Mida teha ZAZ-iga? -
nasa13 - 24-01-2002
http://www.ekspress.ee/viewdoc/6A4EE8B321B5B42442256B480054413F
Jõu ja kaalu suhe 1:7 polegi nii hull, arvestades seda, millega tegemist on
Võrdluseks, et nt. stock Lada 2106 puhul on suhe u. 12 (12kg kaalu ühe hobujõu kohta). Seega peaks kõnealune ZAZ üsna kärme olema
See teeks 2106 ning u. 140 hj mootoriga
Loomulikult on need võrdlused vaid suunda andvad.
-
wax - 25-01-2002
valus laks on see sappar

müts maha :o
-
nasa13 - 25-01-2002
Tsitaat:Originally posted by wax
valus laks on see sappar
müts maha :o
Seda küll

, selliseid võiks tänaval liikuda. Ja üldse igasugu sleepereid, see õpetaks inimesi - autojuhte natuke aupaklikumaks: praegu tundub mõnikord, et liikluseeskirjad kehtivad vaid veljemöödu ja automargi järgi.
-
Jansa - 25-01-2002
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.
-
nasa13 - 25-01-2002
OFFTOPIC: Kujutan ette, et kui oleks 21/360 laiad veljed/kummid odavalt saada, oleks need vist ammu poolel linnal all
PS 16 on regular velg
Kui tõsiselt rääkida, siis on linnapilt küll üsna kirev (nahhaalidest), aga igaühe oma asi, nii et pole siin suurt midagi õelda. PEACE
Mul lihtsalt täna tigetsemise tuju. Hiljuti sai linnapeal nähtud pea uhiuue ameeriklasega naljamehi. See rullnoka \"värk\" ei pea alati paika. Ega auto pole süüdi, et narr roolis on
Huligaanide teema on ammendatud.
-
Jansa - 25-01-2002
Tsitaat:PS 16 on regular velg
minu jaoks ei ole, ma pole mingi ringrajaäss, liiati veereb enamus vanu autosid 14-15\"-ga hulga mõnusamalt- tead- igasugu lõtkud/loksud tulevad suure velje-madala kummiprofiili juures jube hästi välja ja sõit muutub ebamugavaks. Ma vana inimene ka juba.
- kristo - 27-04-2002
Sõber üritab maantee muhule Ford Sierra V6 mootorit peale panna tal mootor olemas ja varsti pidi mingi mees vaatama tulema kas üldse on võimalik. Loodan, et on siis on ta ka juba 18 ja saab load ka ja pidi sellega linna vahel ringi sõitma hakkama. Ma ise südamest loodan et ka nii läheb ja siis mõnigi mees näeb kuidas Zazi käest pähe saab. Mis teie arvate kas on seda võimalik sinna peale panna?
-
pppp - 27-04-2002
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele (Selline kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l). Nii et ehk mahub ka V6 vahele

Igal juhul paksu-paksu rahakotti
-
nasa13 - 28-04-2002
Tsitaat:Originally posted by pppp
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele
Olen kuulnud sama juttu, ilmselt ka asjal oli täiesti tõsi taga.
NB üks muhk olevat vanasti linnavahel otsa tõstnud fooritagant minnes, paljud rääkisid sellisest, aga mina ei sattunudki peale
EDIT: muidu lahe combo, aga rohkem vist niisama pullides: +150km/h oleks üsna kõle ilmselt sellise salongis olla :duh
V6 ei tohiks küll pikem olla R4 mootorist, küllap vahele ka läheb, aga lihtsalt oletan. Aretamine üksjagu kindlasti. Küsimus on vaid rahas ja viitsimises.
-
wax - 29-04-2002
Tsitaat:kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l
Seesama olevatki omal ajal linna peal trikke teinud ja nokka rebinud. Ise kahjuks pole näinud
-
biggio - 04-05-2002
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.
-
nasa13 - 04-05-2002
Tsitaat:Originally posted by biggio
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.
Jansa ei sõida sappariga

aga päris huvitav oleks näha 16 velgedega sapparit :duh
-
Jansa - 04-05-2002
Tsitaat:Originally posted by biggio
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.

äää.. ei, ei sõida sappariga jah, see veljejutt läks natu ot, sorri.
- senator - 03-07-2002
Ehh sapparilt mootor maha ja tsiklile vahele, saab uvitava asja

-
Aspelund - 03-07-2002
Sappar tuleks keskmootorile ehitada. Fordi V6 ajab kaalujaotuse paigast ära, edasi võib minna, aga kurvis surub kohe ülejuhitavusega teelt minema, sest esirattad ei püsi lihtsalt maas.
Lihtsam võtta mõne esirattaveoga agregaadi mootor/kast ja see täies komplektis sapikale tagumise istme asemele paigutada. Saab peaaegu ideaalse kaalujaotuse.
See aga tähendab kere alla tugevduseks toruraami ehitamist. Kokkuvõttes ongi parem, saab esisilla torsoonid millegi mõistlikumaga asendada.
Aspelund
natuke rahvatarkust - hiq - 14-07-2002
Tsitaat:nasa13
EDIT: kas lihtrahvakeeles lühidalt \"alajuhitavus\" tähendas auto kurves \"otse\" mineku soodumust ja \"alajuhitavus\" külje etteviskamise soodumust?
(Libeda tee ja teeoludele mittevastava kiiruse puhul läheb iga auto \"otse\"
)
Nii ala-, kui ülejuhitavus on ohtlikud, erinevus on selles, et alajuhitavuse korral ei ole võimalik rooli keerates autot kontrollida, kuna auto liigub inertsi mõjul lihtsalt otse, ülejuhitavus tähendab auto ahtri vänderdamist, mida on võimalik kiirelt roolitööga parandada (kui just see auto soodumus ei ole):eureka:bounce
-
nasa13 - 14-07-2002
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hiq
Tsitaat:nasa13
EDIT: kas lihtrahvakeeles lühidalt \"alajuhitavus\" tähendas auto kurves \"otse\" mineku soodumust ja \"alajuhitavus\" külje etteviskamise soodumust?
(Libeda tee ja teeoludele mittevastava kiiruse puhul läheb iga auto \"otse\"
)
Nii ala-, kui ülejuhitavus on ohtlikud, erinevus on selles, et alajuhitavuse korral ei ole võimalik rooli keerates autot kontrollida, kuna auto liigub inertsi mõjul lihtsalt otse, ülejuhitavus tähendab auto ahtri vänderdamist, mida on võimalik kiirelt roolitööga parandada (kui just see auto soodumus ei ole):eureka:bounce
Täpselt nii, vahel on isegi gaasi lisamisega ülejuhitavust korrigeerida teatud situatsioonis nt. lahtise pinnaga teel, gaasiga annab vahel sundida autot otseks + roolimine
juhitavust annab vahel mingil määral kompenseerida ka rehvivaliku jm. abil natuke. Rohkem sellest siin ei seleta, muidu läheb päris offtopicuks.
Segadus juhitavuse teemal tekkis minu kirjavea tõttu, mil mainisin kaks korda \"alajuhitavus\", minu trükiviga sry.
- Dablju - 05-12-2002
Siin on väike näide mida saab teha suure tahtmise ja paksu rahakotiga sapakast. Kaasa arvatud 16\" velg.
http://www.elmotors.webzone.ru/Z.html
-
Jäger - 25-12-2002
ylikõva sapakas...
see väärib juba austust!
-
parmhot - 03-01-2003
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pppp
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele (Selline kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l). Nii et ehk mahub ka V6 vahele
Igal juhul paksu-paksu rahakotti
Eelpool kirjeldatud pilli ehitas Tanel Kutsar (sõitis veel mõned aastad tagasi edukalt rallikrossi).
Tegemist on keskmootoriga masinaga, Lada 1,2 mootor oli kergelt forsseeritud, sünkroniseerimata käigukast aga tõesti pärines Estonia vormelilt (vist ka poolteljed). Käikude asukoht käigukangil oli hoopis erinev tavapärasest, paberist spikker oli pikka aega armatuurlaual.
Siin mehed räägivad, et see masin tõmbas nokka, seda ta küll ei teinud, kaalujaotus ju ideaalne. Aga asfaldil kurvis külg ette lasta polnud mingi probleem.