VW vs Dnepr - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: VW vs Dnepr (
/showthread.php?tid=13955)
VW vs Dnepr - GraMortis - 20-11-2005
Mul on plaan hakata ehitama tsiklit. Mootoriks on VW Transporter'i 2-liitrine õhkjahutusega sissepritsungiga mootor. Küsimus selline:
kas M-i (Dnepri) käigukast peab vastu nii suurel mootoril? VW enda käigukast ei sobi tsikli ehituse plaanidega kokku.
RE: VW vs Dnepr -
Romka - 20-11-2005
Ma näinud ühte Zazi mootoriga Dneprit ja selle omanik ütles, et kardaanid ei pea vastu kuna keeravat vindi peale.
RE: VW vs Dnepr -
Raudpats - 20-11-2005
http://www.hot.ee/ratbike/mig.html
http://www.hot.ee/ratbike/scud.html
http://www.hot.ee/ratbike/vwural.html
siin Sulle natuke pildimaterjali
RE: VW vs Dnepr - GraMortis - 21-11-2005
Kardaan kardaaniks, aga kas käigukast vastu peab?
RE: VW vs Dnepr -
JyrkaEE - 21-11-2005
Mul sõbral vana tüübi M'i käigukast (ilma tagurpidikäiguta) Fiat 127 mootori taga (900 cm3). Ütles, et käigukast peab igatahes vastu küll. Kardaani oli aga ise jämedama ja vastupidavama valmistanud.
Tsikkel ise on aga meie kandis saanud hellitava hüüdnime "Elajas".
RE: VW vs Dnepr - GraMortis - 23-11-2005
Noh jah, aga kaks liitrit on üle kahe korra rohkem ja võimu võib-olla isegi kolm korda rohkem, aga vist peab ikkagi rakendama katse-eksituse meetodit.
RE: VW vs Dnepr -
autorestauraator - 23-11-2005
Arvesta sellega, et koormus kk-le ja transmissioonile ei saa suureneda lineaarselt mootori võimsuse suurenemisega. Vedav (või pidurdav) ratas hakkab lihtsalt libisema.