automoto.ee foorumid
kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused (/showthread.php?tid=12307)



kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused - KuudiMees - 17-06-2005

Tere sooviks teada mis vahe on järgmistel mudelitel kovrovets 175a ja kovrovets 175b
Ja mis aastatel neid toodeti ja kumb on neist parem ja töökindlam on??

Jään vastust ootama...


RE: kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused - anti666 - 12-10-2005

vääga ammu küsitud küsimus, aga vastuset pole.

Kas keegi teab, pole kuskilt leid


RE: kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused - mati27 - 13-10-2005

http://zidmoto.narod.ru/history/K175A.htm
http://www.autogallery.org.ru/m/kovrov.htm
http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm
Siin on mõned viited, aga kõike ei tohi tõena võtta.


RE: kovrovets 175a ja kovrovets 175b erinevused - Aspelund - 16-10-2005

Alustuseks:
K-175 oli tootmises 1958-1960
K-175A läks tootmisse 1960
K-175B (eesti b) läks tootmisse 1962
K-175V läks tootmisse jaanuaris 1964

Tegu oli mudeli jätkuva moderniseerimisega.

1962 ja 1963 läks tootmisse ka väike partii mootorrattaid K-175B, mis olid ühe väljalasketoruga (sellise originaalisendi olemasolul olen sellest huvitet).

Erinevused esimeses postituses küsitud masinatel:

Laius: 690 mm (A) ja 670 (B)
Kaal: 110 (A) ja 115 (B)
Rataste vahe: 1230-1255 mm (A) ja 1240-1255 mm (B)
Maksimumkiirus reisijaga: 80 (A) ja 85 (B)
Võimsus: 8,2 hj (A) ja 9 hj (B)
Karburaator: k-55B (A) ja k-36 (B)
Generaator: g-401a või g-38 (A) ja G-401A (B)

Üks tark raamat ütleb, et \"...B erineb A-st parandatud tehnilis-ökonoomiste näitajate poolest. Uue konstruktsooniga rool, heeblid, sadul ja amortisaatorid vähendavad juhi väsimist sõidul. Muudetud on ka elektriskeemi ja spidomeetrit, samuti on paranenud mootorratta välimus ja talle hoolduse tegemine.\"

Suur erinevus on ka raam: K-175A oma on sisuliselt sama K-58-ga, B oma on aga uus konstruktsioon. Tagaporitiib on ka varuosade kataloogi põhjal erinev.

Ehk valikul abiks. Tõeliselt pikalt K-175-ga sõitjaid on meil ainult üks, Valts, täpsemat tausta küsi temalt. Valida on mõtet aga see masin, mis on paremas seisus. \"Bike\" või \"krossika\" mõõtu ei anna neist välja aga kumbki. Tegu on rahulikuks kulgemiseks mõeldud aparaatidega. Ajad oli siis teised ja kiiruse ka.

Asp