automoto.ee foorumid
M-2140 \"Pirukas\" - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: M-2140 \"Pirukas\" (/showthread.php?tid=11050)



M-2140 \"Pirukas\" - a-way - 02-04-2005

tekkis küsimus targematele inimestele....
Kui vaadata AZLK toodangutabelit ei loe sealt kusagilt välja, et oleks olemas olnud analoogselt IZH 2715-ga piruka mudelit. Kas tegu on isearetuste või tehasetoodanguga ja kui tehasetoodang siis milline oli selle mudeli tähis....


RE: M-2140 \"Pirukas\" - pppp - 02-04-2005

2140 ninaga pirukad on kohalike osavate käte töö.


RE: M-2140 \"Pirukas\" - ka:rel - 02-04-2005

siiski, ka moskva tehases toodeti iževski tehasega paralleelselt kongiga väikeveokeid. ainult et kui iževski mudel baseerus 412- l siis moskva oma juba 2141- l. seda 2141 \"piruka\" indeksit ei suuda praegu meenutada. tootma hakati teda tõenäoliselt kuskil 80.- te lõpus või 90.- e alguses. ühes tolleaegses \"tehnikas ja tootmises\" on sellest ka küllalt põhjalik artikkel.

lisan ka ühe pildi lehelt http://www.azlk.ru

tegemist siis taksovedudeks tehtud kongiga. sellel on neli ust aga tehti ka kaheukselisi ja ainult kauba veoks mõelduid. ilmselt hulga rohkemgi kui neid taksosid.
[Pilt: Taxi_340.jpg]


RE: RE: M-2140 \"Pirukas\" - a-way - 03-04-2005

pppp Kirjutas:2140 ninaga pirukad on kahalike osavate käte töö.

Kui on kohalike osavate käte töö siis on võrdluseks kaks pilti millel ka tagumised keredetailid näikse suhteliselt erinevad olevat:


AZLK 2140 -look-a-like
http://www.home.no/migreg/Bilder/2140__350.jpg

izh 2715:
http://www.home.no/migreg/Bilder/Izhnorsk.GIF






RE: RE: RE: M-2140 \"Pirukas\" - Regardman - 03-04-2005

a-way Kirjutas:AZLK 2140 -look-a-like
http://www.home.no/migreg/Bilder/2140__350.jpg
See nagu sedaanist ümberehitatud vist.