miks vedela korrosioonitõrje potsik \"lõhkes\"? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: miks vedela korrosioonitõrje potsik \"lõhkes\"? (
/showthread.php?tid=12620)
miks vedela korrosioonitõrje potsik \"lõhkes\"? -
13piisab - 18-07-2005
eile sai karpe seestpoolt möksitud. Kivikaitsepüstoli+vedela korrosioonitõrjega.
Kivikaitsepüstolil pole mingit töörõhku märgitud. Niiet keerasin prooviks kompressori tavapärase 4-5bar asemel kusagile 8-10bar kanti. Loogika oli, et pritsib teine nii paremini (ca meetrine voolik veel püstoli otsas).
aga oh häda - tundub, et selline surve põhjustas püstoli tavapärase olukorra asemel, kus tõrjepotsikust imetakse (torus vaakum) hoopis sinna puhumise. Ei kulunud just kaua, kui (tugevalt kivikaitse püstoli külge keeratud) korrosioonitõrje-purgi kaas pauguga minema lendas (ja ka põhi kole ümaraks muutus). Minul muidugi pool elamist+suud+silmad tõrva täis. Õnneks jäi nägemine alles.
pärast survet vähendade ja korgi pääle tagasi tagudes sain selle purgi kenasti tühjaks lastud - justament nii nagu peab.
on kellelgi analoogset ebameeldivat kogemust? Oli see liig suurest rõhust tingitud? Või on veel variante? Täna õhtul proovin olukorda simuleerida.
RE: miks vedela korrosioonitõrje potsik \"lõhkes\"? -
motamees - 18-07-2005
Kuskilt sellise pritsi potsikult lugesin umbes sellist hoiatust - Õhutusaugu ummistamisel võib lõhkeda. Pritsi korgi pealpoolses osas oli vist mingi väike auguke. See peabki vaba olema.
Äkki oli sul seal mingi viga.