automoto.ee foorumid
1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Aruteluala (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Teema: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio (/showthread.php?tid=14078)



1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Aspelund - 01-12-2005

http://awtoretro.taganrog.ru/kabrik.htm

Asp


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - väike-tom - 02-12-2005

Vaatan, et juhi ukselink ilma lukusüdamikuta. Kas siis kabriod tulid ilma lukustatava lingita (vähe usutav) või lühikese ekspluatatsiooniajaga juba läbi kulunud? Lukuga ukselink m400-le on praegusel ajal väga haruldane leid ja olen ise ka otsiate nimekirjas.


Tom.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - pkuldsaar - 02-12-2005

Kabrio pobedaga väga sarnane katus, just kinnituste (trukid, lukustid) ja materjali poolest. Pind veidi pleekinud on kuid hästi säilinud eksemplar.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - tamar99 - 02-12-2005

väike-tom Kirjutas:Vaatan, et juhi ukselink ilma lukusüdamikuta. Kas siis kabriod tulid ilma lukustatava lingita (vähe usutav) või lühikese ekspluatatsiooniajaga juba läbi kulunud? Lukuga ukselink m400-le on praegusel ajal väga haruldane leid ja olen ise ka otsiate nimekirjas.


Tom.

Või on nagu veokatel et kõrvalistuja ukseküljes.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - valdo - 02-12-2005

Minuteada päris esimestel Pobidel (ca poole 1948ni) oli ka lukusüdamik vaid kaassõitja uksel.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - indreksirk - 02-12-2005

Olen üsna suur võhik Nõukogude tehnika osas, kuid mõned korrad kokku puutunud enne II MS toodetud muude sõidukitega. Ajal, kui endast lugupidav mees ülikonna ja kaabuta kodust välja ei läinud ning ka daamid üldjuhul kostüümides liikusid, olid enamikel (Saksa) autodel ukselukud vaid paremal pool.

Vanemad inimesed on mulle selgitanud, et see oli vajalik selleks, et härrasmees kindlasti kõigepealt avaks daamile ukse ning alles siis avades seestpool juhiukse, istub ise autosse.

Eks tegelikud põhjused võivad peituda ka mujal, kuid arvestades M400 päritolu (Opeli koopia), on üsna tõenäoline, et sellel sõidukil ei peagi juhiuks võtmest lukustatav olema.

Indrek


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Jesper - 02-12-2005

Ilmselt küll loll küsimus, aga mis moel saab juhiust elegantselt seestpoolt avada? Lased daami sisse ja siis viskud talle kõhuli sülle ning küünitad ukse avamise nupu poole? Või poed esimesena sisse, kohmitsed seal tükk aega, tagumik upakil, ronid ähkides välja tagasi ning pöördud daami poole, ülikond kortsus?

Pean häbiga tunnistama, et mulle pole selline detail pähegi tulnud. Muidugi arvata on, et Eliska Junkova, kes on esimene naine, kes sellest ajastust mulle hoobilt meenub, sai oma ukse ise lahti Smile


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Martti - 02-12-2005

Tekkis üks küsimus: Gaz 53-l saab ka kabiini sisse ainult paremalt poolt ukse enne avades. Kas see oli samal põhjusel:" et härrasmees kindlasti kõigepealt avaks daamile ukse ning alles siis avades seestpool juhiukse, istub ise autosse." ? Big Grin


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - gornholio - 02-12-2005

pisut tobe versioon
kuid äkki oli see miski kummaline kaitse ärandajate vastu
10 sek. kauem kohmitseda vargapoistel ja 10 sek. rohkem aega kellegil peale sattuda


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - motamees - 02-12-2005

Äkki tegu hoopis liiklusohutusega.
Teeääres ust muukiv vargapoiss (või autojuht) ei jää niiviisi auto alla. Kindlasti paljud juhid hüppasid sealt kohe rooli taha. Juhiukse lahti tegemiseks pidid nagunii juhi kohale ennast upitama. Mõtlen just veokaid.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - väike-tom - 02-12-2005

Tuhnisin vähe kataloogides ja ilmnes, et m400-l ongi lukuga ukselink parempoolsel esiuksel.
Kuna see küsimus nüüd lahendatud, siis kiidaks nüüd autot ka natuke. On ju tegemist ikkagi unistuste leiuga. Palju neid "lolle" ikka leidus kes täiesti korras sõiduriista omal ajal (ka praegusel ajal) ära konserveerisid, et siis keegi kunagi selle avastaks.
Muide lugesin kusagilt Beria kabrio ZIS110-st, mis oli seisnud Gruusias kuratteabmiskomitee suvila garaazis ja toodi välja 2001-l aastal alles.

Tom.


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - vanapagan - 03-12-2005

ukselukk on minu omal ka ainult paremal pool.

konserveeritud vanakest peab kiitma ja konserveerijat eriti.
huvitav ainult miks on maha võetud radikas, generaator, mootori rihm ja küünlajuhtmed?


RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - siimik - 03-12-2005

ju need kuhugile mujale ära kulusid