Rehvi paigaldamine veljele -
Aivar71 - 16-05-2006
Palun siinkohal kirjeldada, kuidas keegi paigaldab rehvi taastatud veljele. Mõtlen just värskelt värvitud velgedele, nagu on M-72, K-750, IZ-350 jne. Oluline on ju, et värv kahjustatud ei saa. Loodetavasti on tegijatel nii mõnigi näpunäide või koguni abinõu selleks loodud. Või tuleb kasutada rehvitöökodade abi?
Ette tänades,
Puhh.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
heiki - 16-05-2006
Sama siin - oleksin tänulik kui keegi jagaks kogemust kuidas kõige valutumalt paigaldada rantmantelrehvi (nn. Beaded Edge). Selleks mõeldud spetsiaalset eeblit ei õnnestu tänapäeval ilmselt enam kusagilt leida.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
Ishijupp - 16-05-2006
Tavaline kummieebel, relakaga servad ümaraks, niiskuskindel teip 3-4 tiiru ümber otsa (ca 10 cm), üks kangutamine, eebel välja, vana teip ära ja uus asemele- ja uuele ringile. Midagi paremat ei suutnud välja mõelda, aga värv jäi terveks. Uuesti teibi mähkimine oli vajalik sellepärast, et eeblit välja nihutades tõmbas teibi rulli

Muidugi- häääästi ettevaatlik peab olema....
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
urmast - 16-05-2006
Kasutan kummiheeblit rehvi paigaldamisel ainult äärmisel vajadusel. See võib vigastada sisekummi või värvi. Rehvi paigaldamisel kasutan kummihaamrit. Sellega kummi serva järjest tagudes läheb ta üpris hõlpsasti velje peale. Tuleb ainult jälgida, et juba paigaldatud rehvi serv oleks velje sügavamas soones, st. kodarate kohal ja lõpetada ventiili juures. Töö läheb libedamalt, kui velje ja kummi serv teha kokku seebiga.Kasutasin sama meetodit paar päeva tagasi oma 500-se DKW esiral- asi toimis. Peale värvimist oleks mõistlik paar nädalat lasta värvil lõplikult kuivada, siis värvi vigastamise oht väiksem. Sama meetodit olen kasutanud ka rantmantel rehvidel.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
miilits - 17-05-2006
Kui selliste kodaratega ratastega ikka sõidate ka, mitte ei ole see ainult näituste jaoks, siis soovitan teostada vähemalt staatiline tasakaalustamine, dünaamilise tasakaalustamisega teid vaevalt et keegi jutule võtab.Efekt on olemas.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
Luther - 19-05-2006
Olen ka ise selle probleemiga kokku puutunud. Äärmiselt ebamugav tegevus. Ma arvan, et rehvi pealt maha saamine iseseisvalt on problemaatilisem. Kui esimest korda üritasin IZ-i värvitud veljele originaalkummi peale saada, mis vanadusest tingituna ka äärmiselt jäik, siis õnnestus sisekumm ka lõhkuda. Otsustasin minna suvalisse rehvitöökotta ja auto rehvi pingis lasta rehvid uuesti peale panna. Töö läks libedalt, kuid siiski mitte defektideta. Auto rehvipingis saab peale küll, kuid oleks targem töömehel kõrval seista ja teda vajadusel assisteerida, garanteerib parema kvaliteedi. Ilma seebita ei maksaks üritadagi.
Olen kuulnud, et motodepoos pidavat olemas pink, millega pannakse tsikli veljedele rehve peale. Soovitan ka sealt järgi vaadata. Võib-olla ka veel mõnes teises motopoes???
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
pilku - 03-07-2006
pirital enne top-i mere ääres kummiputka oma r35-ele rehvid ilusti pealeja 50 raha
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
Raudpats - 10-06-2007
Kas keegi oskab öelda, kuidas on "rantmantel" saksa ja inglise keeles?
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
tõnn - 10-06-2007
mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
Edel - 10-06-2007
tõnn Kirjutas:mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
Kummitöökojad kasutavad selleks ostarbeks veljevaha.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
heiki - 10-06-2007
sass Kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kuidas on "rantmantel" saksa ja inglise keeles?
Inglise keeles kasutatakse nimetust
Beaded Edge või
Clincher. Ostsin just hiljuti ühest Inglimaa e-poest. Saksa keeles nimetavad minu DKW Luxus 200 varuosa- ja remondikataloogid rehvi
Laufdecken ja
Wulstreifen.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
inc - 22-06-2007
Oma esimese rehvi vahetasin ma väga edukalt kummieebli ja suure kruvikeerajaga. Pärast ei võtnud õhku sisse kuidagi, avamisel selgus, et selleks oli 29 põhjust e. sisekummis oli ringiratast 29 auku
Aga jah kummihaamiga saab tõesti edukamalt ja lihtsalt kuid üks lisa siia juurde! Vahest ei ole käsi nii täpne ja väriseb ikka peale reedet, siis oht vasta velge lüüa ja vähemalt minu omal kohe mõlk sees

, siis hakkasin kasutama puuklotsi(mina kasutasin puuhaamrit hea varrest hoida), hoiad klotsi selle kohapeal kus rehv poeb ja lööd haamriga vasta puuklotsi. Saab lüüa tapselt ja vigastamatta, ise seidad vastas küljel, et rehv sealt välja ei poeks, seal peab rehv olema velje kõige madalamas punktis. Õlisid ja muid vahendeid ei kasuta libestamiseks ei kasuta, võtab rehvi libisema veljel ja ventiil kadunud jälle.
RE: Rehvi paigaldamine veljele -
vilkar. - 22-06-2007
EdR Kirjutas:tõnn Kirjutas:mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
Kummitöökojad kasutavad selleks ostarbeks veljevaha.
Muidugi saab ka tavotti vahele panna või siis kahuri määret. Näiteks niimoodi saab valuvelje peale ise kummi panna.