Opel Manta - JB - 27-01-2002
Kas siin Opel Manta sõpru on?
Olen ise üsna värske Manta omanik. Pole teisega veel tiirugi tehtud saand. Vajab teine enne pisut vaeva.
Tahaks sinna ühe Senaatori 3.0 l mootori peale panna, ehk oskab keegi head nõu anda, millele seejuures tähelepanu pöörata.
Manta -
nasa13 - 28-01-2002
http://www.clubgt.f2s.com/manta/manta.php
Hangi kindlasti 24 klapiga mootor: on suurem mängumaa modimisel
Rohkem tarka momendil õelda ei oska
EDIT:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=2087#17332
-
wax - 28-01-2002
Noh kuna Manta ja Capri olid omal ajal tegijad ja konkurendid, siis eka ma ikka püüan silma peal hoida ka Mantadel
? - JB - 30-01-2002
Kas need 24V mootorid on enamasti 150kw või vähem?
-
nasa13 - 30-01-2002
Tsitaat:Originally posted by JB
Kas need 24V mootorid on enamasti 150kw või vähem?
Minuteada olid 24 klapiga Senatori mootorid standardselt 150 Kw.
Vanemad 12V olid 180 Hj, uuemad 24V aga 204 Hj.
EDIT: üldiselt on mõlemad mootorid üsna ergad, ainult mootorid peavad ka korras olema. Võimaluse korral aga kindlasti 24V mootor valida. Ressurss on ikka suurem.
Re: Manta -
nasa13 - 01-02-2002
http://w1.463.telia.com/~u46304738/page2.html
-
nasa13 - 02-02-2002
http://www.kreator.pl/manta/spotkanie20010630.php
http://www.kreator.pl/manta/galeria.html
Omapärane kerge \"ruudustik\" annab tegelikult mahedama välimuse
http://www.kolumbus.fi/revirtan/auto.html
-
nasa13 - 02-02-2002
Aga ehk on Senatori R 6 mootorile alternatiivi? Nt. V 8 mootor.
Kasutatud on ka Roveri väikest V8 mootorit.
http://www.mantav8register.org.uk/cars.htm
http://www.mackenzieross.demon.co.uk/gallery/pauloexclusive.html
http://www.mackenzieross.demon.co.uk/links.html
http://www.maestro.demon.nl/manta/opel8.htm
EDIT: loomulikult on R 6 mootorite kättesaadavus Eesti oludes ikka parem.
Ka Opel Kadett on saanud Chevy 350 Cid twin turbo mootori:
Here is a wild little \'79 Opel Kadett Combi (2dr Wagon)
with two people in the car (that\'s about 3,000 lbs)
it ran a 12.5@132mph(213kM/h) with only 8psi boost!
Siiski, sellised combod on ikkagi suht kallid ning 24V Senatori 3,0 mootor oleks siiski kõige reaalsem variant. Edasi saaks modida vastavalt vajadusele & võimalustele
- JB - 05-02-2002
Jah. Vaevalt, et nüüd esimese hooga mõtted biturbo peale lähevad. Kardan et see stock 3.0 24V tahab ka esiti vähekese rallikooli. Pole oma lühikese eluaja jooksul eriti kihutada jõudnud (siiski kitsed nii ei paista arvavat, ei tea küll miks?).
Esmajärjekorras on plaan outlooki parandada. Ise olen mõelnud midagi a\'la Viperi stiilis. Tagasihoidlik spoila ring ja sinine kere koos 2 valge joonega. Ei tea kas on liig igav?
To: JB -
nasa13 - 05-02-2002
Mis aasta auto Sul on? Ja millise mootoriga hetkel?
EDIT: Valge värv ei meeldi?
Või miskit: ka juba 24V Senatori mootoriga
http://www.opelclub.de/opel600/mantab.htm
- JB - 06-02-2002
Mul on Manta B aastast 78. Mootoriks stock 2.0 karpa ca 100 hj. Ja see valge ei lähe mitte.
-
nasa13 - 06-02-2002
Aga ehk siis midagi sellist?
, aga laiendusi & Co on siis vaja ( kuradi ülbe Manta saaks)
http://www.opel0.fsnet.co.uk/mantzel%20kit.jpg
-
Jansa - 06-02-2002
Üks peamisi- või õigemini ainus- asi, mis mind tõsiselt Manta juures häirib, on esituled.:haige Nood suured kandilised on päris õudsad, 4 ümmargust vähe parem, aga jätavad autole sellise juhmi ilme- saate aru? Esiots nagu kujundab minu arust auto iseloomu- tulede-õhuvõtuavade-aksessuaaride (kulmud jms) kaudu antakse nagu see esimene, visuaalne inf, et mis loomaga tegu on- julma kiskja või malbe keskklassi rohusööjaga.
Mantat kimbutabki minu arust see häda, et kogu auto on justkui sportlik ja tige, nina jätab aga mulje mingist daewoo-laadsest pereautost.
Samas annab nelja ümmargust tuld vägagi ähvardavaks ritta seada- parim minuarust Capri. Vaata ja värise.
Niiet tore oleks, kui keegi suudaks välja mõelda mingi raju esiosa/tulede-lahenduse Mantale, muu tundub nipet-näpet peale seda.
- JB - 07-02-2002
esitulede jaoks on plaan valmis. Oktoobrikuu GTi ajakirjas oli 1 tuuning Manta. Sellel olid esituled nagu üle-eelmise generatsiooni Camarol. Sellised augus tuled 2 ruudukujulist kõrvuti. Mul kah sellised juba valmis vaadatud. Muidugi tahan ette mahutada veel 2xA6 luupi, küll aga udutuledena. Need kah täitsa olemas. Esiotsast veel niipalju, et keskelt \"iluvõre\" lõikan välja ja sinna panen tibarukese sügavamale metallresti.
Sellise plastikuga nagu sel punasel, seal ülevalpool, ei viitsi küll vähemalt esialgu jännata. Kuigi välja näeb üsna krõbe. Katsun kuidagi plekist sujuvad koopalaiendi teha, vii, et uks on küljelt vaadates seespool.:bounce
-
wax - 18-02-2002
Aga see lätlaste Manta? Tõelises elus jällegi palju ilusam kui pildil...
-
nasa13 - 18-02-2002
Üsna kenake. Mulle meeldib
- JB - 25-02-2002
Päris kena teine jah. See esispoila on kift, ei tea mille oma see olla võiks? Või äkiste päris käsitöö? Kuluks omale ka selline ära. Praegast peab mingise Corolla omaga läbi ajama.
-
nasa13 - 24-03-2002
Sellelt lingilt kaevates saab ka natuke ideid Manta modimiseks:
http://www.hot.ee/vrt/manta.htm
+ need
http://www.hot.ee/manta/pildid.html
http://www.hot.ee/manta/mantalugu.html
Saksa keelt oskad??? -
unu - 04-07-2002
... kui ei oska võin mõne koha pealt aidata.
Nimelt siin päris palju juttu Manta modimisest:
http://www.hecktriebler.com/Turbo_Manta/turbo_manta.html
üks veel:
http://www.manta-seite.de/
Tõsesti,,, kui vaja on, aitan tõlkida!
Anna aint mõni lõik, ja panen oma sõnadega ringi.
Ülelaetud 3,0 -
nasa13 - 04-07-2002
Tsitaat:
Dieser Lader wird meinen 3.0 12 V beatmen. Ich erhoffe mir ca 300 PS und 450 Nm Drehmoment.
See on juba paras stock 350 CID Chevy vähe uuem motor :duh
Ja 12V Opel 3,0 mootorist
NB ARK oleks üsna tige sellise setupiga vahelejäämisel