naljanurk 2 -
hulgus - 15-11-2004
http://www.epl.ee/artikkel_278652.html
Ei ole küll saate tõsine fänn, aga üks mis kindlalt meeles, on kod. Võsa ülbe suhtumine purjutajatesse...
Ei ole ta esimene, kes samasse ämbrisse astus.
RE: naljanurk 2 -
Alts - 15-11-2004
Ma Võsana käiks seda kohta kaameraga tutvustamas, kus magasin ja teeks iseenda arvel paar teravat nalja. Eks püüdku siis keegi väita, et me kõik peamegi pühakud olema.
Selline see elu ju tihti ongi. Tolerantsust!
RE: naljanurk 2 -
PETSS - 15-11-2004
Käituge minu sõnade mitte mu tegude järgi.Veel kuldseid sõnu M.Siimanni suust kui ta RTV päälik oli: Meile teeb heameelt mitte see et meil hästi läheb aga see,et meie konkurentidel EVTV ja Kanal 2 läheb veel halvemini kui meil.
RE: naljanurk 2 - pro - 15-11-2004
Politsei toimetas laupäeva hommikul kainenema purjus Peeter Võsa, kes magas Mustamäel asuva maja trepikojas.
Võsa toimetati kainenema laupäeva hommikul kell 8.26 Vilde teel asuva maja trepikojast, teatas Põhja Politseiprefektuuri pressiesindaja Timo Tarve.
Ta lisas, et Võsale vormistati kiirmenetlusotsus ning määrati karistuseks 600 krooni suurune trahv.
«Võsa käitus politseinikega korrektselt, joovet ja oma kinnipidamist ta ei vaidlustanud,» märkis Tarve.
Reedel pole sõpradega mitte midagi teha ? ...siin on probleemi lahendus :) -
korgits - 26-11-2004
http://www.liquidgeneration.com/beergames/beerslut.asp
Mängu võiks mängida näiteks viina pitsiga ,et kui on näiteks drink 3 siis jood kolm pitsi viina ...jne
* korgits ei vedanud yks kord. Enamus drink 3 kukkusid mulle =P
RE: naljanurk 2 -
hulgus - 26-11-2004
http://adverts.freeloader.com/zurich/
Kui see siia ei sobi, siis kuhu veel?
ps. Kui Te jagate oma arvutit, näiteks lastega, siis ettevaatust. On võimalus, et järgnevate tundide päevade jooksul TEIE arvuti taha ei pääse. nagu mina...
RE: naljanurk 2 -
13piisab - 27-11-2004
RE: naljanurk 2 - harley - 27-11-2004
www.inkasso.ee
RE: RE: naljanurk 2 -
Regardman - 27-11-2004
Kodanik \"Soobel\" kirjutas niimoodi
Mulgi Raudtee foorumis :
Mõtisklusi emakeelest
See on lihtsalt jube mismoodi meile suisa näkku ropendatakse! Võtame
näiteks tegusõna \"panema\". Seda kasutatakse ju pidevalt ja igal pool kus
aga võimalik. See sõna viitab aga ilmselgelt ......ile ning reostab seega
igat lauset kus seda kasutatakse. Tihtipeale ei teagi kas naerda või
solvuda. Kuidas te reageeriks näiteks kui teile öeldakse \"Pane ära!\"
Kuhu? Milleks? Aga äkki ma ei tahagi praegu! Või siis \"Pane kõrva taha!\"
No kuhu veel, akrobaat! Ja kõige hullem selle sõnaga on see, et tekib
tunne, et panna on võimalik ükskõik keda või mida. Mõned näited: \"panin
kappi, panin laua peale, panin sahtlisse, panin jalga, panin rahakoti
vahele, pani seina najale, pani vasakule, pane muusikat, kas sa ukse lukku
panid, ära sinna pane...\" No ja kuidas me Euroopa Liidus seletame, et meie
rahvas armastab iga kevad kartulit panna, talvel paneme tihasele pekki ja
remondi ajal tapeeti?!!
Kuidas te saate restoranis söömas käia, kui teate, et kokk on pannud
pannile ja pannud potti ja pannud taldrikule? Veab kui pani mikrouuni või
pani külmkappi! Ja lõpuks pani veel potile kaane peale! Ainuüksi sellest
mõttest läheb süda pahaks ja parem panetegi kodus midagi võileiva peale
või vahele. Ja pannkoogile panete ka midagi peale enne kui põske panete.
Koolis ka jama - õpetaja ütleb õpilasele \"ma ei saa kuidagi üle kolme
panna!\" mille peale paneb õpilane kurvalt päeviku vahele. Lapsehoidjat ka
ei saa võtta - läheb ja paneb lapsele teki peale!
Garderoobis jälle täielik orgia - kõigepealt pannakse püksitaskusse,
keeratakse hoolikalt taskuräti vahele ja siis paneb isa mantli selga.
Nii uksel kui teatud hetkel küsivad \"kas lasen sisse vä?\"
Jõulud kah pornoaeg - päkapikud piiluvad, panevad sussi sisse või kuuse
alla ja teevad muid rõvedusi. Jõuluvana omakorda paneb kotti. Välismaal
puhta jube - seal pidavat lastele suisa soki sisse pandama!
Või võtame või transpordi. Naistaksojuht, lähen juurde, tahan sõitma
minna, mille peale ütleb tema ilma igasuguse viisakuseta \"kotid võite
taha panna!\"
RE: RE: RE: naljanurk 2 -
Regardman - 27-11-2004
Meestel on vist raskusi tööl käimisega, et sai liiga palju tipsutatud ja lollitatud:
http://www.pilt.ee/photo/86003/4556497/
RE: naljanurk 2 -
tsiklivend - 27-11-2004
http://www.rate.ee/show.php?id=3306154&start=1
Nii siin on tsiklieksperdid eriti hoos
Mina sain igatahes kõhutäie naerda.
Soovitan lugeda kõik kommetaarid selle pildi kohta
RE: naljanurk 2 -
tamar99 - 27-11-2004
Päris lahe see ikka... Küll on alles spetsid nendejaoks on see kavrovets
sellistele ütle et ``emmil`` tuli kett maha et äkki õpetaksid kuidas tagasipanna või küsi et kuidas sapakal radikat parandada ega sellised arus ei saa et antud pildil oli IZ Planeta mitte mingi kavrovets olgugi et paagile oli kirjutatud IZ... Igatahes hea nali...
RE: RE: naljanurk 2 -
I.A - 28-11-2004
tsiklivend Kirjutas:http://www.rate.ee/show.php?id=3306154&start=1
Nii siin on tsiklieksperdid eriti hoos
Mina sain igatahes kõhutäie naerda.
Soovitan lugeda kõik kommetaarid selle pildi kohta
See on standartne 56,tjuunitud planeta/jupateri 1-2 seeria esihargi ja-porikaga.
RE: naljanurk 2 -
Hõljuk - 28-11-2004
http://kymmeaastatjavanematevolvodemitteametliklehekylg.hnk.ee/
RE: naljanurk 2 -
mossepower - 28-11-2004
RE: naljanurk 2 -
JyrkaEE - 28-11-2004
http://akamai.kolhoos.ee/Jyrka2002/teosed/vahepala_autoga.mpg
http://akamai.kolhoos.ee/Jyrka2002/teosed/autojuhi_abc.mpg
midagi meie muuviprodaktsionilt automotoga seotut...
http://www.hot.ee/kvgrupp
mitte reklaamiks, vaid lihtsalt huvilistele, kellele meie videod ehk meeldivad..
RE: naljanurk 2 -
ints - 01-12-2004
Lugu sellest milleks on vaja VÄNTA?
http://meintz.mania.ee/v2ndalugu.txt
Ja kui seelest jääb väheks siis stoory Kavz bussi putitamisest...
http://meintz.mania.ee/buss-history.txt
RE: naljanurk 2 -
Hõljuk - 02-12-2004
Leia 10 erinevust:
Lancia Dedra
GAZ 3110
Jokes 2 - audifan - 12-12-2004
Vaadake parte !
http://wwwboards.auto.ru/anecdotes/0644/186118.shtml
RE: naljanurk 2 -
kalle - 13-12-2004
Turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid lihtsalt
arusaadavad ja meeldejäävalt:
KANALID:
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa lähed tema juurde ja ütled: \"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks sellega?\"
See on Otseturundus (Direct Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad oma sõbrale 100 EEKu. Sinu sõber läheb tüdruku juurde ja ütleb:
\"Hei! Mu sõber seal on voodis suurepärane. Kuidas oleks sellega?\"
See on Reklaam (Advertising)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa uurid kiiret välja tema telefoninumbri ning helistad talle ja alustad
sundimatut vestlust
Ja siis äkki ütled: \"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?\"
See on Kaugturundus (Tele-Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad kahele oma naissõbrale 100 EEKu. Nad lähevad ja seisavad tütalapse
kuulmiskaugusse ja hakkavad rääkima sellest, kui suurepärane sa voodis ja
kui kuuma sa ikkagi oled.
See on näide PR-st.
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
tunned ta ära.
Sa lähed tema juurde, tuletad ennast talle meelde ja saad ta lõpuks naerma
ja kihistama ning siis soovitad: \"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks?\"
See on Kliendisuhte haldus (Customer Relationship Management.)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
paned jalga lakkkingad ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Hõivatut. Sa manad
ette oma parima naeratuse ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Sünnipärast. Sa
tuletad meelde kogu oma leksikoni ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Viisakat.
Sa seisad sirgelt, räägid vaikselt ja ladusalt, avad uksi daamidele,
naeratad nagu unelmate mees ning lood enda ümber täiueliku aura mängides Mr.
Dzhentelmeni. Ja siis lähed sa tüdruku juurde ja lausud:
\"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?\"
See on Müügisurve (Hard Selling).
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
TEMA tuleb SINU JUURDE ja ütleb: \"Hei! Ma kuulsin, et sa oled voodis
suurepärane. Kuidas oleks sellega?\"
Ja SEE on juba Kaubamärgi jõud (Power of Branding).