automoto.ee foorumid
Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga (/showthread.php?tid=13359)



Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Ishijupp - 24-09-2005

Kas keegi oskab rääkida nende kahe isendi erinevustest? Kas vastab tõele, et varased MT9-d olid kahe sadulaga, mis pisut hiljem asendusid ühe sadulaga? Mootorid olid AFAIK mõlemal 6V...

Ja teine küsimus- kas kellegil on kogemusi soolo tsikli registreerimisel korviga tsikliks? Kas loetakse seda ümberehituseks ja nõutakse mingeid dokumente, või piirdub ülevaatuse ja fakti nentimisega?
Tänud ette!


RE: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - isandpauk - 25-09-2005

dokumentidest:
Käisin sel kevadel Jõgeva ARKis, et teha oma dnepraalile uued paberid. Kuuldavasti vanad helesinisel põhjal paberid enam euroopas ei kehtinud. Masin oli arvel soolona, kuigi siis (siiani) korviga. Küsisid siis, et kumb on, soolo või korviga? Ma ütlesin, et tahaks nii ja naa sõita. Neil jälle sellist varianti pole. Igasugu seadustest polnud neil õrna aimugi (mul ka) ning kuna neilt pädevat infot ei saanud, otsustasin jätta masina nii nagu enne - paberites sooloks, kuna siiani pole sellega probleeme olnud, isegi mitte soomes käies. Lisaks pandi passi kirja, et võin kasutada kuni 125 kilost piduriteta haagist. Tuli miski sell, vaatas üle raaminumbri ja kogu lugu. Tundus, et neid see eriti ei huvita on sul korviga või ilma. Maksma läheb dokumentide vahetuse raha....
Sellega seal siis asi lõppes. Sõitsin ülevaatusele. Seal taheti kohe p...se saata - kuule sul ju korviga, aga paberites soolo! Anti mõista, et ülevaatusele peaks tulema soologa, kui pärast korvi tagasi panen, siis ei saa keegi neid süüdistada. Tehes neile selgeks, et sellisel putitamisel pole eriti mõtet, õnnestus ülevaatus siiski saada.


RE: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Ishijupp - 26-09-2005

Käisin ARK-is nõu küsimas ja sain järgmise vastuse: Kui on tegemist seda tüüpi mootorrattaga, mida toodetakse ka korviga, siis tehase kinnitusdetaile kasutades pole mingit probleemi- näita riistapuu ette ja registreeritakse ära.

Praegu kasutusel olev raam on räige kultuurikihi all, seepärast küsiksin teadjatelt- kas K-650 ja Dnepr mt9 on number raami sisse löödud, või on number ainult tollel kruvitaval plekktahvlikesel?



RE: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - isandpauk - 26-09-2005

vaata tagumise vasakpoolse amordikinnituse peale. Amort käib raami küljes olevasse pessa, selle pealt leiad ka numbri.


RE: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Ishijupp - 26-09-2005

2 raami ja mõlemad ilma numbrita Wink mingi number on valatud esimese amordi \"prillide\" (?) peale, kuid selle numbri jaoks pole passis isegi kohta. Üks plaat on veel ilma tehase vin koodita (sellekohane märge ka passis). Nii et sky is a limit Big Grin


RE: Dnepr k-650 erinevused MT9-ga - Olaf - 27-09-2005

Mt-9 ja Mt-10 pole mina veel sisse löödud raami numbrit näinud ja arki omad ka ainult esimest plekki uurinud (siinsed arki vanad päris suured tähenärijad). 750-sel on küll raamil löödud number amordi kinnituse peal.