kogemused Honda HR-V ga - Kaardilugeja - 16-03-2003
Muudetud...
Tuntud
SÕIDUAUTO Honda HR-V omanikele, kes on sellega sõitu kogenud või teavad asjast...
Kavatsen varsti seda marki autot osta ja nüüd oleks teie abi vaja!
Teie üldised elamused selle autoga ja mis on selle üldised puudused? (mis tikub kiiresti läbi minema jms.)
Ette tänades...
-
Landy - 16-03-2003
Kas oled konkreetsemalt juba valima hakanud? Mis aasta, mootor, modifikatsioon/varustusaste?
niisiis... - Kaardilugeja - 17-03-2003
2001 aasta mudel, 4wd, 1.6 (105 hj),
-
TacjaZ - 27-03-2003
Linnapilti kaunistavad need triikrauakujutised juba ammu, kuigi mul endal sõidukiga kokkupuuted puuduvad jääb ikka mulje, et tegu pole jeep tüüpi autoga vaid midagi sinna linnamaasturi poole. Eks need kes on testind seda teavad kaasa rääkida läbivusest jm. Suguvend CRV tundub olevat kuumem kraam aasta tagasi VEHO-st öeldi (enne uue tulekut) unista aga kasutatud autost läksid nagu soojad saiad. Eeldan, et vaatad platsilt seda punast...ilus mulle meeldib kah.
- rainer - 10-04-2003
Sai ise Vehos uue ostu mõttetega käidud.
See vabaaja auto näeb tõesti kena välja aga sees just midagi erilist ei ole.
Minu suureks pettumuseks soovitati just Vehos 250k hinnapiiris olevatest seda mitte osta. Soovitaja isiklikest kogemuste põhjal ei kõlba maantee sõiduks ja maasturi omadused puuduvad.
Ise olen neid päris palju avariiliste autode oksjonitel kohanud ilmselt nende kehva teelpüsimise tõttu.
- senator - 11-04-2003
Kogemus järgmine (visuaalne) :
Aastavahetus Kütiorus ja lund nii et tapab. Teel hirmus ummik, asja uurima asudes selgus, et lumes kinni Honda HRV ja Ascona. Ascona nats jõnksutas ja sai oma jõul minema, kuid seevastu \"jeep\"ei saanud ka kõige lihtsamate manöövritega (lund umbes 20-30cm) hakkama. Miski 20 minuti jooksul sai Honda seal paar meetrit edasi ja tagasi, kuid progressi ei olnud. Seega maastiku omadused sellel autol minu jaoks puuduvad.
-
Aspelund - 11-04-2003
No alati pole auto maastikuomadused süüdi..asi võib jääda ka kõvasti kehva mustriga kummide taha.
Isegi uputasin Porsche Cayenne ühte umbes 15 cm sügavusse jääkaanega kaetud poriloiku ära, nii et välja sai pärast hoolikat kaevandamist. Ja ei olnud abi ei veojõu kontrollist ega ka difrilukkudest.
ASp
-
bom - 11-04-2003
OT
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
ÄP just täna kiidab, et Cayenne soodsam sugulane Touareg ületab jäiseid porijärvi lausa möödaminnes. Kas ongi testiauto rehvides küsimus?
Hetkel ei suudagi meentutada, et mõne päevalehe autotestis ka kasutatud rehvid oleks ära märgitud. Lugejal kerge ennatlike üldistuste küüsi langeda.
B.
-
Aspelund - 11-04-2003
Cayenne\'l olid all miskid asfaldikummid, suht madala profiili ja olematu mustriga. Kokkuvõttes ei suutnud need kuidagi ennast jää serva taha haakida ja uuesti autot välja sikutada. Vaid vett ja pori pritsis laias kaares.
Millalgi saab ehk mõne provokatiivse foto ka ülesse panna.
Asp
Tänud arvamuste eest... - Kaardilugeja - 11-04-2003
Selle hr-v i mõtte viskasin juba peast välla ja nüüds rihin Suzuki Vitarat hoolega...:yes
- Ets - 11-04-2003
Kuule viska riis juba ükskord peast välja.
Täiesti tarbetud autod mõlemad.
Kuda sa siis ei mõista, need pole ju maasturid vaid lihtsaltt tiba kõrgemad universaalid
-
Aspelund - 11-04-2003
Näiteks pisike Suzuki (Jimny vist) on täitsa pädev ronija. Oluliselt parem kui palju ülejäänud.
Muideks..HRV-d toodetakse ka vaid esirattaveoga versoonis..nii nelikvedu peaks tast mõnevõrra parem olema.
Asp
no.... - Kaardilugeja - 11-04-2003
ma ei tea mis riisirööjate vastane kampaania siin koguaeg käib küll?
Tolle Sama auto (pole kindel kas sama mudeliga...vaatan 2.5 V6 4wd...) eelmisel aastal maasturite originaal klassis tegi ta ära ka paljudele kangematele masinatele ja ei lagunend midagi ära...)
egas kõik korea/jaapani autod ka siis täiesti tarbetud pole ja no X5 te vai Allroadi jaoks paraku jääb rahast puudu...
:
-
North - 11-04-2003
Kui soovid head jeepi, siis vaata pisut ka Nissan Patroli poole. Maastiku läbivus võimas, mnt saab ca 160 km/h kätte - eestis võib vist sõita kõige kiiremini 110 km/h. , kiirendus - jeep`ile omalikult mõnusalt \"kiire\" , kütusekulu diiselmootori puhul pole hullu - kesk. 9,5 l/100km.,
Ainus mure plekiga, kui garantii läbi saab, siis roosteuss kohe nägu näitama.
- Kaardilugeja - 11-04-2003
no mul see maastur nagu rohkem mööda külmud külavahe teed vanaema juurde läbi hange sõitmiseks, ei hakka päris \"Hummeri\" teed pidi kah sõitma...
ja ega V6 liigutab seda sõiduriista 10.9 - ja sada sees
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
ning tipp oli 165 km/h
mnjah - Kaardilugeja - 11-04-2003
kuigi jah, mis seal salata piiri panab siiski raha!
-
TacjaZ - 11-04-2003
Vitara on kohe kindlasti rohkem jeep kui HRV. Mis aga puudutab nende müüki siis neid on müügil ikka päris hulga ja äkki see tähendab miskit halba:??? Kui otsida kasutatud CRV-d ei leia ikka naljalt. 2001 Garnd Vitara maksab nats üle 200k. Niiet ei oskagi kohe midagi arvata.
-
13piisab - 12-04-2003
...et siis HRV ON ikka esiveoline??? Teema algus tundus jah kuidagi imelik (see \"maasturi\"-jutt, HRV ei ole minu teada küll isegi linnamaastur mitte oma ühe vedava sillaga).
- Kaardilugeja - 12-04-2003
mnjah sain ise ka nüüd teada et HR-V polegi linnamaastur...
mulle ütles üks inimene väga täpselt: \"HR-V on omadustelt nagu sõiduauto, ainult et kõrgem ja parema läbivusega.\"
ja veel: \" HR-V on esiveoline auto, nelivedu lülitub juhul kui esirattad hakkavad ringi käima e. siis kui nelivedu reaalselt vaja läheb.
Lülitus toimub automaatselt. Eraldi lülitamist ja blokeeringuid ei ole kuna tegu on sõiduautoga.\"
nu vot...
HRV`e tehti nii esi kui ka lülitatava nelikveoga...(praegu ei ole asjaga kursis kas neid esiveoga tehakse enam...)
a mis selle Vitara müügi poole peale puutub (palju on müügil...), siis eks seda mudelit juba oma 1998 aastast tehakse kah ja nad pole uuest pärastki nii hirmkallid old...
kuigi endal sellist looma ei ole old niiet tõesti ei tea kuidas ta nö. kasutuses toimib :???
- laur - 12-04-2003
HRV on lülituva (mitte lülitatava) tagasillaga ja on ka ainult esiveolisi, mida aga eestis minuteada pole müüdud. Tegu on jah kõrgendatud põhjaga sõiduautoga ja suht väikeste mõõtude tõttu pole mõtet mingit mugavust taga ajada, milleks siis CRV? Läbivusest niipalju, et põhjapeal on iga auto kinni. Difriblokkide puudumise tõttu võib halval juhul vedada ainult 2 ratast. Kunagi ammu oli mu ülemusel ka HRV ja mingil mäkketõusu võistlusel sai ta 2. koha (oli palju ka igasugu raamipeal dziipe). Kasutuskulud on väga madalad ja kütusekulus ka konkurente pole. Minuarvates igati mõistlik auto, kui päris offroadi harrastama ei hakka.