iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks (
/showthread.php?tid=17877)
iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks -
kinky - 23-10-2006
Tere,
avastasin, et parem silinder tiksub,
sellest küsimus, et missuguse atribuudiga kepsu sisse pressitav pronkspuks õigesse mõõtu tehakse ja missuguseid lahendusi on traditsiooniliselt kasutatud uue sõrme installeerimisel.
Pukside sisse välja pressimised on arusaadavad, kuid pronkspuksi sõrmega õigesse mõõtu tegemine on tume maa.
Hõõrits peaks olema 14 mm, kust sellist saada? Puksil peab olema õliauk? Kuidas puurimisprotsess toimub, et asi ka edaspidi vastu peab?
Võibolla suurema kogemustepagasiga kodanikud raatsivad kirjeldada oma praktikat.
Huviga oodates,
Kinky[attachment=24190]
RE: iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks - VDO - 24-10-2006
Reiburiga peaks selle mõõtu saama aegajalt sõrme sisse proovides, sõbral kogemus olemas.
Sõrm peaks sisse minema lükates mitte millegagi koputades. Ja õliaugud peavad olema, et sõrme ja puksi vahe natukenegi rohkem õli saaks. Minu ratta mootoril olid kepsudes(ja puksides) mitte augud vaid praod. 1 pragu mõlemal kepsul, selline viltu "lõigatud".
Aga mul on ka mootoreid, millel kepsudes on augud.
RE: iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks -
kinky - 24-10-2006
Vabandan oma rumalust, kuid mida see reibur endast kujutab?
RE: iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks -
moskvits - 24-10-2006
võrril töötlesin pronks puksi hõõritsaga.
RE: iz jupiter ju k (1965) parema silindri tiks -
kinky - 26-10-2006
Tere,
http://www.favmet.ee/kaubad/h_reg.html
kas antud lehel olev riist on see, mida eelpool kirjutajad mõtlesid?
tänud vastajatele