M-2140 \"Pirukas\" - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: M-2140 \"Pirukas\" (
/showthread.php?tid=11050)
M-2140 \"Pirukas\" - a-way - 02-04-2005
tekkis küsimus targematele inimestele....
Kui vaadata AZLK toodangutabelit ei loe sealt kusagilt välja, et oleks olemas olnud analoogselt IZH 2715-ga piruka mudelit. Kas tegu on isearetuste või tehasetoodanguga ja kui tehasetoodang siis milline oli selle mudeli tähis....
RE: M-2140 \"Pirukas\" -
pppp - 02-04-2005
2140 ninaga pirukad on kohalike osavate käte töö.
RE: M-2140 \"Pirukas\" -
ka:rel - 02-04-2005
siiski, ka moskva tehases toodeti iževski tehasega paralleelselt kongiga väikeveokeid. ainult et kui iževski mudel baseerus 412- l siis moskva oma juba 2141- l. seda 2141 \"piruka\" indeksit ei suuda praegu meenutada. tootma hakati teda tõenäoliselt kuskil 80.- te lõpus või 90.- e alguses. ühes tolleaegses \"tehnikas ja tootmises\" on sellest ka küllalt põhjalik artikkel.
lisan ka ühe pildi lehelt
http://www.azlk.ru
tegemist siis taksovedudeks tehtud kongiga. sellel on neli ust aga tehti ka kaheukselisi ja ainult kauba veoks mõelduid. ilmselt hulga rohkemgi kui neid taksosid.
RE: RE: M-2140 \"Pirukas\" - a-way - 03-04-2005
pppp Kirjutas:2140 ninaga pirukad on kahalike osavate käte töö.
Kui on kohalike osavate käte töö siis on võrdluseks kaks pilti millel ka tagumised keredetailid näikse suhteliselt erinevad olevat:
AZLK 2140 -look-a-like
http://www.home.no/migreg/Bilder/2140__350.jpg
izh 2715:
http://www.home.no/migreg/Bilder/Izhnorsk.GIF
RE: RE: RE: M-2140 \"Pirukas\" -
Regardman - 03-04-2005
a-way Kirjutas:AZLK 2140 -look-a-like
http://www.home.no/migreg/Bilder/2140__350.jpg
See nagu sedaanist ümberehitatud vist.