööda sõitma ja siis tuli kamaz vastu ja hetkel tekkis meil seal 4 realine tee ja merss oli kõige ees lõpuks.
EDIT

oola ei soovita minna iga nurga peal on kas lehm ,lammas, uuem 127,vanem 127.
RE: automuljeid maailmast -
denis23 - 28-01-2005
Krt, arvan et isegi kui see oli ZIS 154 (mis on iseenesest üliharuldane)
siis tegemist on väga ainulaadse autoga. Kahjuks kui Eestis n.n. \"ellujäämise\" tase on sellistel autodel madal siis Venemaal ta on olematu. Kusjuures probleem on mitte rahas, vaid pigem teatud kultuuripisiku puudumises. Nii et isiklikult kahtlen, kas selline asi võib olla.
RE: automuljeid maailmast - ryblikw114 - 28-01-2005
sai käidud 2003 sellises riigis nagu Venetsueela,päris põnev oli,kuna seal riigis puudub tehniline ülevaatus kui selline siis võite vaid ette kujutada mis asju ringi vuras,ameeriklasi muidugist üle poole autopargist,enamik 70keskelt kuni 80 keskeni,vähem oli 65-75 vanuses autosid,palju oli chevy caprice-sid nendest ajajärkudest,olds oli hästi esindatud ja ka meeletu suuri forde,mingi selline mudel näitex taksoks nagu ford concistador autot oli nagu umbes 6 kord 2 meetrit.vaesemal rahval oli autodel tihti tuled eest ära ja uks käis keti ja tabaga lukku.mõni vanake hakkas lausa keskelt pooleks murduma.mõni vanake oli nagu läbielanud 25 avariid ja siis taburetiga väljapekstud.kuid mis peamine kõigis autodes oli konditsioneeer,mõnes isegi kaks(ees ja pagasinikus).teine huvitav eripära oli see et esindatud olid sellised kloonid nagu ascona 80 oma nimega chevy monza,siis kadett c versioon nimega chevy chevelle.taksod olid kas hiigel ameeriklased või pisikesed daevood ja peugeotid,suht uuemad,õnnestus näha ka üksikuid relikte seal,jaguari 60 test ja mb w115.kuid need olid erandid.pampas liikumisex olid neljaliitrised nissan patrolid 80test.ja ameerika pikapid.ringi liikus ka suht vanu 50-70 vanu usa veoautosid....Ning mis peamine igal kui kuradi sõiduauto saral olid all valuveljed!!!! ja mitte nagu meil vaid ikka suht modernsed disainid mõõtudes ehk 15-17 tolli ja laiust mitte alla 8 tolli kõige radikaalsem velg oli mingi vana dodge all mõõdus 16 kord 14!!!noh alumiiniumit tootval riigil on priisata alumiiniumit küll.ja teine nali oli see et isegi linnaliini ja maaliiini bussides olid tymakad sellised sisse pandud nagu meil rullnoka unelm on,ühesõnaga pidi räigelt üle karjuma kui tahtsid teisele midagi kõrva öelda.pikad ööliini bussid olid pikema istme vahega ja varustatud nii et istme ees oli lisa klapp kui tahtsid magada ja jalgu puhata,iste käis ikka peaaegu alla välja.kont oli sees ja telkud ka,bussidel vanust ehk vaevalt 8 aastat.sellised nimed olid nagi ikka mb ja vanhool,marccopolo jne.kreisi maa.....
RE: automuljeid maailmast - emsy - 28-01-2005
Poolas on Fiat nii pop, et nende jaoks on tee ääres oma kitsas rada...
samas Ungaris on palju- palju Trabante ja enamus päris kobedad.
RE: automuljeid maailmast -
denis23 - 28-01-2005
Slovakkias provintsis aastal 2002 olen näinud (küll aja taga seisvatena) päris palju vanu 60-70 pärit ümmargusi Skoda ja Tatra veoautosid (meil linnapildist kadunud 80 te keskel)
RE: automuljeid maailmast -
tamar99 - 29-01-2005
Poolas jh kõvasti zukke,polski fiatte,poloneze, aga poolas pole nigu eestis uued bemmid,mersud,audid jne. Seal sõidavad enamalt ringi sellised daewoo,daihatsu,fiat väiksesed autod... Ühe päevaga õnnestus aind ühte mersu kallist linnamaasturit näha terve Bilastokipeale. Aga üks põhjustest on see miks poolas enamik poola enda autosid on on see et varem oli selline süsteem et kui tood näiteks saksast poola auto siis pidi sellele hullu maksu maksma. Poola kaitses enda autode turgu ja seepärast ongi seal põhiliselt poola enda autod. Linnaliikluses on näha peamiselt Jeleze ja teisi poola enda toodetud busse ja muidugi ka ikarusi. Ja poolakatel pole nagu eestlastel et ostetakse mitmemiljoniline traktor ja vaadatakse mis edasi. Seal on vanad traktorid pole kõigil tulesid ega kabiine küljes või koguni tehakse kõik tööd hobusega.
Venemaa on jah venemaa... Seal on muidugi mõned sellised masinad et kohe on. Pihkvas näiteks sõitis vastu päevinäind ikarus mis oli roostest puretud,mõlkis ja kõigetipuks olid osad luugid ära külestmädanenud ja muidugi tossas meeletult. Muidugi on tänavatel näha ka täielikke sarasid ja on ka uhkeid autosid.
Ungaris oli suht palju ikaruseid näha ja nägin ära ka uue ikaruse (tookord 2001 suvel) välimuselt ja kujult oli suht ilus aga muidugi undas sellel tagasild

. Muidugi oli ka seal trabante kah... Vormelirajaääres oli ilus vaadada kuidas autode esiklaasid peedeldasid päikest vasta sest tookord oli ju sooja päeval üle 30 ja tolmas ning isegi kell 7 õhta oli 30kraadi.
Lätis kusagil valmerakandis oli paaraastat tagasi parkla mis oli otsast otsani autosid täis mis olid terved või avariilised ja peamiselt olid need veneautod zigullid. Lätis vuravab ringi uusi pazze suht palju.
Leedus peaks äramärkima et mingi 50 kilti enne poola piiri (kui kalwaria kaudu minna) jääb vasakule parkla kus on näiteks almamosse,muhk, miilitsa ``emmid`` ja veel staffi. Lähemal vaatlusel sain teada et tegelt pole nad niiilusad kui paistavad kuna emmid olid kiirelit sprayga ülelastud ja isegi sumpse polnud küljes ja välimus kole aga möödasõites tundus küll ilus. Ja muhk oli suht sara...
Hetkel ei tule midagi erilist meelde

....
RE: automuljeid maailmast -
kalevpoeg - 29-01-2005
Ameerika kohta võiks ise kirjutada.USA oleks nagu jagatud mitmeks osaks, mis erinevad üksteisest paljugi. On New York City, kus nähtavaks liiklusvahendiks on põhiliselt taksod ( Ford Crown Victoria ) ja igat sortti Lincolne 90nendate keskelt alates. Järgmiseks on USA mõõdus paketi autod ja väiksed veokad (euroopa keskklass). Ja igasugu bussid,põhiliselt USA toodang.
Siis on kirde USA,Lõuna Osariigid,Põhja Osariigid, Kesk osa, California ja Loode USA.
Liiklusvahenditest oskan veel Loode osa kohta kirjutada.
Põhiliselt liikluses on näha keskmisest uuemat japsi kraami ja palju USA turu jaoks valmistatut.Sama palju on keskmisest uuemat USA enda toodangut ja euroopa kraam on esindatud vaid peamiselt Ameerika mandril olevate euroopa tootjate tehastest tulevaga.
Vanemad autod nagu aastatest 70-80 peaaegu kadunud,nati rohkem 80-90 aastate kraami. Ja kõik see on tekkinud viimase 5 aastaga kuna on jube soodsad diilid automüüjate poolt loodud ja sellega ka kasutatud autode hinnad alla löödud.Erand on pick upid (truckid) neid on igas vanuses ja palju. Jaapanlastest on põhiliselt Hondad, Acurad, Toyotad, Nissanid ja Infinitid, ka Mazdasid on tekkinud juurde. Teisi on vähem.Uus mood on nüüd Scion autod. (nii öelda japsi Smart USAs).On ka tekkinud imelikke mini-elektri autosid kuid neid on vähe.
Seisvat masina parkki on palju, peaaegu igas hoovis vedeleb midagi vanemat. Seega vana kraami on silma all palju. Huvitavat on seal hulgas ka. Vahest näeb kuskil mõnda DeLoreani või Lamborghinit, Morganeid isegi sageli, DeTomasosid,Maseratisid,Lanciaid,Ferrarisid näeb ka mitte harva. Rollsse ja Bentleysid vaata,et iga nädal.Rover on taas üks haruldus ja tava Fiat 70nendatest.USAs üldse puuduvad alates 90nendatest ülespoole järgmised margid:
Alfa Romeo,Fiat,Lancia,Seat,Opel,Peugeot,Renault,Citroen,Smart Euro-Ford (va Focus),Vauxhall,Talbot.
Osad on juba 70nendatest kadund.
Ühistransport on kaasaegne (kuigi vanamoodne) ja on ka vanemaid busse liikvel, kuid kiirronge pole.Inimesed põhiliselt ikkagi lendavad ja lennukeid on igasuguseid,väikseid, keskmisi,suured ja propeller või reaktiiv mida iganes on valmistatud.Imelikke ja tavalisi.
Trammid on enamalt vähemuses ja mõnelpool uued Skodad.
Seattles bussid ja trollid on vanad MAN vahendid.Põhiliselt lõõtsad.Trollidel on veel ka diisel vahel.
RE: automuljeid maailmast -
Juurikaz - 02-02-2005
Bahama saared>Grand Bahama>Freeport,Lucaya.
Sattusin sinna 2003 suvel.Esmamulje-kuum!Otseses mõttes,suvel ei maksaks sinna üldse ronida.Töö tahtis tegemist...
Kuna jämedam ots siiani Suurbritannia käes(iseseisvusid 1974?)siis omapärase kontrasti lõid ilusad punased postkastid.Ja liiklus.Vasakpoolne ja vasakpoolse rooliga autod.

Kohalikud ise asjaga väga rahul-juhi õnnetuses viga saamise oht palju väiksem!Liikluses totaalne anarhia-kes kiirem ja julgem,see ka tegijam.Liigeldi kõigega,mis vähegi liikus,enamuses USA päritolu aga ka japside mikrobusse.Valdav enamus mõlkis ja suht räämas.Ja n.ö. hoovid ning kõrvalised tänavad...R.I.P.Ameerika rauast kubises,osadel numbridki külge jäänud.Kuusakoski kopad sinnamaale ei küüni!
Taksod on omaette teema.Kui huvitab,kuhu kaovad vanad ameerika limusiinid siis üpris tõenäoliselt on enamus Bahamal.No natuke mõistetav,eks see saarte kogum on suurte ja rikaste poiste golfiväljak ja lõõgastumiskoht.Oma esimene suuuure ja piiika autoga sõit pärit samast kohast.Sealt sain ka kõige toredama takso arve-suvalisel paberi tükil käsitsi kirjutatud kuupäev,summa ja juhi allkiri.

Kahjuks rändas see suveniir ülemuse raamatupidamise massinavärki.
Tänaval õlut avalikult juua ei tohi-pistad pudeli paberkotti-keegi ei keela!Kohalikud agressivselt abivalmid-do you want pussy?,do you want malihuana(kirjapilt muutmata)ja kui viisakalt keeldusid-you are policeman?

Ja rumm on neil kuradima hea!
RE: automuljeid maailmast -
PilleR - 02-02-2005
Pariisist jäi ennekõike meelde kaks asja: prantslane ei häbene sõita väikse autoga ja kohalike parkimisstiil on nagu kaader komöödiafilmist.
Väikeautosid on Pariisi kesklinnas tõeliselt palju, näiteks Smarte vaat et rohkemgi kui Tallinnas vene tehnikat. Tavalisi keskklassi sedaane-universaale jäi silma väga vähe ning ega sellise autoga naljalt parkimiskohta ei leiaks, samas suudavad kohalikud oma sõidukid lausa uskumatult kitsasse kohta mahutada.
Kõige naljakam kaader oli alljärgnev: kolmekümnendates naisterahvas hakkas parkima väikebussi kahe teineteise järel pargitud auto vahele; ruumi tegelikult polnud, kuid ega see daami ei heidutanud. Müks esimesele autole, müks tagumisele autole ja seda niikaua, kuni saigi pargitud; bussi ette ja taha jäi vaba ruumi ca. 10 cm. Siiani on kahju, et videokaamerat kaasas polnud...
Päris nii radikaalseid võtteid rohkem ei näinud, kuid arvestades seda, kui kitsalt olid kõikjal autod pargitud ja kui halvas seisus enamuste ninad-sabad (praktiliselt kõikidel oli lugematuid värvikahjustusi), siis pole selline parkimisstiil ilmselt haruldane. Kallima autoga kesklinna parkida ei soovita
RE: RE: automuljeid maailmast -
Tom - 02-02-2005
PilleR Kirjutas:/... Müks esimesele autole, müks tagumisele autole ja seda niikaua, kuni saigi pargitud; bussi ette ja taha jäi vaba ruumi ca. 10 cm. .../... Päris nii radikaalseid võtteid rohkem ei näinud, kuid arvestades seda, kui kitsalt olid kõikjal autod pargitud ja kui halvas seisus enamuste ninad-sabad (praktiliselt kõikidel oli lugematuid värvikahjustusi), siis pole selline parkimisstiil ilmselt haruldane.../
Selline parkkimisstiil on enamuses (kui mitte kõikides) lõuna-Euroopa linnades \"rahvusliku kokkuleppe raames\" väljakujunenud meetod. Seetõttu ei jäeta seal pargitud autole käiku sisse ning ei tõmmata käsipidurit peale (muidugi kui just geograafilised tingimused seda ei nõua). Kui sa neid \"nõudeid\" eirad, siis saab su auto selle võrra rohkem kannatada või/ja jääd sa teiste silmis lihtsalt enesekeskse rullnoka rolli.
(Ja tõepoolest - uhkema autoga siitkandist Lõunasse sõitnul tasub arvestada - autole mõlkide-kriimustuste tekkimise oht on seal(kümnetes) kordades suurem, kui siin koduvabariigis.)
RE: automuljeid maailmast -
mrali - 02-02-2005
Prahas oli aastal 2000 levinuimateks autodeks Skoda Octaviad ning Favorit/Feliciad,esimesed ka taksodena.Viimatimainitud otstarbel nägin ka paari Tatra 613 ning erinevaid Lääne masinaid.Mitte-Tšehhi masinaist oli enim \"sakslasi\".Näha oli ka Trabisid.Veokeist tundus levinuim mark olevat ikka LIAZ,lisaks muidugi ka kõige erinevamad Tatrad (just kallurite ja muude erimasinatena).
Ungaris-kuna neil oma sõiduautotööstust N.ajal polnud,siis neil igasugu Lääne masinaid.Silma hakkas palju Suzuki Swifte (tänu Esztergomi tehasele).Bussid ikka vanad head Ikarused ja veokid ka kuskilt sisse veetud,Csepeleid ja Rabasid ei jäänud silma.
Poola on muidugi imede maa-tatitopsid,Polonezid,Zukid-Nysad-Tarpanid,Starid-Jelczid ning väikesed,kohaliku toodangu uuemad Fiatid-Daewood kokkusegatuna traktorite,hoburakendite ja hirmpikkade küladega.
Ja Saksamaast rääkides,Hamburgis hakkab suht palju luksus- ja vanemaid autosid silma.
Lätis jäi silma huvitava faktina see,et väga paljud politseiautod olid vanemad (Civicu baasil) Rover 200-d ja LR Defendereid tarbiti selleks otstarbeks ka

Samuti oli suht palju näha mõningaid uuemaid Ameerika masinaid,milliste arvelevõtt on seal kergem kui Eestis.
Ning Leedus Nida kandis olid möödunud suvel enimlevinud autonumbreiks Leedu omade kõrval Saksa ja Eesti omad

Samas Leedu vaesemas kandis (Kaliningradi piiri äärne ala) olid näiteks piimaveol ikka kasutuses GAZ-id,KamAZ-id ja ZIL-id veneaegsetes värvides...
Piiteris aastal 1999-peamine linnabuss LiAZ-677 ja peamine troll ZiU.Lisaks tohutult Ladasid ja Volgasid.
RE: automuljeid maailmast -
Juurikaz - 03-02-2005
...jätkates eelkirjutaja -iz350-juttu.
Yucatani poolsaare ees asub Cozumel,Mehhiko suurim saar.Mõtlesin,et saare värk,asjad natuke ligadi-logadi aga võta näpust-ikkagi Mehhiko,koos juurdekuuluvaga!(nagu lugeda võis)
Noojahh,neid kastiga sarasid oli PALJU.\"Asjalikemaid\" üritasin ka pildistada,osaliselt õnnestus,kuid nagu alati sellistel juhtudel,trehvas fotokal olema paha tuju ja osad pildid untsus.Midagi siiski,järgmisel nädalal üritan kuhugi netti pildid ülesse panna,ka Bahamast.

Tegelikult kirjutan piltide alla nagunii kommentaarid,vast praegu suht mõttetu edasi kirjutada.
RE: automuljeid maailmast -
Jansa - 20-06-2005
Paar päeva ja tuhatkond kilomeetrit Rootsimaad (kahjuks põhiliselt E4ja)- volvod ja volvod ja volvod ja saabid ja jälle volvod ja jälle saabid

okok, oli tavalist 90ndate ooplit ja fordi jms ka natuke.
Taksondusest jäi mulje, et mitte-volvodele taksoluba ei antagi. Ning taksodel on kindlasti ees kolm hiigelsuurt ümmargust lisatuld (kolm sellepärast, et neli poleks enam mahtunud, nii suured). Lisatuled on popid ka tavaliste ontlike keskklassi pereisade sõidukitel.
Teine asi mida nad armastavad, on sildid. Mööda maanteed sõites võid igavuse peletamseks neid lugeda, tegevust jätkub, kuigi kohe kõigest aru ei saa. Aga nad korduvad, igat asja räägitakse mitu korda üle, mõne tunni möödudes võid juba rahulikult lauseid moodustama hakata

Võibolla on see taotluslik, võibolla \"arenenud ühiskonna\" tunnusmärk.
RE: automuljeid maailmast -
kOll - 21-06-2005
poola tuuningu näiteid...
RE: RE: automuljeid maailmast -
pppp - 21-06-2005
Jansa Kirjutas:Paar päeva ja tuhatkond kilomeetrit Rootsimaad (kahjuks põhiliselt E4ja)- volvod ja volvod ja volvod ja saabid ja jälle volvod ja jälle saabid 
Põhja poole minnes on Volvod tavaliselt universaalkerega ning kohustuslik lisavarustus näib olevat suur prozhektoritepaar ees. Ja Golfiga mina nendega ühes tempos ei tihanud liikuda (vaid hoidsin ilusti teepervele, kus ma siis rahulikult 90 tuuris töristasin) - küte na kallis ja kilomeetreid oli palju vaja läbida. Ning tihedamalt asustatud paikades oli hea keegi teine rooli panna ning ise igasugu põnevaid sõidukeid vahtida, mida meite maal harva näeb (kui üldse).
Üks pildike hiliskevadisest Årest.
RE: RE: automuljeid maailmast -
zazik - 21-06-2005
kOll Kirjutas:poola tuuningu näiteid...
\'
Huvitav, kas sellised Kolla-Rohelised 126\'d on seal popp kraam, või nägin ma eelmisel suvel sedasama.
Aga kõige eredamalt jäi meelde üks tõsiselt \"ära tehtud\" valge 126. Tollel olid ikka jõhkrad koopalaiendid ja spoilerid. Taga oli 4 sumbutiotsa, minuarvates neist max. 2 töötasid, ülejäänud oli butafooria. Ja sõitsid sellega mingid varajastes 20-dates nagad

Kohalikud rullnokad siis vist.