Ford Probe GT Turbo - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Noorklassikute Aruteluala (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Teema: Ford Probe GT Turbo (
/showthread.php?tid=14970)
Ford Probe GT Turbo -
Lada sõber - 25-02-2006
Tere olen värske liituja selle foorumiga
Kuna sai mõned kuud tagas naisele ostetud siis selline auto
Nüüd on tekkinud mõned küsimused kuna Probet ei peeta ei jaapani ega euroopa ega ka ameerika autoks .
Siis otsustasin proovida seda foorumit .Äkki keegi tahab midagi tarka rääkida .
Nüüd ka mõned küsimused
Kuna autol on turbo kas see nõuab ka mingit eri kohtlemist nt.seismajätmisel ,mingit väga spets õli jne .Märkusena siia et autoga liigutakse väga rahulikult turbo rakendub väga harva .
Ostmisest alates on väike probleem tühikäiguga a 200pööret alla normi tühikäigul ja sooja mootoriga tekkib väike vibra ,küünlad juhtmed jagajakaas vahetatud.Alguseks vast kõik.Tänud ette asjalikude vastuse eest Märt
RE: Ford Probe GT Turbo -
Jesper - 25-02-2006
Seismajäämisega on selline lugu, et kui pikemat aega on täisgaasil sõidetud, kompressor punane, siis ei ole soovitav kohe võtmest välja keerata, vaid natuke enne tühikäigul jahutada.
Samas jahutusega turbo puhul pole isegi sel juhul eritegevus vajalik. Võib kohe seisma jätta. Rahulikult sõites on ka ükskõik.
Õli pane selline, nagu tehas soovitab (mul ei ole hetkel Autodatat käepärast, et öelda mida ta täpselt soovitab, aga igas viisakas õlipoes on see olemas).
RE: Ford Probe GT Turbo - almar - 07-03-2006
Tänapäeva vesijahutusega turbode ja sünteetiliste õlidega ei ole vaja turbo pärast muretseda, võid kohe seisma jätta. Kindlasti kasuta poolsünt või täissünt õli.
USA's ehitatud Jaapani auto.