GAZ-14 -
kris - 01-11-2005
Kuna ei ole eriline vene keele valdaja, siis antud auto kohta info hankimine minu jaos suht piiratud. Nimelt huvitab, kas antud autol on ainulaadne mootor, mida ühelgi teisel N Liidu masinal ei ole. Või on 53 mootorist aretatud? Kui palju on motorid omavahel ristatavad? Kuna venelased ei olnud eriti altid igale masinale uusi lahendusi looma, kas võiksin järeldada, et GAZ14 kasutatavaid sildu ja muud tehnikat võib kohata ka mõne muu masina all?
Ja kas on kellelgi aimu, palju selliseid masinaid Maarjamaal võiks olla ja millise hinnaga? Kuna tänavapildis sellist masinat pole ise kohanud, kas peaksin eeldama, et see on haruldne ka kogu maailma lõikes?
Võhiklikult uudishimulik Kristo
RE: GAZ-14 -
Aspelund - 01-11-2005
Mootori osad on teatud ulatuses vahetatavad. Kui teatud, saan öelda pärast varuosade kataloogi kaevumist. Sillad peaksid olema ainulaadsed, kui midagi sarnast on, siis vaid GAZ-13 ehk vana Tšaikaga.
Väga haruldased nad pole, omal ajal läksid Riigikantselei masinad müüki hinnaga u 100K tükk, sellega võiks neid ka ehk praegu leida. Kümmekond võiks neid siin ikka olla?
Asp
RE: GAZ-14 -
inimloom - 15-11-2005
Piibur on sellisega vahel tööl käinud.
RE: GAZ-14 -
Väravamehaanik - 16-11-2005
Ei vaja päästmist, tulen omadega ise toime!
Eestis on neid alla kümne ja kõik omanikud on üksteisest teadlikud, müügisoove pole avaldatud, seega ei ole võimalik ka keskmist hinda pakkuda.
Tehnilisi nüansse on avaldatud nüüdsest ka Volgaseltsi foorumis
www.volga.ee peatüki GAZ mudelid all.
RE: GAZ-14 -
TeeTL - 16-11-2005
mõned hinnad mis meelde tulevad ca 2001aaastast: üks roostes isend Paldiski mnt BRCs , ca 60000kr ja Paides üks korralik 170000kr.
Kui praegustel omanikel müügisoovi pole, siis võib hetke "turuhind" olla kasvõi pool miljonit
RE: GAZ-14 -
gazik - 16-11-2005
Viimati mulle teadaolevalt (ca. 2 kuud tagasi) vahetas keskmises korras pereauto GAZ 14 omanikku 120 tuh. eest.
Päästa polnud vaja, teostati vabatahtlik võetus-vahetus kroonide vastu.