Lada pensupump -
Killer666 - 25-09-2005
Probleem selline : millegi pärast kulub see pulk , mis läheb mootori sisse(ja paneb pumba tööle) koguaeg ära....
Et kui panńa elektriline pump ( nt. escorti pump)? , kas siis vaja teha ka tagasivool?
Kas on sel yldse m6tet?
mille vastu see pulk seal mootori sees läheb?
RE: Lada pensupump -
Edel - 25-09-2005
KILLER666 Kirjutas:mille vastu see pulk seal mootori sees läheb?
Bensiinipumpa käitatakse Ladadel nukkvõllilt. Kui pulk kiiresti kulub,võib tingitud olla ebapiisavast määrimisest.
RE: Lada pensupump -
subaru_turbo - 25-09-2005
Ise kasutand sapika elektrilist soojenduse bensupumpa , subaru leone 1,8 ja audi 2,2 mootoriga toitis ära küll , ja tagasivool peaks ikka kudagi mudu juba lahendatud olema
RE: RE: Lada pensupump -
Killer666 - 25-09-2005
[/quote]
Bensiinipumpa käitatakse Ladadel nukkvõllilt. Kui pulk kiiresti kulub,võib tingitud olla ebapiisavast määrimisest.
[/quote]
Kas lada mitte pole yla-nukv6lliga?
Aga pump on mootori ploki kylles ja suht allpoolel....
RE: Lada pensupump -
90Deville - 26-09-2005
Ladal on minu meelest pensupumbal isiklik pisike nukkv;ll,voib/olla on see kulunud et ta seda pulka kulutab.Nukkvoll on ladal jah yleval.
Edu
RE: Lada pensupump -
hullmaks - 26-09-2005
seesama väike ühe nukaga võll ajab ringi ka jagajat ja õlipumpa
RE: Lada pensupump -
mesinik - 27-09-2005
Siiani pole küll kohanud Ladat,millel see varras või nukk oleks olnud ära kulunud.Tavaliselt annavad otsad bensupumba klapid või membraan.
RE: Lada pensupump -
arvi100 - 30-09-2005
Ära kuluda ei ole seal midagi.kui just klappide peal olevad
tekstoliit seibid.Pumba remontkomplektid ka poes hirmsa välja -
nägemisega(klapipesad korralikult töötlematta,ääred karvased).
Lihtsam poest uus pump peale ja pole seda närvikulu.Minul
Žiguli pump 46.000 km-it teeninud.Tehase oma vahetasin
100.000 pealt.
RE: Lada pensupump -
jurka - 30-09-2005
Kas sõidad Ladaga üle 100000km ja siis kulub või kasutad naela bensupumba tõukurina.Muud põhjust ei saa olla!
RE: Lada pensupump -
mesinik - 01-10-2005
See varras peab oma pool milli vastu.Olen remontinud ühe 06 -81a tagadifrit.Auto enda läbisõit oli 600000km.Selle ajaga oli vahetatud 3 nukkvõlli ja vahetatud ka üks põlenud klapp.Muidugi oli vahetatud ka klapisääretihendeid.Tean ka teist Ladat mis oma 400000km läbisõidu juures oli saanud vaid korra uusi klapisääretihendeid(200000km ls.juures) ja kui sellel autol nüüd uuesti tihendeid vahetasin,siis avastasin,et need endisedki oleksid sõitnud küll ja küll (tegemist oli ftoroplastist nn.lutt-tihenditega,millele tehas andis läbisõiduressursiks 100000km).
Aga kunagi pole kuulnud kellelgi vardaprobleemidest.
RE: RE: Lada pensupump -
pppp - 03-10-2005
mesinik Kirjutas:See varras peab oma pool milli vastu.Olen remontinud ühe 06 -81a tagadifrit.Auto enda läbisõit oli 600000km.Selle ajaga oli vahetatud 3 nukkvõlli ja vahetatud ka üks põlenud klapp.
Just curious... Mitu kapremonti mootori alumisele otsale selle aja jooksul tehtud oli?
RE: Lada pensupump -
mesinik - 03-10-2005
Alumise osaga polnud tehtud midagi,mootor polnud maas käinud.Isegi rõngaid polnud vahetatud.
RE: Lada pensupump -
Killer666 - 06-10-2005
no aga vastust pole ma siiani saanud....
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Ma tahtsin teada ,, kas on vaja teha tagasivool , kui panen elektrilise pumba (suvalise sissepritsega masina kyljest) v6i on lada karbussi n6elklapp piisavalt tihe , et r6hu all vastu pidada..?????
(Ma ei tea kui suurt r6hku pritsepump arendab...)
RE: Lada pensupump -
Jesper - 06-10-2005
Oleneb pumba võimsusest/tootlikusest. Igal mõistlikul pumbal on tehnilistes andmetes näidatud tootlikkus ja max rõhk (need sõltuvad teineteisest), parematel on rõhk reguleeritav. Kui tahad panna kasutatud \"escorti alt\", siis pane kohe pumba juurde manuaalne rõhuregulaator, nii ei pea hakkama tervet pikka tagasivoolu tegema.
Minuteada ei kasutata ühtki elektrilist pumpa ilma rõhuregulaatorita.