automoto.ee foorumid
Opel Manta - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Klassika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Foorum: Automarkide vabateema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Teema: Opel Manta (/showthread.php?tid=174)

Lehed: 1 2


Opel Manta - JB - 28-01-2002

Cool Kas siin Opel Manta sõpru on?
Olen ise üsna värske Manta omanik. Pole teisega veel tiirugi tehtud saand. Vajab teine enne pisut vaeva.
Tahaks sinna ühe Senaatori 3.0 l mootori peale panna, ehk oskab keegi head nõu anda, millele seejuures tähelepanu pöörata.


Manta - nasa13 - 28-01-2002

http://www.clubgt.f2s.com/manta/manta.php

Hangi kindlasti 24 klapiga mootor: on suurem mängumaa modimiselSmile

Rohkem tarka momendil õelda ei oskaSad

EDIT:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=2087#17332


- wax - 28-01-2002

Noh kuna Manta ja Capri olid omal ajal tegijad ja konkurendid, siis eka ma ikka püüan silma peal hoida ka Mantadel Toungue


? - JB - 30-01-2002

Kas need 24V mootorid on enamasti 150kw või vähem?


- nasa13 - 30-01-2002

Tsitaat:Originally posted by JB
Kas need 24V mootorid on enamasti 150kw või vähem?

Minuteada olid 24 klapiga Senatori mootorid standardselt 150 Kw.

Vanemad 12V olid 180 Hj, uuemad 24V aga 204 Hj.

EDIT: üldiselt on mõlemad mootorid üsna ergad, ainult mootorid peavad ka korras olema. Võimaluse korral aga kindlasti 24V mootor valida. Ressurss on ikka suurem.


Re: Manta - nasa13 - 01-02-2002

[Pilt: img7.jpg]

http://w1.463.telia.com/~u46304738/page2.html




- nasa13 - 02-02-2002

http://www.kreator.pl/manta/spotkanie20010630.php

http://www.kreator.pl/manta/galeria.html

Omapärane kerge \"ruudustik\" annab tegelikult mahedama välimuse

[Pilt: manta.JPG]

http://www.kolumbus.fi/revirtan/auto.html


- nasa13 - 02-02-2002

Aga ehk on Senatori R 6 mootorile alternatiivi? Nt. V 8 mootor. Smile
Kasutatud on ka Roveri väikest V8 mootorit.

[Pilt: gEngine%20Left.jpg]

http://www.mantav8register.org.uk/cars.htm

http://www.mackenzieross.demon.co.uk/gallery/pauloexclusive.html

http://www.mackenzieross.demon.co.uk/links.html

http://www.maestro.demon.nl/manta/opel8.htm

EDIT: loomulikult on R 6 mootorite kättesaadavus Eesti oludes ikka parem.

Ka Opel Kadett on saanud Chevy 350 Cid twin turbo mootori:

Here is a wild little \'79 Opel Kadett Combi (2dr Wagon)
with two people in the car (that\'s about 3,000 lbs)
it ran a 12.5@132mph(213kM/h) with only 8psi boost!

[Pilt: geir2.jpg]

Siiski, sellised combod on ikkagi suht kallid ning 24V Senatori 3,0 mootor oleks siiski kõige reaalsem variant. Edasi saaks modida vastavalt vajadusele & võimalustele Smile


- JB - 05-02-2002

Jah. Vaevalt, et nüüd esimese hooga mõtted biturbo peale lähevad. Kardan et see stock 3.0 24V tahab ka esiti vähekese rallikooli. Pole oma lühikese eluaja jooksul eriti kihutada jõudnud (siiski kitsed nii ei paista arvavat, ei tea küll miks?).

Esmajärjekorras on plaan outlooki parandada. Ise olen mõelnud midagi a\'la Viperi stiilis. Tagasihoidlik spoila ring ja sinine kere koos 2 valge joonega. Ei tea kas on liig igav?



To: JB - nasa13 - 06-02-2002

Mis aasta auto Sul on? Ja millise mootoriga hetkel?

EDIT: Valge värv ei meeldi?

[Pilt: manta2.JPG]

[Pilt: manta3.JPG]

Või miskit: ka juba 24V Senatori mootoriga Smile

http://www.opelclub.de/opel600/mantab.htm


- JB - 06-02-2002

Mul on Manta B aastast 78. Mootoriks stock 2.0 karpa ca 100 hj. Ja see valge ei lähe mitte.


- nasa13 - 06-02-2002

Aga ehk siis midagi sellist? Smile , aga laiendusi & Co on siis vaja ( kuradi ülbe Manta saaks)
http://www.opel0.fsnet.co.uk/mantzel%20kit.jpg


- Jansa - 06-02-2002

Üks peamisi- või õigemini ainus- asi, mis mind tõsiselt Manta juures häirib, on esituled.:haige Nood suured kandilised on päris õudsad, 4 ümmargust vähe parem, aga jätavad autole sellise juhmi ilme- saate aru? Esiots nagu kujundab minu arust auto iseloomu- tulede-õhuvõtuavade-aksessuaaride (kulmud jms) kaudu antakse nagu see esimene, visuaalne inf, et mis loomaga tegu on- julma kiskja või malbe keskklassi rohusööjaga.Smile
Mantat kimbutabki minu arust see häda, et kogu auto on justkui sportlik ja tige, nina jätab aga mulje mingist daewoo-laadsest pereautost.
Samas annab nelja ümmargust tuld vägagi ähvardavaks ritta seada- parim minuarust Capri. Vaata ja värise.
Niiet tore oleks, kui keegi suudaks välja mõelda mingi raju esiosa/tulede-lahenduse Mantale, muu tundub nipet-näpet peale seda.Wink


- JB - 07-02-2002

esitulede jaoks on plaan valmis. Oktoobrikuu GTi ajakirjas oli 1 tuuning Manta. Sellel olid esituled nagu üle-eelmise generatsiooni Camarol. Sellised augus tuled 2 ruudukujulist kõrvuti. Mul kah sellised juba valmis vaadatud. Muidugi tahan ette mahutada veel 2xA6 luupi, küll aga udutuledena. Need kah täitsa olemas. Esiotsast veel niipalju, et keskelt \"iluvõre\" lõikan välja ja sinna panen tibarukese sügavamale metallresti.
Sellise plastikuga nagu sel punasel, seal ülevalpool, ei viitsi küll vähemalt esialgu jännata. Kuigi välja näeb üsna krõbe. Katsun kuidagi plekist sujuvad koopalaiendi teha, vii, et uks on küljelt vaadates seespool.:bounce


- wax - 18-02-2002

Aga see lätlaste Manta? Tõelises elus jällegi palju ilusam kui pildil...
[Pilt: 091.jpg]


- nasa13 - 18-02-2002

Üsna kenake. Mulle meeldib Smile


- JB - 25-02-2002

Päris kena teine jah. See esispoila on kift, ei tea mille oma see olla võiks? Või äkiste päris käsitöö? Kuluks omale ka selline ära. Praegast peab mingise Corolla omaga läbi ajama.


- nasa13 - 24-03-2002

Sellelt lingilt kaevates saab ka natuke ideid Manta modimiseks:

http://www.hot.ee/vrt/manta.htm

+ need Smile

http://www.hot.ee/manta/pildid.html

http://www.hot.ee/manta/mantalugu.html


Saksa keelt oskad??? - unu - 04-07-2002

... kui ei oska võin mõne koha pealt aidata.
Nimelt siin päris palju juttu Manta modimisest:
http://www.hecktriebler.com/Turbo_Manta/turbo_manta.html

üks veel:

http://www.manta-seite.de/

Tõsesti,,, kui vaja on, aitan tõlkida!
Anna aint mõni lõik, ja panen oma sõnadega ringi.


Ülelaetud 3,0 - nasa13 - 04-07-2002

Tsitaat:
Dieser Lader wird meinen 3.0 12 V beatmen. Ich erhoffe mir ca 300 PS und 450 Nm Drehmoment.

See on juba paras stock 350 CID Chevy vähe uuem motor :duh

Ja 12V Opel 3,0 mootorist Smile

NB ARK oleks üsna tige sellise setupiga vahelejäämisel Sad