Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
Ühel ilusal päeval sain teada saunas Saaremaa meestega juttu ajades, et ühel härral seisab kuuriall Zyndapp. Ja nädal hiljem ühel veel ilusamal laupäeval 18.03.2006 sai siis sellele Zyndappile järgi mindud. Ja nüüd olen siis selle Zyndappi omanik. Raam on ära rikutud. Nimelt on rellakaga jupid ära lõigatud vahelt ja alla keevitatud uus metall et mahuks dnepri mootor vahele, aga olles raami ära rikkunud ei mõelnud mehed, et reduktor ja käigukast omavahel ei taha istuda (pole ka ime). Mootori müüs kunagi ammu maha teisele saarlasele ja see omakorda hiljem mandri mehele. Väidetavalt väitis et on Unic klubi liige või siis jutu järgi vähemalt nii. Kaasa sai veel pisemaid juppe ja päris heas korras karburaatori.
Hetkel on plaan võtta maha esihark, sest muidu ei pääse birkale ligi, et sealt andmeid välja lugeda. Kas keegi oskab soovitada, kuidas saada maha birkalt värvkatet ? Andmed on värvi all
Teistest detailidest teen pilte hiljem, hetkel aga leiu pildid siis aadressil
www.zone.ee/zyndapp
Ala310
RE: Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
rohkem pilte detailidest.
http://www.zone.ee/zyndapp/detailid/
Kas pump on originaal ? Ja kas presentkate kuju järgi võis kuuluda külgkorvile ?
Birkat eemaldada ei saanud, kuna on kinni needitud, aga puhastasin birka, kuid aasta arvu ja täpset marki ma ikkagi ei leia. Kuid muid nr aga küll näiteks Mootori nr, siis kaalu ja mingi PS ja selle taga olev nr.
RE: Zyndapp -
silverMR - 20-03-2006
Internetis olevate piltidega võrreldus tundub mulle, et tegu on Zündapp K500-ga.
http://www.autogallery.org.ru/zunk500.htm
Birkalt leitud infot saad kõrvutada seal lehel välja toodud andmetega ja kui arvud samad on, ongi tõenäoliselt tegu K500-ga.
Silver
RE: Zyndapp -
dad - 20-03-2006
ala310 Kirjutas:Mootori müüs kunagi ammu maha teisele saarlasele ja see omakorda hiljem mandri mehele. Väidetavalt väitis et on Unic klubi liige või siis jutu järgi vähemalt nii.
Mis see teine saarlane selle mootoriga tegi? St kuidas ta seda kasutas?
Dad.
RE: Zyndapp -
Aspelund - 20-03-2006
Igatahes karburaator tundub olevat sama:Amal 4/407 S.
Kui see viimane sümbol fotol nüüd muidugi kaheksa ei ole.
A.
RE: Zyndapp -
Aspelund - 20-03-2006
KS 500 raaminumbrite tabel. Ehk abiks.
1933 135 221 - 138 330 3.109 Stück
1934 162 001 - 163 306 1.305 Stück
1934 163 307 - 164 700 1.393 Stück
1935 164 701 - 157 500 1.059 Stück
1936 165 761 - 167 500 1.739 Stück
1937 167 501 - 170 000 2.499 Stück
1937 180 001 - 180 200 200 Stück
1938 180 201 - 182 749 2.548 Stück
1939 182 750 - 183 914 1.164 Stück
1939 183 915 - ? ?
RE: Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
dad Kirjutas:ala310 Kirjutas:Mootori müüs kunagi ammu maha teisele saarlasele ja see omakorda hiljem mandri mehele. Väidetavalt väitis et on Unic klubi liige või siis jutu järgi vähemalt nii.
Mis see teine saarlane selle mootoriga tegi? St kuidas ta seda kasutas?
Dad.
väidetavalt tahtis endal kuskil seda kasutada, aga siis võttis mõistuse päehe ja ei hakanud aretama ja jäi talle see seisma. Keegi sai haisu ninna, et tal see mootor on siis läks kohale ja kuna vaja polnud müüs ära.
RE: Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
Need nr lugesin enam vähem välja birkalt.
NB: Kas kelelgil on anda neti linki kus oleks birka näha ? Kasvõi kleepsuna ? Saksa sõnad nr ees vast kirjutan valesti, sest neid on hetkel halvasti näha.
Motor 163058
Talrg 16305
Gewich 150
PS 125
Ei lugenud sõna välja 190
Ei lugenud sõna välja 66 69
Kas peale mootori nr järgmine on kere nr ? Tavaliselt oli kere ja mootori nr samad ? Siis puudub viiman nr lihtsalt birkalt või on ära kulunud nr 8 ?
RE: Zyndapp -
dad - 20-03-2006
PS ikka vast 25 ... 125 on tänapäevalgi hea tulemus
Ja 25 viitab KKS500-le.
Dad.
RE: Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
dad Kirjutas:PS ikka vast 25 ... 125 on tänapäevalgi hea tulemus
Ja 25 viitab KKS500-le.
Dad.
Mis vahe K KS ja KKS on ?
RE: Zyndapp -
valdo - 20-03-2006
KKS peaks olema rippklappidega, sealt ka suurem võimsus.
Kui võtta aluseks Bogomolovi galerii
www.autogallery.org.ru, siis raami tagaosa küll KKSile ei viita. Aga mine tea, äkki pandi ka rippklappidega mootorit K või KSi tüüpi raamile?
RE: Zyndapp -
ala310 - 20-03-2006
http://www.zone.ee/zyndapp/embleem.JPG?2
KS500 on bensiinipaagi alla olevatel raami külgede Zündappi embleemidel omakorda punane embleem. Punane embleem on alt 2 nurkne kuid ülevalt on punane embleem teravik. KKS500 aga teravik allpool.
Sellejärgi võiks öelda siis, et tegu KS500
Ala310
NB: Olemas ka uus kolv, kas see võib kuuluda antud tsiklile ? Suurelt on peal nr 2. Kas see 2 näitab teist remondimõõtu või siis teist silindrit ? Kolvi mõõt on 68 92 (mina punkti ega koma ei leidnud nr vahelt).
RE: Zyndapp -
kass - 20-03-2006
K500 oli püstklappidega, 12,5 hobujõudu (ilmselt see Sul ongi), alates 1933, KS (kardan sport) alates 1936- rippklappidega ja 25 hobust, KSS oli KS-i spets. võistlusmasin KS mootori ja kerge raamiga. Embleem(id?) raamil on Sul lihtsalt tagurpidi pandud mingil põhjusel! Ole tugev ja käi ikka Saunas!
RE: Zyndapp -
ala310 - 21-03-2006
ala310 Kirjutas:Tüdruk mul leidis detaili erinevuse, mille peale ise ei oleks tulnudki
http://www.zone.ee/zyndapp/embleem.JPG?2
KS500 on bensiinipaagi alla olevatel raami külgede Zündappi embleemidel omakorda punane embleem. Punane embleem on alt 2 nurkne kuid ülevalt on punane embleem teravik. KKS500 aga teravik allpool.
Sellejärgi võiks öelda siis, et tegu KS500
Ala310
NB: Olemas ka uus kolv, kas see võib kuuluda antud tsiklile ? Suurelt on peal nr 2. Kas see 2 näitab teist remondimõõtu või siis teist silindrit ? Kolvi mõõt on 68 92 (mina punkti ega koma ei leidnud nr vahelt).
Sorry vaatasin siis ise valesti.
RE: Zyndapp -
ala310 - 21-03-2006
Kas keegi oskab öelda, mis mootorratta present kattega tegu võiks olla ? Endine omanik polnud kindel kas kuulus kunagi sellele külgkorvile. Kui kelelgile on abiks võin pikkuse ja laiuse ära mõõta ???
RE: Zyndapp -
ala310 - 24-03-2006
Vahepeal olen teada saanud:
1. Kolv on konkreetselt K500 oma ja on 2 remondimõõdust.
2. PWO pump on auto oma ja kuulub mingile konkreetsele autole.
RE: Zyndapp -
ala310 - 26-03-2006
Esihargi eemaldamisel sai BIRKAT lähemalt uurida.
http://www.zone.ee/zyndapp/birka/
Täpsed ja korrektsed andmed on järgmised
ZÜNDAPP
G.m. G.H.
NÜMBERG
Motor Nr 163058
Fahrgest Nr 163058
Gewicht kg 150
PS 125 või on siis 12,5 ?
Hubvol cm3 490
Hubu.Bohrg 66 x 69
Kas keegi seletaks ära korrektselt saksakeelsete sõnade tähendused ?
RE: Zyndapp -
heiki - 26-03-2006
ala310 Kirjutas:Esihargi eemaldamisel sai BIRKAT lähemalt uurida.
http://www.zone.ee/zyndapp/birka/
Täpsed ja korrektsed andmed on järgmised
ZÜNDAPP
G.m. G.H.
NÜMBERG
Motor Nr 163058
Fahrgest Nr 163058
Gewicht kg 150
PS 125 või on siis 12,5 ?
Hubvol cm3 490
Hubr.Bohrg 66 x 69
Kas keegi seletaks ära korrektselt saksakeelsete sõnade tähendused ?
Mootori number
Raami number
Tühimass
Hobujõud 12,5
Kubatuur (otsetõlkes silindrimaht)
Kolvi läbimõõt ja käik
Replika varuosa pood juhul kui mõned jupid on KS600 'ga kattuvad:
http://zuendapp-ks600.de/
RE: Zyndapp -
Avo - 27-03-2006
Zündapp K500 varuosade tellimise võimalus: Michael Aichner, michael.aichner@freenet.de Kui kirjutad, saadab hea meelega kataloog-hinnakirja. Varuosade valik suur.
Veel K500 kohta, ka.tehn. andmed ja raaminumbri deshifreering:
http://www.motoclub.de/Motoclub_aktuell/Marken___Modelle/Zundapp/Zundapp_K-Modelle/k-modelle.html