automoto.ee foorumid
tsikli ressurss? - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: tsikli ressurss? (/showthread.php?tid=1727)



tsikli ressurss? - Bensiin - 05-04-2003

Mis te arvate palju ressursi on sellisel ca 650 neljataktilisel rattal?Netist olen lugenud, et mingi sell sõitis 70 000 miili (ühepütiline)ja võeti mootor lahti ja muud polnud vaja kui vaid rõngad vahetada ja kogu lugu!Mootor oleks olnud nagu uus!Mes on teie kogemused ja arvamused!?


no - ala310 - 05-04-2003

tegu vana pilliga ve või uuega


- lauryxxx - 28-04-2003

Lood on nii, et tõepoolest kulub suurema kubatuuriga mootor tükkmaad aeglasemalt, kuna ta pöörded on juba madalamad võrreldes mõne rollieri või 125ese rattaga. Näiteks tean öelda et jawa 638 (kahe taktiline) mootori sõidab pehmeks juba kuskil 25000-30000 kilomeetriga. Ja K-750(koos korviga) mootori sõidab pehmeks kuskil 70000km. Nii et täitsa võimalik et asi piirdus ainult rõngaste vahetamisega.


- klaabu - 28-04-2003

see, kui palju mootor kulub, sõltub võimsusvaru (suur kubatuur) kõrval ka sellest, kui kvaliteetsete juppidega on tegu ja kui õieti need kokku on pandud (tasakallustused, lõtkud jne). korviga 750 oposiit on üliedukas ikka olnud, kui 70000 km on läbi. tehasemootor see küll olla ei saa... ja mis vahet seal on, kas uus või vana, läbisõit on ikka läbisõit. vana puhul lähtud ju ikka sellest, kui palju ta on läbi sõitnud enne. ei saa aru...


- lauryxxx - 29-04-2003

nu antud juhul ma räägin ikka uutest masinatest. Ja kui vana endale sokutada, siis ongi point selles, et väiksema kubatuuriga masinal peaks olema võimalikult väike läbisõit, aga suurema kubatuuriga masinal võib see nati suurem olla.:bounce