M401 Pickup??? -
dad - 26-02-2003
M 401 -
baasil pick-up tüüpi keevitamist vajav konmpl. kere, Vene dok. Tel: 055-960818
KB-s eile õhul siis.
-
valdo - 26-02-2003
Üliharuldane M422 välja ujunud? :o
http://www.autogallery.org.ru/m422.htm
Kui nii, siis see mudel tasub igal juhul
seda ära, et ta satuks tõelise huvilise
kätte.
Tuvastab selle kohe ju piltide põhjal - kui
on puust kere, siis on algne 422, kui on
miski metall, siis on peredelkin-pikap, mida
tehti omal ajal Mossedest ja Pobidest palju.
Valdo
-
parmhot - 26-02-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dad
M 401 -
baasil pick-up tüüpi keevitamist vajav konmpl. kere, Vene dok. Tel: 055-960818
KB-s eile õhul siis.
Kas tõesti on M401 baasil pikap olemas või on siiski tegemist universaaliga.
M 401 - Juks - 26-02-2003
M401 plekist kerega pik-up varianti olen ma küll näinud.Seisab Pärnus Haava tn.
-
vana - 26-02-2003
Suvel nägin üht M 401 -st ehitatud pick-upi e. kastikat Võrumaal Väimela kandis, Võru poolt tulles üle Võhandu jõe silla kohe keerata paremale. Sillast eemal ~400 m. Masin oli küllalt stiilselt ehitatud, metall kast jäi tagarataste vahele ning kasti küljes olid pori tiivad, esinina kuni keskmise uksepostini oli, võrreldes sedaaniga, sama. Aparaat paistis juba aastaid seisnud nõgestes lageda taeva all.
-
wax - 28-05-2003
-
vana - 28-05-2003
See sama!
Ainult väljanägemine on selle ajajooksul tunduvalt halvenenud.
-
wax - 28-05-2003
Ma lootsin kah paremat :wow Aga eks aeg teeb igalpool oma töö
-
Aspelund - 28-05-2003
Hmm...mul on miski kuri kahtlus, et selle riistapuu teljevahe on pikem kui tavalisel Mossel. Mõnes tehases tehtud miniseeria?
Asp
-
valts - 28-05-2003
Teljevahe on kohe kindlasti pikem kui tavaliselt. Aga kas selline variant ei saa olla, et ise pikemaks tehtud.Kui seda asja juba niipalju lõigatud on siis miks mitte ju?
-
Aspelund - 28-05-2003
Vanal mossel oli kandevkere, seega nõuaks selline kast pikka raami. Aga kes teab...
Sellest saaks igatahes vanade tsiklite veoks omapärase sõiduki...
Asp
Tsitaat:Originally posted by valts
Teljevahe on kohe kindlasti pikem kui tavaliselt. Aga kas selline variant ei saa olla, et ise pikemaks tehtud.Kui seda asja juba niipalju lõigatud on siis miks mitte ju?
-
retro - 29-05-2003
teglikult jah mind huvitab ka kas tegemist võib olla tehase väljalaskega, või on siis keegi ise lõiganud, äkki wax tegi mõne pildi ka kabiini tagant siis peaks võib olla näha olema kuda see lõpetus tehtud on?
-
wax - 29-05-2003
kahjuks tagant pilti ei teinud. Aga arvan et kui see oleks tehasetoodang, siis oleksid kabiini nurgad tagant ümarad, mitte niimoodi \"noaga lõigatud\". Kabiini tagasein on lihtsalt sile plekk ovaalse aknaga. Üks pilt on veel. Siit on natuke aken näha.
-
valts - 29-05-2003
Tagaklaas tundub küll olevat samasugune nagu normaalse kerega isendeil taga on. Selline pisike ja sirge.
Tegelt see kabiini tagumine nurk pole ju nii hirmus ümar nagu esimeselt pildilt näha. Äkki mõnele mehele lihtsalt meeldis natuke rohkem nokitseda?
Igatahes ülihuvitav aparaat:yes
-
TeeTL - 04-08-2003
hm, mul oleks seda punast fiati hoopis tarvis
paistab päris kobe veel väljast...
-
wax - 19-08-2003
hea et kevadel sellest mossest pilt ära sai
tehtud
praegu päris heina sisse ära kasvanud teine suvega :wow
-
vana - 11-09-2003
Pilt ühest õigest universaalist.
Pilt: J. Sinimäe fotokogust.
-
Alts - 11-09-2003
Tagauksed on kenasti näha aga katust vaadates tekkis küsimus, et kas see universiaal on cabrio baasil ehitatud? Või on kellegil parem idee katuse osa anomaalia põhjenduseks?
-
Aspelund - 11-09-2003
Katus on õige ja neid ei tehtud kabriost, vaid tehasest tulnud ninaga põhjast. Aga täpsemalt loe siit:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n15/mzma/1.htm
Asp
-
ints - 11-09-2003
Tõeliselt ilus töö on tehtud:okui juttu lugeda siis jah raske uskuda et neid ainult 4tk terve venemaa peal säilind \"vorbiti\" ju neid tiba üle 11000 tk.
Müts maha puuspade ees:keersilm:yes
Pikem lugu puutööst ilmus ka\"Igruški dlja Bolših\"nr22. ajakirjas kus pildid ilmselt sama\"Buratiino\"taastamisest.:eureka