Moskvich 400 ja 401 erinevused - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: Moskvich 400 ja 401 erinevused (
/showthread.php?tid=14949)
Moskvich 400 ja 401 erinevused - urrr88 - 23-02-2006
KÜsimused siis järgmised:
Millised on moskvich 400 ja 401 ernevused?
Olen kuulnud et osadel vanadel autodel läheb aku + klemm kere külge aga kuidas on selle asjaga moskvich 400 ja 401 Kas on neil läheb või mitte?
Suured tänud aitamise eest!
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
Pleku - 23-02-2006
http://m400.km.ru/index.html
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
tamar99 - 23-02-2006
Miinus lääb ikke keresse, selline teema täitsa olemas siin forumis mis kajastab 400 ja 401 erinevusi, eileia sellel teemal erilist mõtet
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
tamar99 - 23-02-2006
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6216
Pikalt ja laialt...
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
põder - 23-02-2006
originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise süsteemiga endal üks genekas veel üle boshi oma 400 originaal .sam lugu bobeedaga + keres . oli endal selline isend olemas ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte siis näed erinevusi .
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
valdo - 23-02-2006
põder Kirjutas:originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise süsteemiga endal üks genekas veel üle boshi oma 400 originaal .sam lugu bobeedaga + keres . oli endal selline isend olemas ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte siis näed erinevusi .
Minuteada ei ole ühelgi Almal (s.o. 401.l) plussi keres ja kõigil 6V süsteem. Ehk siis kõik anomaaliad sellest on isetegevus.
Tegelikult tehti 400-401 juures pea iga aasta mingeid muudatusi nagu ka Pobidegi puhul. Lihtsalt kui 400 asemel ilmus mudelinumbriks 401, tehti korrag veidi rohkem ja suuremaid muutusi.
http://m400.km.ru on osa neist kirjas.
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
flanagan - 24-02-2006
400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
taruvaras - 24-02-2006
flanagan Kirjutas:400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan
Õige küll, 402-l tõesti + keresse, samuti viisnurgaga volgadel. Ka minu Pobil on aku + klemm ühendatud kerega, - läheb starterisse.
RE: Moskvich 400 ja 401 erinevused -
janek555 - 24-02-2006
ka selle aegne kirjandus tunnistab ainult + keresse versiooni.