M411 - mozze - 09-12-2002
Küsimus on lihtne. Kas keegi on sellist aparaati oma silmaga kohanud? See on minu absoluutne lemmik mudel mosude hulgas. Vähe usutav, et sellist veel kohata võib. Veel vähem osta.
- Ets - 09-12-2002
Ei ole kohand, ausalt
-
Jansa - 09-12-2002
Illustreeriv näide.
Kas sellel Fakto-vennal polnud midagi säärast?
Vist oli sedaanvariant siiski.
M411 -
Henry - 09-12-2002
M411 on tõepoolest stiilne. Ja mitte ainult.
isendil ju 4X4.
Oma projektile küll 4X4 ei arenda aga
kõrgemaks proovin küll tõsta.
-
Aspelund - 09-12-2002
Ma olen kunagi näinud sellist Lätis. Aastaks oli siis ehk midagi 85-86. Eestis pole hetkel veel silma jäänud. Küll on siin olemas 410-d
Aga kes otsib, see leiab. Huvitatutele üks sobilik reportaaž venest.
http://terrify.narod.ru/foto/avto/jar411/index.htm
Asp.
M411 - mozze - 11-12-2002
Päris tore link see viimane, fänne leidub veelgi! Endal ka väike venemaa ots ootamas. Hoian silmad kukla taga
M411 oli Eestis olemas -
Aspelund - 16-12-2002
Nädalavahtusel kodus ajakirja \"Pilt ja Sõna\" 60-ndate aastate alguses ilmunud numbreid sirvides jäi silma foto, millel oli suhteliselt äratuntavalt vana universaal Mokskvitš, eeldatavalt siis M-411. Kuigi auto on seal vaid tagantvaates, on ta märgatavalt kõrgem otse ta kõrval seisnud Gaz-21st, seega ma eeldan, et tegu oli siis 4x4 mudeliga.
Number on vist 23-57es...
Asp
-
valts - 26-12-2002
Leidsin juhuslikult netiavarustelt ja kohe tuli meelde et siin kah selline masin paljudele meeldib
http://community.webshots.com/album/55719139HHsVdr
- mozze - 28-12-2002
Tore kui midagigi leiab:bounce läks vist õigesse rubriiki lõpuks
-
valdo - 28-12-2002
Ma olen miski 1985. aasta kandis Harjumaal
näinud ringi vuramas M411-t; pruunikaks
oli värvitud ja selgelt tollal ise kas
sõidukorda seatud või lausa ümber ehitatud.
Muide... ma ei usu, et 411-s oleks palju
midagi sellist, mida 410-l ja 423-l ei leia;
mõlemat nimetet isendit olen väga ligidalt
(ka seestpoolt) näinud. Nii et 423 doonorina
kasutades ja tervet 410 käiguosa omades peaks
olema võimalik 411 üles ehitada ka
üliväikestest jäänustest.
Parimat,
Valdo Praust
M423 + 410 = 411 -
Henry - 02-01-2003
Ega ta vist väga keeruline ole.
Vaja vaid doonorid leida
423\'ega pole vist nii raske kui 410 leidmisega
Üks oli aasta tagasi Kurtnas müügis.
tahtis müstilise 13 K saada.
-
valdo - 02-01-2003
Kurtnal pakutud 410 hind oli selgelt
ülepakutud. Vaatasin isendit seal veidi
seest/alt ja... mina sellise raha eest
seda ei ostaks.
Pigem ehk leiab kuskilt (veel) 410 käiguosa
tükke - sillad, käimakast jms. Kere
sindrinahk ju roostetab, aga need tükid
mitte.
Parimat,
Valdo Praust
411 - mozze - 02-01-2003
Eks see üks paras käsitöö oleks, aga 410 leidminegi on üks paras pähkel
- Juks - 03-01-2003
Kas üks 410/411 kere mitte Tallinn-Tartu maantee ääres ühe talu hoovis ei vedele?:???
-
valdo - 03-01-2003
Kus ja millise talu hoovis? Kui annad
teada mois@mois.ee, siis võin põgusa pilgu
järgmisel möödasõidul peale heita.
Kere järgi on muide 410/411 raske ära
tunda, kui sillad kadunud. Praktiliselt
ongi tegi ju 4WD veermikule tõstetud sedaani
kerega. Umbes nii, nagu GAZ M-7s oli
GAZ 69 raamile ja käiguosale tõstetud Pobi
kere.
Parimat,
Valdo
- Juks - 03-01-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
Kus ja millise talu hoovis? Kui annad
teada mois@mois.ee, siis võin põgusa pilgu
järgmisel möödasõidul peale heita.
Kere järgi on muide 410/411 raske ära
tunda, kui sillad kadunud. Praktiliselt
ongi tegi ju 4WD veermikule tõstetud sedaani
kerega. Umbes nii, nagu GAZ M-7s oli
GAZ 69 raamile ja käiguosale tõstetud Pobi
kere.
Parimat,
Valdo
Sõitsin seda teed viimati küll suve alguses aga hoia silmi lahti Paide ja Põltsamaa vahel.Asi on suht teeääres ja helesinist/rohelist värvi.Tallinna poolt minnes paremat kätt.
411 -
Mossemees - 01-12-2003
Kirjas on, et neid autosid tehti vaid 1515 tükki... (M 410 valmistati 1035 ja M 410N 9345 tk). Need andmed on pärit:
http://www.autogallery.org.ru/m411.htm http://www.autogallery.org.ru/m410.htm
RE: M411 -
unicweb - 24-08-2004
Kas pildil olev masin on 411?
RE: RE: M411 -
flanagan - 24-08-2004
unicweb Kirjutas:Kas pildil olev masin on 411?
Pildi järgi küll raske otsustada,aga arvan,et ei ole.Miks? 4x4 Mossel asus tagasild vedrupaki all(nagu veoautodel),see tõstis kere märgatavalt kõrgemale.Lisaks oli ka esisild sõltuva vedrutusega,lehtvedrudel.Sild sammuti vedrupaki all.Ja kui nüüd õieti mäletan,siis vedru kiiged olid esistange pool,need peaksid fotol siis ka näha olema.Ja vist ei olnud võimalik originaalsildadele paigaldada standard ilukilpe,aga selles viimases võin küll eksida.Kusagil 85-86 aastal sõitis Tartus üks 410 ringi,esisild oli küll originaal,aga vedavana enam ei toiminud(kardaan puudus ja kuna alla ei roninud,siis võis sealt puududa ka jaotuskast)
Lugupidamisega Flanagan
RE: RE: RE: M411 -
unicweb - 24-08-2004
Mis mudeliga siis on tegu? Vaatasin tarka raamatut ja seal oli et ainult 411 on sellese iluliistude kombinatsiooniga.
flanagan Kirjutas:unicweb Kirjutas:Kas pildil olev masin on 411?
Pildi järgi küll raske otsustada,aga arvan,et ei ole.Miks? 4x4 Mossel asus tagasild vedrupaki all(nagu veoautodel),see tõstis kere märgatavalt kõrgemale.Lisaks oli ka esisild sõltuva vedrutusega,lehtvedrudel.Sild sammuti vedrupaki all.Ja kui nüüd õieti mäletan,siis vedru kiiged olid esistange pool,need peaksid fotol siis ka näha olema.Ja vist ei olnud võimalik originaalsildadele paigaldada standard ilukilpe,aga selles viimases võin küll eksida.Kusagil 85-86 aastal sõitis Tartus üks 410 ringi,esisild oli küll originaal,aga vedavana enam ei toiminud(kardaan puudus ja kuna alla ei roninud,siis võis sealt puududa ka jaotuskast)
Lugupidamisega Flanagan