Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Regardman - 12-12-2005
....
http://www.deposviblovo.ru/photo/vagon/sneg/sneg.htm vaadake allapoole, kus see 63 on.
RE: Midagi Moskvast.... -
valdo - 12-12-2005
Regardman Kirjutas:... kus see 63 on.
Väga huvitav asi! Arvatavasti kogu oma elu katuse all elanud, nii et isegi algsed luupkaasid tuledel ees! Ainult et... ma ei saa aru, mida teeb rool selle auto juures? Kas tõesti on alles jäetud algne esisild? Ja roolimehhanism kuskilt lihtsalt "kinni keeratud" Rummud sellele iatahes viitavad...
RE: Midagi Moskvast.... -
Edel - 13-12-2005
Regardman Kirjutas:.... http://www.deposviblovo.ru/photo/sostav/sostav.htm vaadake allapoole, kus see 63 on.
Sellise asjaga vuraks juba ise Pärnust Mõisakülla,ainult Mõisakülas pole kusagil ümber pöörata....
RE: Midagi Moskvast.... -
kalevpoeg - 13-12-2005
Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!
RE: Midagi Moskvast.... -
valdo - 13-12-2005
Regardman Kirjutas:... kus see 63 on.
Ainult ühest asjast ei saa ma selle GAZi puhul aru. Teatavasti saavad metroorongid oma voolu rööbaste kaudu, st kaks rööbast toimivad kahe juhtmena. Aga... sellel GAZil on sildade äärikute külge kruvitud raudteerattad, st kahe rööpa rattad on elektrilises ühenduses ju! Ehk siis - see GAZ peaks metrooliini ära lühistama!
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Aspelund - 13-12-2005
oot..kas metroorongidel pole veel nn kolmandat rööbast? Millest nad tegelikult voolu võtavad? Mäletaks justkui midagi sellist oma kunagisest külaskäigust Leningradi metrosse.
A.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
valdo - 13-12-2005
Aspelund Kirjutas:oot..kas metroorongidel pole veel nn kolmandat rööbast? Millest nad tegelikult voolu võtavad?
http://www.deposviblovo.ru/photo/sokol/sokol_26.jpg
Mina ei näe nt siin pildil küll kolmandat rööbast...
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Aspelund - 13-12-2005
See raudtee kõrval konksude otsas olev asi ongi too, mida ma mõtlesin. Nõ kontaktliin.
Asp
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
arvi100 - 13-12-2005
Ei ole küll 63 aga huvitav raudteesõiduk siiski ja nimetati teda
Рельсовый автомобиль ЗиМ (ГАЗ-12).
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Regardman - 13-12-2005
Tegelikult peaks see 63 tuksuma oma originaal mootoriga ja voolu saab metroorong rööpast kõrval olevas magent rauajupist, mis on terve tee ulatuses tee ääres ning see 63 ei lähe selle jupi vastu.
Tavalistell rööbastel liikuvaid aparaate on igasugu: ZIM-id, Tšaikad, MAZ-id jm. Eestis oli veel kitsaajal üks -50date aastate Opel? rööbastel liikumas.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
krister - 13-12-2005
Enne Tallinn-Haapsalu reisi-rongiliini sulgemist oli juttu, et rongi asemel võiks sõita rööbasbuss. Oma vaimusilmas nägin LAZ-tüüpi bussi raudteel veeremas... Tegelik rööbasbuss on vist ikka teistsugune liikumisvahend?
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
lamjak - 13-12-2005
Tegelikult enam-vähem selline ta ongi - ainult juhikabiin on mõlemas otsas, et vahepeal ei peaks seda riistapuud ümber keerama.
Kunagi käis kusagilt läbi mõte, et peaks Tartu Scaniatele hoopiski rongirattad alla monteerima ja siis asendama nendega Jõgeva ja Tartu vahelised bussid. Aasta võis olla miski 94-96.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Martti - 13-12-2005
Tsitaat:Metrooliini lumesahk - GAZ-63
Huvitav miks on metroos vaja lund lükata?
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Regardman - 13-12-2005
Martti Kirjutas:Tsitaat:Metrooliini lumesahk - GAZ-63
Huvitav miks on metroos vaja lund lükata?
Moskvas kulgeb metroo ka maa alt väljaspool.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
urks - 13-12-2005
peab ütlema et see on küll üks unikaalne 63, mida kõike ikka välja ei mõelda

. huvitav mismoodi tal see hüdraulika on lahendatud, kas on millegi pump rihmarattataga peale pandud?
RE: Midagi Moskvast.... -
andris - 13-12-2005
kalevpoeg Kirjutas:Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!
Eestis on ka sellised autod, suht pikad, Fordide baasil. Olen näinud ka suuremaid veokaid allalastavate ratastega.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
heiki - 13-12-2005
krister Kirjutas:Enne Tallinn-Haapsalu reisi-rongiliini sulgemist oli juttu, et rongi asemel võiks sõita rööbasbuss. Oma vaimusilmas nägin LAZ-tüüpi bussi raudteel veeremas... Tegelik rööbasbuss on vist ikka teistsugune liikumisvahend?
Eestis ehitatud rööbasbussid:
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
Lypsik - 14-12-2005
andris Kirjutas:kalevpoeg Kirjutas:Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!
Eestis on ka sellised autod, suht pikad, Fordide baasil. Olen näinud ka suuremaid veokaid allalastavate ratastega.
http://lypsik.nohik.net/gallery/liiklus/P4261223
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
kalevpoeg - 14-12-2005
Lypsik Kirjutas:http://lypsik.nohik.net/gallery/liiklus/P4261223
Jah neid on USAs nii uusi kui vanu ja igasugu,Neid ma mõtlesingi jah.
RE: Metrooliini lumesahk - GAZ-63 -
kolz - 14-12-2005
http://img209.imageshack.us/my.php?image=ural43201911raudtee0bx.jpg