51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. (
/showthread.php?tid=12736)
51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
TR - 28-07-2005
On kellelgi kokkupuuteid Pobeda ja Gaz 51 mootori hooratta ja kasti kinnituste erinevuses? Mootorid iseenbesest samad, kuid kas ka kasti pool?
RE: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
Raudpats - 28-07-2005
Pobeda ja Gaz 51 mootorid minu silma jaoks küll samad ei ole.Pobil 4 silindrit ja Gaz 51-l 6 silindrit ja plokid ka täitsa erinevad, Pobil 3-käiguline ja 51-l neljakäiguline kast.Pole küll praegu neid võrdlemiseks võtta kusagilt, kuid mälu järgi peaksid üsna erinevad olema.
RE: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
mossepower - 28-07-2005
TR Kirjutas:Mootorid iseenbesest samad, kuid kas ka kasti pool?
Ehitus on mootoritel jh sama ,kuid Pobil on R4 ja 51-l R6. Käigukasti kohapealt ei jaga ise midagi. Kuid kuskilt on meelde jäänd ,et ühel oli Dodge ja teisel Ford V8 kast, viimane vist pobil, igatahes täiesti samad kastid kindlasti ei ole!
Valdo peaks sinu küsimustele täpseid vastuseid teadma, mis ühildub ja mis mitte.
RE: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
Olaf - 28-07-2005
51-e käigukasti kinnitus on laiem kui pobil aga sidurikoja kinnitus mootoriploki külge peaks sama olema,mul üks 51-e koda vedeles kuskil ja kunagi sai pisut võrreldud neid.
RE: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
miilits - 29-07-2005
See ei ole vist saladuseks, et esimesed Pobid tehti 6 silindrilised, siis aga käskis suur isa Jossif Fissarjonovitš teha nõukogude inimesele kohane väiksema mootoriga ja kadusidki kaks silindrit ära.
RE: 51 ja Pobi mootori väljundi erinevused. -
TR - 30-07-2005
Hetkel pole enam teema aktuaalne. Otsin lahendust 51+automaat.