K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Aruteluala (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Teema: K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? (
/showthread.php?tid=16196)
K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? -
GAZ-67 - 30-05-2006
Seega tiivad erinevad Gaz51 omadest,mis oli nende kummilapakate otstarve ja kui panna 63le 51 tiivad siis kas sellega oleks originaalsus rikutud?
RE: K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? -
Raudpats - 30-05-2006
kui metsas sõita ja rattad on lõpuni välja pööratud , siis väga ebatasase pinnase korral võib juhtuda, et 51 tiivad hakkaksid vastu rehve käima, probleemsetes kohtades ongi 63-l kummiribad, et seda probleemi vältida.Kuradi hea lause sai, isegi imestan!
RE: K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? -
valdo - 31-05-2006
GAZ-67 Kirjutas:Seega tiivad erinevad Gaz51 omadest,mis oli nende kummilapakate otstarve ja kui panna 63le 51 tiivad siis kas sellega oleks originaalsus rikutud?
Natuke plekitööd ning 51 tiibadest on 63 tiivad nagu niuhti ringi tehtud
RE: K:Miks on Gaz 63l esitiibade ääres kummilapakad? -
indrek - 31-05-2006
Originaalsuse mõttes tasuks loomulikult kummilapakatega variant ühendada.
Kuid, peale kummilapakate on tiivad 51-l ja 63-l täielikult identsed, ning lapaka koha peal olev auk on lõigatud küllalt robustselt juba tehases, samuti pole lapakas ise ega kinnitusraud midagi, mida ei saaks ise järgi teha, kui vaja.
Kui originaalsust taga ajada, siis probleemne on kinnitusdetailide leidmine, on sellised väga spetsiaalsed tihvti ja needi vahepealsed jullad. Varuosakataloogi pilt on
siin, tähistatud nr 6-ga.