automoto.ee foorumid
Siduri ja piduri peasilindrid - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Siduri ja piduri peasilindrid (/showthread.php?tid=11963)



Siduri ja piduri peasilindrid - Jesper - 26-05-2005

Kui palju on erinevusi näiteks Lada siduri- ja piduri peasilindri siseehituses? Ehk kas siduri peasilindri kasutamine pidurisüsteemis on väga loll mõte, või pole neil teostuselt suuremat vahet ja mõlemad on võrdselt töökindlad? Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis siduri hüdrosüsteem oli samamoodi metalltorust ja käis silindri külge samasuguse keermega. Ja isegi sama õli käis sisse.


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - pppp - 27-05-2005

Töökindluse koha pealt ei oska sõna võtta, aga piduri peasilinder on mitme kontuuri jaoks.


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - Jesper - 27-05-2005

Jah, seda ma tean, aga tahaks teha midagi sellist:
[Pilt: pd_box.jpg]

Wink


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - pppp - 27-05-2005

Paned piduri peasilindri ja ongi peaaegu sama ju Wink
Ainult et 2 silindrit asuvad üksteise järel...
Vene masinatest muidu Luaz-il (neist, millega endal mingi kogemus on; ilmselt on neid tegelikult rohkem) oli selline süsteem nagu pildil, kasutuses olid tavalised mosse siduri/piduri peasilindrid.

OK, rohkem tühja möla ei aja...


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - Jesper - 27-05-2005

Kahe silindri point on reguleeritavuses. Kui ette on paigaldatud originaalidest mitu korda võimsamad pidurid ning taga on endiselt originaalid, siis võib balanss kergelt metsa poole olla. Lisaks, arvestades et ma olen juba 5 kuud stabiilselt 2 korda kuus pidurisüsteemi lahti võtnud, kergendab see süsteem õhutamist. Niisama ka üks huvitav reguleeritav asi juures, millega mängida Smile

Fordi insenerid on oma tööd hästi teinud, vastavad kinnitused on pedal boxi küljes juba olemas. Silindrid plaadile ja plaat 4 poldiga kinni, pedaali külge balance bar ja ongi olemas.

Lihtsalt tekkis väike kahtlus, et kui ma võtan kaks Lada siduripeasilindrit (120kr tükk), siis kas nad äkki kuidagi prostamalt tehtud pole kui harju keskmine piduripeasilinder, sidur on ju idee kohaselt mõnevõrra vähemkriitiline tükk kui pidur.


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - Aspelund - 27-05-2005

Khmmm..kas sellise asja tegemine ei lõhna tehase pidurisüsteemi ümberehitamise järele, millega kaasneb ARK tehnonõuete kohaselt loobumine oma auto kasutamisest ilma põhjaliku kontrollita?

Asp


RE: Siduri ja piduri peasilindrid - Jesper - 27-05-2005

Minu enda turvalisuse standardid on arvatavasti kõrgemad, kui ARKi omad. ARKi normide valguses olid täitsa okeid juba ka esimesed trummelpidurid, mis sealt nüüdseks kadunud on.

Lihtsalt mul pole hetkel ühtki siduripeasilindrit, mida lammutada, juhul kui seal oleks midagi silmapaistvalt valet, mis hetkega välistaks selle kasutamise, ja keegi siin seda mainib, siis ma säästaks lihtsalt 120kr.